• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Drakenschat

DeletedUser21356

Gast
Ik weet nog altijd niet eens of Owen z'n beginsituatie heeft ingestuurd. :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik weet nog altijd niet eens of Owen z'n beginsituatie heeft ingestuurd. :x

Ow, helemaal vergeten. Owen wordt geschrapt en je speelt in de plaats daarvan tegen Romanski, die nog niet gezet heeft, maar dat had ik ook nog niet gevraagd, mijn fout. Ik stuur zo een pm.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Animal wint tegen vinie15. Verder zouden alle wedstrijden moeten gespeeld zijn tegen ten laatste vrijdag, als dat mogelijk zou zijn. Vergeet dus zeker niet zo vaak en snel mogelijk in te sturen!
 

DeletedUser19654

Gast
Ach rabbid! trek je er niet zoveel van aan!! zo'n fout kan iedereen overkomen!
Dus laten we er maar een gelijk spel van maken. Hoewel ik waarschijnlijk had gewonnen :(
 

DeletedUser20542

Gast
Moet ik doodvallen nu? Is het spel dood gevallen? Ben ik eigenlijk wel aan de beurt? Eens kijken...
 

DeletedUser19654

Gast
Het enige wat ik nog te horen heb gekregen is dat rabbid een fout maakte door mijn tegenstander zijn opstelling naar me door te sturen haha!

Hoewel gezien zijn opstelling ik het 99,9% zeker had gewonnen.
 

DeletedUser21204

Gast
Het enige wat ik nog te horen heb gekregen is dat rabbid een fout maakte door mijn tegenstander zijn opstelling naar me door te sturen haha!

Hoewel gezien zijn opstelling ik het 99,9% zeker had gewonnen.

Haha, dat had ik exact hetzelfde! :p

En nu moet Bezem opnieuw zetten enzo maar dat doet ie niet :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Morgen ga ik alles bezien. Ik was een tijdlang vrij druk/niet online wat ook de reden was dat ik er (misschien te weinig) op hamerde dat de wedstrijden vòòr vrijdag gespeeld moesten worden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tijdelijke slotje, wordt binnen de 3 weken opnieuw opgepakt. Wees niet ongerust.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan