• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Gevechtspunten versus stadsfeesten

DeletedUser13380

Gast
Dan is dat pech voor die ally.
het punt is dat het moet veranderen, dat passief spelen.
 

DeletedUser7531

Gast
ik speel nu al alleen maar op gp, maar als je daar mee voordeel mee gaat krijgen (ik weet dat het eigenlijk inefficiënt is), dan vind ik het goed :)
 

DeletedUser13999

Gast
Misschien is het een idee om een splitsing te maken in CP.

Dan kun je bijvoorbeeld met "zegetocht"CP steden veroveren (uiteraard kun je alleen met een krijgszuchtige status andere steden aan je onderwerpen), en met "stadsfeest"CP steden stichten (cultureel hoogstaande steden groeien uit hun voegen, en dan gaat een deel van de inwoners ergens anders naartoe om daar een stad op te gaan bouwen die de oude evenaart).

Daarnaast zou je het mogelijk kunnen maken om de verschillende CP tegen een bepaalde verhouding tegen elkaar om te wisselen (bijvoorbeeld 1 "zegetocht"CP = 3 "stadsfeest"CP).
 

DeletedUser

Gast
Laten we t gewoon es proberen:
Een wereld zonder stadsfeesten, zodat iedereen gewoon moet vechten voor zn punten (waar dit spel in mijn ogen toch om zou moeten draaien).
Verder zou ik t leuk vinden om de muur bvb tot level 20 te beperken, zodat de aanvaller iets meer beloond wordt.
 

DeletedUser11678

Gast
Laten we t gewoon es proberen:
Een wereld zonder stadsfeesten, zodat iedereen gewoon moet vechten voor zn punten (waar dit spel in mijn ogen toch om zou moeten draaien).
Verder zou ik t leuk vinden om de muur bvb tot level 20 te beperken, zodat de aanvaller iets meer beloond wordt.

Leuk idee, aanvallen moet inderdaad beloond worden want dat zorgt voor actie in het spel! Verder vond ik jou idee over gevechtspunten en de ww's ook erg goed! WW's vullen met aanvallende Gevechtspunten zorgt toch voor wat meer actie op een wereld, dan de ww's vullen met grondstoffen!
 

DeletedUser20850

Gast
Inderdaad, vooral als je op een wereld zit waar de WW's gewonnen worden door een ally van 400 leden die megafusies georganiseerd hebben
 

DeletedUser11678

Gast
Inderdaad, vooral als je op een wereld zit waar de WW's gewonnen worden door een ally van 400 leden die megafusies georganiseerd hebben

Ik zelf vind dat indd ook erg jammer, want met een "elite" ally is winnen dan erg moeilijk.
Met gevechtspunten zal dit ook wel moeilijker worden maar alsnog komt er dan wel een stuk meer actie in het spel ipv dat niemand meer aanvalt vanwege het besparen van grondstoffen:hout: :steen: :zilver: ..
 

DeletedUser20850

Gast
inderdaad maar misschien mocht het ally limiet nooit zo hoog gelegen hebben, misschien 100 leden= eerlijke strijd, maar ja, nu niets meer aan te doen
 

DeletedUser

Gast
Feit is dat in de huidige werelden vechten NIET loont, niks doen en stadsfeestjes houden, daar groei je het hardst mee. Moet een kwelling zijn voor de liefhebber van t spel.
 
Bovenaan