• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evolutietheorie, waar of niet waar?

DeletedUser20586

Gast
Creationisten vind ik echt onzinnig. Die zeggen dat de aarde tussen de 6000-10000 jaar oud is, en daarmee zeggen ze dus ook dat alle gesteenten, fossielen en botten nooit zo oud zijn. En dat de oude aardlagen zijn ontstaan door een zondvloed... Dan lijkt mij de Evotheorie toch logischer.
 

DeletedUser11295

Gast
Easy ik ga na dit weekend plezier door je hele 'verzwegen wetenschap' heen.
 

DeletedUser

Gast
Nou gaan we niet eens worden.

wat die sites verder zeggen zal mij aan me reet roesten.
Punt is dat het in theorie mogenlijk is maar dat die mogenlijheden bestaan uit aannames.
En aannames bewijzen niks die geven alleen een eventueel mogenlijk antwoord.


Evolutie ofwel het ontstaan van totaal nieuwe basissoort is gewoon onzin.
kan niet gebeurt niet, en er is dan ook absoluut nul komma nul bewijs voor.

Er is wel bewijs dat er uitgebreide variatie is, binnen de begrenzing van een basissoort.
En dat is dan ook meteen het eind punt, vanaf dat punt is er geen botje geen DNA sample geen fossiel dat ook maar het geringste bewijs toevoegd of geeft voor de evolutietheorie als zodanig.
 

DeletedUser

Gast
Creationisten vind ik echt onzinnig. Die zeggen dat de aarde tussen de 6000-10000 jaar oud is, en daarmee zeggen ze dus ook dat alle gesteenten, fossielen en botten nooit zo oud zijn. En dat de oude aardlagen zijn ontstaan door een zondvloed... Dan lijkt mij de Evotheorie toch logischer.

is ook net zulks onzin als evo :)
 

DeletedUser

Gast
Easy ik ga na dit weekend plezier door je hele 'verzwegen wetenschap' heen.


veel plezier ik ga die zooi niet lezen. ik heb het opgezocht op verzoek.
Het is gewoon simpelweg hoe ik zlef tegen dingen aankijk, en ik vind die evo bla bla gewoon ongeloofwaardig.
En ik heb daar dan ook niet erg veel tijd in gestoken vind het de moeite niet.

Ik ben niet zo goedgelovig.
 

DeletedUser

Gast
Daar zijn duidelijke argumenten voor. Neem bijvoorbeeld de Galagapos eilanden. Google "Darwinvinken" maar even, als je niet weet wat het is.

oja de vinken variatie binnen een soort idd bewezen geloof ik direct, het bewijs vliegt rond.
Maar het blijven vinken het worden geen struisvogels en ook geen zeemeeuwen.

En wij komen van ? ......... < fill in de blanc sorry maar dat geloof je toch zeker zelf niet.
 

DeletedUser20586

Gast
oja de vinken variatie binnen een soort idd bewezen geloof ik direct, het bewijs vliegt rond.
Maar het blijven vinken het worden geen struisvogels en ook geen zeemeeuwen.

En wij komen van ? ......... < fill in de blanc sorry maar dat geloof je toch zeker zelf niet.
Het lijkt mij toch zeer goed mogelijk dat wij van apen afstammen. Waar geloof jij eigenlijk in?
 

DeletedUser11561

Gast
Zwaartekrachttheorie is ook maar een theorie, en is nog nooit bewezen.

Toch?

Wat een onzinnig topic dit, begonnen door iemand met nul,0 expertise op dit gebied, en zal één van de oudste wetenschappelijke theorieën wel even ontkrachten, en aantonen dat het werk van tienduizenden wetenschappers een leugen is.

Zet je even je Alu-hoedje op, Easy19?

Met je vooringenomen positie kom je geen stap verder.
Ga maar even de filmpjes van Aronra kijken op Youtube.
 

DeletedUser19689

Gast
oja de vinken variatie binnen een soort idd bewezen geloof ik direct, het bewijs vliegt rond.
Maar het blijven vinken het worden geen struisvogels en ook geen zeemeeuwen.

En wij komen van ? ......... < fill in de blanc sorry maar dat geloof je toch zeker zelf niet.

Hominin_species.png


Lijkt me redelijk aannemelijk.
 

DeletedUser

Gast
Zwaartekrachttheorie is ook maar een theorie, en is nog nooit bewezen.

Toch?

Wat een onzinnig topic dit, begonnen door iemand met nul,0 expertise op dit gebied, en zal één van de oudste wetenschappelijke theorieën wel even ontkrachten, en aantonen dat het werk van tienduizenden wetenschappers een leugen is.

Zet je even je Alu-hoedje op, Easy19?

Met je vooringenomen positie kom je geen stap verder.
Ga maar even de filmpjes van Aronra kijken op Youtube.

Ik hoef niks te ontkrachten auto maatje.
en idd ik ben geen expert en ik kan het mishebben, maar in theorie kunnen al die 1000 wetenschappers het ook mishebben. En ja dat geloof ik dan maar jullie geloven tenslotte ook maar alles wat er in de boekjes staat.


Er is geen bewijs het is een theorie en zolang het geen feit is weiger ik het te geloven. (dat ben ik dan)
Er is geen sluitend bewijs voor een theorie, en het is dan wel geen feit. Maar dat nemen we voor lief. Dus het is gewoon waar dus wij geloven ( dat zijn dan jullie )
 

DeletedUser

Gast
Er is geen bewijs het is een theorie en zolang het geen feit is weiger ik het te geloven. (dat ben ik dan)
Er is geen sluitend bewijs voor een theorie, en het is dan wel geen feit. Maar dat nemen we voor lief. Dus het is gewoon waar dus wij geloven ( dat zijn dan jullie )
Dus... Als je niet in theorieën gelooft, wat is dan je verklaring voor de zwaartekracht? De zwaartekrachttheorie die er nu is, is namelijk ook maar een theorie...
 

DeletedUser19689

Gast
Ik hoef niks te ontkrachten auto maatje.
en idd ik ben geen expert en ik kan het mishebben, maar in theorie kunnen al die 1000 wetenschappers het ook mishebben. En ja dat geloof ik dan maar jullie geloven tenslotte ook maar alles wat er in de boekjes staat.

Er is geen bewijs het is een theorie en zolang het geen feit is weiger ik het te geloven. (dat ben ik dan)
Er is geen sluitend bewijs voor een theorie, en het is dan wel geen feit. Maar dat nemen we voor lief. Dus het is gewoon waar dus wij geloven ( dat zijn dan jullie )

Dus jij acht de kans groter dat wetenschappers die jaren aan onderzoek omtrent dit gegeven hebben vericht het fout hebben en iemand met teveel tijd en een internetaansluiting op een blogspot het wel bij het juiste eind heeft? (Ja, ik stel het hier wat overdreven voor maar soit) Lijkt me toch niet echt plausibel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dus jij acht de kans groter dat wetenschappers het fout hebben en iemand met teveel tijd en een internetaansluiting op een blogspot het wel bij het juiste eind heeft? Lijkt me toch niet echt plausibel.

Sorry maar lezen is ook niet je sterktste punt.
Die blog bla bla heb ik niet eens gelezen, ik heb er gewoon op gegoogled vanmiddag en daar wat stukjes uit geplukt. Want hee ik heb het ook niet allemaal uitgevonden en ik weet ook niet hoe het precies zit.

Mijn mening over die evolutie is onveranderd sinds de lagere school en die gaat ook niet veranderen.
En heb ik bewijs dat mijn mening juist is nee niet sluitend en jij heb jij bewijs dat het wel klopt nee niet sluitend.

Dus daar staan we dan. ik zeg niet waar jij zegt wel waar. en de waarheid ligt vast ergens in het midden.


Rutger
Zwaartekracht is een natuurwet (newton) en geen theorie. En die klopt voor nagenoeg 99,9% en de formule en de cijfers liegen niet.
 

DeletedUser

Gast
Easy, wat denk jij dat er gebeurt met mensen die dood gaan? Verdwijnen ze gewoon?
 
Bovenaan