• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eerste heldenwereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12972

Gast
ik heb die award, maar de WW's zijn nog niet klaar op theta, kan ik dan toch beginnen?
 

DeletedUser

Gast
ik vind wel de alliantie limiet weinig ik verwachte eigenlijk meer leden limiet dan op iota :D
 

DeletedUser

Gast
ok... deze meneer gaat wachten op de volgende.

Net niet mijn instelling. Moraal en oude kolosysteem.... Maar Innogames kennende zullen nu snel na elkaar 2 of 3 werelden starten
 

DeletedUser

Gast
faal moraal
te klein alliantielimiet
veroveringssysteem faalt
maar ga wel mee doen
 

DeletedUser

Gast
Othi en Kroenuh kunnen hier niks aan doen, dit is ook op de engelse en duitse servers...

Ik geef niemand de schuld, maar ik neem aan dat beide wel onze ongenoegen kunnen communiseren richting Innogames.

Je maakt een spel immer voor de spelers...

Ben niet de enigste die, na heeeeeeel lang wachten, heel erg ontevreden is met de instellingen van de eerste Helden-wereld.

Ik stel voor dat Innogames zelf maar op de eerste Helden-wereld gaat spelen, ik wacht wel op een wereld zonder moraal.

En als we toch bezig zijn met de tweede Helden-wereld:

Alliantielimiet : 150
Nachtbonus : 23:00-07:00
Moraal : NEE

Verovering : geen voorkeur.

.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik geef niemand de schuld, maar ik neem aan dat beide wel onze ongenoegen kunnen communiseren richting Innogames.

Je maakt een spel immer voor de spelers...

Ben niet de enigste die, na heeeeeeel lang wachten, heel erg ontevreden is met de instellingen van de eerste Helden-wereld.

Ik stel voor dat Innogames zelf maar op de eerste Helden-wereld gaat spelen, ik wacht wel op een wereld zonder moraal.

En als we toch bezig zijn met de tweede Helden-wereld:

Alliantielimiet : 150
Nachtbonus : 23:00-07:00
Moraal : NEE

Verovering : geen voorkeur.

.
kijk, ik vind dit nou ook
 

DeletedUser

Gast
Zoals in de aankondiging beschreven heeft iedereen toegang met de award heldhaftige strateeg, dit is dus niet direct per alliantie maar gewoon per speler.

Dat begrijp ik, maar er werd eerder wel verteld dat als je als winnaar van een wereld naar de heldenwereld zou gaan er een mogelijkheid was om met je hele alliantie te verhuizen. Dit om het te vergemakkelijken i.v.m. uitnodigingen e.d.. Ik neem dan aan dat dit plan nu is geschrapt?
 

DeletedUser

Gast
Yeah \o/ De helden wereld is er Toppie!!!



Wat zeg je? Moraal?


Dus het is in feite een helden(op sokken) wereld...

Wederom een gemiste kans van Innogames, ik weet dat het managment er niks aan kan doen. Zoals gewoonlijk altijd het geval is als Innogames iets doordrukt tegen de zin van de spelers. Maar heb nog wel iets wat ze door kunnen geven namens mij aan de directie.

FAIL

Volgende heldenwereld:

Wereld Snelheid 3-4

Troepen Snelheid 3-4

Handel Snelheid 2 (wat het ook mag inhouden, maar hou wel een beetje van GS pompen)

BB 3 dagen was ik het wel mee eens, kan je ff inkomen.

Kolo systeem maakt me niet zoveel uit, echter ben ik nieuw gewend dus dan liever nieuw.

Anti-timing regel 5 sec. maar ook geen sec. meer!

Moraal: NEE Het is een helden wereld en diegene die moraal nodig hebben zijn geen held!

Nachtbonus : Geen

Alliantielimiet: 75

Denk dat we dan redelijk in de buurt komen ;)
 

DeletedUser

Gast
Dat begrijp ik, maar er werd eerder wel verteld dat als je als winnaar van een wereld naar de heldenwereld zou gaan er een mogelijkheid was om met je hele alliantie te verhuizen. Dit om het te vergemakkelijken i.v.m. uitnodigingen e.d.. Ik neem dan aan dat dit plan nu is geschrapt?
Inderdaad, hier zet ik nu ook vraagtekens bij... Sterker nog, iedere spelwereld zou een bijbehorende heldenwereld krijgen. Het zou nog veel falender zijn als dit, na diverse aankondigingen erover, niet door zou gaan. Want dan maakt Innogames echt een grove fout door het geven van onjuiste informatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Yeah \o/ De helden wereld is er Toppie!!!



Wat zeg je? Moraal?


Dus het is in feite een helden(op sokken) wereld...

Wederom een gemiste kans van Innogames, ik weet dat het managment er niks aan kan doen. Zoals gewoonlijk altijd het geval is als Innogames iets doordrukt tegen de zin van de spelers. Maar heb nog wel iets wat ze door kunnen geven namens mij aan de directie.

FAIL

Volgende heldenwereld:

Wereld Snelheid 3-4

Troepen Snelheid 3-4

Handel Snelheid 2 (wat het ook mag inhouden, maar hou wel een beetje van GS pompen)

BB 3 dagen was ik het wel mee eens, kan je ff inkomen.

Kolo systeem maakt me niet zoveel uit, echter ben ik nieuw gewend dus dan liever nieuw.

Anti-timing regel 5 sec. maar ook geen sec. meer!

Moraal: NEE Het is een helden wereld en diegene die moraal nodig hebben zijn geen held!

Nachtbonus : Geen

Alliantielimiet: 75

Denk dat we dan redelijk in de buurt komen ;)
Ik vind wel dat er een n8 bonus moet zijn, omdat je anders gewoon te kwetsbaar bent als je gewoon slaapt en dan is er niks meer aan. En als je per wereld een heldenwereld hebt dan zijn al die helden werelden zo leeg...
 

DeletedUser

Gast
Dit zijn uiteraard belachelijke instelling die een heldenwereld onwaardig zijn.
De bedoeling van een heldenwereld is continu actie, en dit wordt
gebracht door dynamische instellingen. Moraal maakt dit op ten duur sowieso onmogelijk,
en de snelheden van de eenheden zijn werkelijk waardeloos. Ik heb op een beta server gezien van
een ander land, dat je gewoon op 30 min varen zit terwijjl je 5 eilanden vederop zit...
Moet je nagaan als je er naast zit...

En even over het award "heldhaftige strateeg", de restricties die hiervoor gehaald moeten worden zijn
ver ver beden peil. Ik zou eerder de top 200 van elke server pakken, en 1 ultieme heldenwereld maken :p.
 

DeletedUser

Gast
dit is gedroogste faal wereld ooit! al deze klote instellingen het kan bijna niet slechter alleen de anti-timingregel is beter. heb ik hier zo lang op verwacht kunnen jullie het niet eens een hoge snelheid geven en moraal heeft niemandt het idee heldenwereld begrepen.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind wel dat er een n8 bonus moet zijn, omdat je anders gewoon te kwetsbaar bent als je gewoon slaapt en dan is er niks meer aan. En als je per wereld een heldenwereld hebt dan zijn al die helden werelden zo leeg...

het heet niet voor niets een HELDENwereld daar zou je het niet nodig hoeven hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan