• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Forum Cup - Verhalenwedstrijd Stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Ik heb van 6 van de 15 punten binnen, het zou zonde zijn als je bijvoorbeeld niet wint omdat je zelf (al dan niet vergeten) bent te stemmen. Deadline is nog altijd 24 jan om 23:59.
 

DeletedUser10470

Gast
De Uitslag


Voor de eerste Forum Cup zijn er 15 verhalen ingezonden. We kunnen daarmee zeggen dat de Forum Cup geslaagd is! Hieronder vind je de uitslag van de verhalen en welk verhaal bij wie hoort. Daarna zie je welke spelers er in de prijzen zijn gevallen en als laatste kan je bekijken wie op wie heeft gestemd.

De verhalen, personen en punten.

VerhaalSpelerPunten
Acommander li51
BSwaghetti yolognese120
CThe Legendary Pirate61
DJohanB04119
EDamyana76
FRabbidRobin115
GKyraco113
HPitpa39
IWarriorofthedead64
Jlabr88
KCharklyon68
LAriChibi87
MJuno129
NHeartlion104
OHernamewasAlice77

Uit de bovenste tabel blijkt dat Juno, Swaghetti yolognese en JohanB04 winnaars zijn. Helaas stuurde Swaghetti yolognese geen punten in en maakt deze geen kans op de prijzen. Dat betekent dat RabbidRobin hierdoor wel in de prijzen is gevallen!

  • 1e: Juno, met 129 punten: 500 goud* + een zelfgekozen forumtitel in overleg voor 1 maand**
  • 2e: JohanB04, met 119 punten: 250 goud*
  • 3e: RabbidRobin, met 115 punten: 100 goud*
* Stuur een supportticket in onder "Forum" met de mededeling dat je gewonnen hebt en je ontvangt zo snel mogelijk het goud op je account!
** Stuur een Forum bericht naar mij of voeg mij toe op Skype (frank.martens25) om het over je titel te hebben!


Hieronder staat het overzicht van wie op wie stemde met hoeveel punten. (Klik voor groter overzicht)

Wat vonden jullie van de eerste Forum Cup? Laat zeker je reactie hieronder achter! Is dit voor herhaling vatbaar? Wat vinden jullie van de prijs dat de winnaar een zelfgekozen titel krijgt voor een maand? En wat kunnen we verbeteren? Wij horen het graag.
 

DeletedUser21204

Gast
Rabbid, je verhaal was echt geniaal. Prachtig gewoon.
Verder, gefeliciteerd Juno, ook al had ik je verhaal niet echt superhoog staan :x
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Inzenden via pm gaat je volgens mij heel veel minder stemmers opleveren denkik ;)

Je hebt minder stemmers dan verhalen. Called it. Jullie systeem faalt.

Groet,
Rabbid



Daarnaast, Feli Juno. Verdiend gewonnen. Met de andere verhalen die boven me staan ben ik het niet eens, maar nuja, de winnaar is op z'n minst terecht.
 

DeletedUser10470

Gast
Je hebt minder stemmers dan verhalen. Called it. Jullie systeem faalt.

Groet,
Rabbid

We hebben bewust gekozen voor stemmen via de PM zodat er minder invloeden van buitenaf zijn. Anders krijg je het verschijnsel dat iemand wilt dat iemand anders wint en daardoor op het laatste moment punten geeft afhankelijk van de huidige punten aantallen. Dan stemt iemand niet op een goed verhaal, maar afhankelijk van de punten en dat wilde we voorkomen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We hebben bewust gekozen voor stemmen via de PM zodat er minder invloeden van buitenaf zijn. Anders krijg je het verschijnsel dat iemand wilt dat iemand anders wint en daardoor op het laatste moment punten geeft afhankelijk van de huidige punten aantallen. Dan stemt iemand niet op een goed verhaal, maar afhankelijk van de punten en dat wilde we voorkomen.

Ik wil alleen even duidelijk maken dat dit syteem faalt. Verder heb ik geen idee wat jullie met jullie modkunsten allemaal kunnen, peilingen zonder bekend maken van de uitslage zal wss niet gaan.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik wil alleen even duidelijk maken dat dit syteem faalt. Verder heb ik geen idee wat jullie met jullie modkunsten allemaal kunnen, peilingen zonder bekend maken van de uitslage zal wss niet gaan.

Dat laatste is mogelijk, maar dan enkel door op één keuze te stemmen en niet punten te kunnen verdelen. We wilden juist dat er meerdere opties gegeven kunnen worden en met een anonieme peiling kunnen wij tevens niet zien wie waarop stemt, dus ook eventuele ongeldige (om welke reden dan ook) stemmen niet.
 

DeletedUser1680

Gast
Rabbid, je verhaal was echt geniaal. Prachtig gewoon.
Verder, gefeliciteerd Juno, ook al had ik je verhaal niet echt superhoog staan :x
Ik sluit me bij Kyra aan Rabbid: jouw verhaal vond ik ook goed! En die van Kyra ook natuurlijk :)
 

DeletedUser26198

Gast
Beetje corrupt!
Mijn stemming niet meenemen in de uitslag :O

24 januari 2016, 12:41
warriorofthedead warriorofthedead is nu online
Geregistreerd
3 december 2015
Berichten
0
Standaard Re: Verhaal
Stemmen:

C: 14
G: 13
A:12
K:11
E:10
H:9
J:8
L:7
O:6
B:5
D:4
F:3
M:2
N:1
 

DeletedUser10470

Gast
Weet je zeker dat die naar Forum Cup is verzonden? Zou je daar een screenshot van kunnen nemen? Er is namelijk geen bericht van jou ontvangen met punten.
 

DeletedUser26198

Gast
Weet je zeker dat die naar Forum Cup is verzonden? Zou je daar een screenshot van kunnen nemen? Er is namelijk geen bericht van jou ontvangen met punten.


Heb hem als reactie gedaan op mijn eerste bericht (verhaal)...

Die hebben jullie ontvangen, dus dat zou bij deze ook moeten zijn...
 

DeletedUser10470

Gast
Toch ontvang ik graag een screenshot aangezien deze bij ons niet is aangekomen.
 

DeletedUser23442

Gast
Heb hem als reactie gedaan op mijn eerste bericht (verhaal)...

Die hebben jullie ontvangen, dus dat zou bij deze ook moeten zijn...

Als je bij een pm die je zelf verstuurd hebt op beantwoorden klikt stuur je normaal gesproken de pm naar jezelf (afzender van eerste pm) en niet naar Don (ontvanger van eerste pm)
 

DeletedUser21204

Gast
Heb hem als reactie gedaan op mijn eerste bericht (verhaal)...

Die hebben jullie ontvangen, dus dat zou bij deze ook moeten zijn...

Als je een reactie op een verzonden bericht doet, stuur je hem naar jezelf toe.
Dat is er wss fout gegaan :p

E: Ninja :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan