• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eerste heldenwereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Moraal: NEE Het is een helden wereld en diegene die moraal nodig hebben zijn geen held!
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Misschien maakt het goed spelen ondanks dat je last hebt van moraal je wel nog heldhaftiger. ;)
Niet dat ik iets wil goed praten. Maar ik erger me aan ál te overdreven reacties.
 

DeletedUser

Gast
Ben in de enige die van mening is dat de instellingen van Pi eigenlijk de instellingen van de Heldenwereld horen te zijn?
 

DeletedUser

Gast
zeker niet pi heeft geweldige instellingen, alleen moraal is jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
zeker niet pi heeft geweldige instellingen, alleen moraal is jammer.

Dat zeg ik toch ook x)?
Zonder moraal zouden het instellingen zijn voor een elite wereld.
Dan ook nog fatsoenlijke eisen en het 'Helden wereld waardig' zijn ;).
 

DeletedUser

Gast
Komen hier spelers van alle werelden op?
En k*t moraal verpest het zwaar!
maar toch is choeffe present :)
 

DeletedUser

Gast
Hier ben ik het dan weer niet mee eens. Misschien maakt het goed spelen ondanks dat je last hebt van moraal je wel nog heldhaftiger. ;)
Niet dat ik iets wil goed praten. Maar ik erger me aan ál te overdreven reacties.

Hahaha, je mag altijd een andere mening erop nahouden. Ik ben geen liefhebber van moraal en zal dat ook niet onder stoelen of banken steken.

Alleen denk ik dat op een echte helden wereld moraal verboden moet worden, dat had naar mijn inziens ook voorkomen kunnen worden door de eisen iets hoger te leggen ;)

Ik snap ook waar jij heen wil, het moraal beschermt de kleinere spelers ten opzichte van de grotere spelers.

Helemaal niks verkeerd mee, aangezien ik ook liever grotere of gelijke spelers aanval. Waarom dan geen moraal zou je denken? Heel simpel. Er zullen nu ook mensen beginnen die even komen kijken en daarna afhaken.

Die zou je dan eventueel kunnen gaan farmen voor GS. Echter dan zit je misschien op een gegeven moment op een moraal van 52%. Dan verlies je dus heel veel troepen op een speler die er geen zin in heeft. Dat vindt ik jammer en onnodig.

En denk dat we het wel verdiend hadden om naast Omikron en Pi wel verdiend hadden om minimaal 1 van de 3 nieuwe werelden dan zonder moraal zouden krijgen. Dan was het logischer geweest om de eerste echte helden wereld deze zonder moraal te doen zodat de fanatieke spelers daar sowieso zouden gaan spelen en dan iedereen vol gas zou gaan.
 

DeletedUser

Gast
Sjongejongejonge

Zien jullie dan niet dat jullie je klanten weg jagen?
Bijna NIEMAND mag moraal
En wat zetten ze er op? moraal

Ook door de werelden alpha t/m zeta te sluiten
Wauw echt geweldig!
De werelden bloeden dood door de ww's is saaie tijd waar bijna geen oorlog gevoerd word en je kan je niet meer aanmelden
Veel spelers zijn boos!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sjongejongejonge

Zien jullie dan niet dat jullie je klanten weg jagen?
Bijna NIEMAND mag moraal
En wat zetten ze er op? moraal

Ook door de werelden alpha t/m zeta te sluiten
Wauw echt geweldig!
De werelden bloeden dood door de ww's is saaie tijd waar bijna geen oorlog gevoerd word en je kan je niet meer aanmelden
Veel spelers zijn boos!

hij geeft gelijk grepolis start de ene na de andere wereld en tekens met moraal schaf dit toch gewoon af

en ze zullen alpha t/m zeta sluiten dit is jammer

ik speel TW en dat bestaat al langer en is beter waarom daar vind je bijna geen wereld met moraal

grepolis is goed maar moraal verpest het voor zeer veel spelers

en de eerste heldenwereld zal weinig top mensen aantrekkken door moraal

GREPOLIS DOE ER IETS AAN OF VEEL SPELERS ZULLEN STOPPEN
 

DeletedUser15790

Gast
Ik zou eerder zeggen de instellingen van Gamma, Pi en deze voor de mensen die dit wel leuke instellingen vinden (al snap ik dat niet xS)

Maarja ze beslissen het zelf maar ik doe de volgende pas mee. En nog een klein vraagje: Wanneer en Waarom stoppen Alpha t/m Zeta.
 

DeletedUser

Gast
Ik zou eerder zeggen de instellingen van Gamma, Pi en deze voor de mensen die dit wel leuke instellingen vinden (al snap ik dat niet xS)

Maarja ze beslissen het zelf maar ik doe de volgende pas mee. En nog een klein vraagje: Wanneer en Waarom stoppen Alpha t/m Zeta.
Als er minder dan 1000 spelers actief zijn omdat het dan te inactief is.
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Als er minder dan 1000 spelers actief zijn omdat het dan te inactief is.
Daar zijn wij (community managers) momenteel een intensieve discussie over aan het voeren. Deze procedure is nog niet definitief aangezien we het er niet volledig mee eens zijn. Pas wanneer wij informatie hieromtrent daadwerkelijk aankondigen, kan het als definitief ervaren worden.

Echter wijken we nu af van het onderwerp wat niet de bedoeling is, terug naar de heldenwereld!
 

DeletedUser

Gast
kroenuh, kunnen jullie voor de volgende "helden"wereld zelf de instellingen doen (als grepolis.nl team)?
of peiling(en) houden voor bepaalde instellingen?
 

DeletedUser

Gast
Zoals in de aankondiging beschreven heeft iedereen toegang met de award heldhaftige strateeg, dit is dus niet direct per alliantie maar gewoon per speler.

Dat begrijp ik, maar er werd eerder wel verteld dat als je als winnaar van een wereld naar de heldenwereld zou gaan er een mogelijkheid was om met je hele alliantie te verhuizen. Dit om het te vergemakkelijken i.v.m. uitnodigingen e.d.. Ik neem dan aan dat dit plan nu is geschrapt?
Ben er nog steeds benieuwd naar...
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
kroenuh, kunnen jullie voor de volgende "helden"wereld zelf de instellingen doen (als grepolis.nl team)?
of peiling(en) houden voor bepaalde instellingen?
Dat weet ik niet, aangezien dat nu nog niet aan de orde is. Mochten wij dit lichtelijk zelf mogen bepalen, zullen we natuurlijk onze best doen voor mooie instellingen.

Dat begrijp ik, maar er werd eerder wel verteld dat als je als winnaar van een wereld naar de heldenwereld zou gaan er een mogelijkheid was om met je hele alliantie te verhuizen. Dit om het te vergemakkelijken i.v.m. uitnodigingen e.d.. Ik neem dan aan dat dit plan nu is geschrapt?
Ben er nog steeds benieuwd naar...
De aankondiging van destijds was een schets/plan hoe de heldenwereld eruit ging zien. Uiteindelijk is er inderdaad nog het een en ander veranderd. Nu geldt dus hetgeen wat ik eerder hierboven vermeld heb.
 

DeletedUser15053

Gast
als je nu joint voor deze wereld kan je dan nog naar een tweede heldenwereld gaan of moet je echt een wereld kiezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan