DeletedUser2057
Gast
De Heere heeft geen bron nodig, De Heilige Schrift is bron genoeg.
Dus als ik ook zoiets schrijf, en ik zet erin dat alles wat ik zever de waarheid is. Dan zullen ze na 2000 jaar alles geloven wat ik gezegd heb, want daar komt het wel op neer..
God bestaat niet.
Het grote probleem van religie is juist dat boek. Dat boek dat niet veranderd. Godsdienst werkt niet meer goed in onze samenleving, omdat dat boek elke vorm van verandering tegenspreekt. En toen men eindelijk in de Renaissance van dat boek afging, kijk eens wat we toen bloeiden.
God is een verklaring voor dingen die wij niet wetenschappelijk kunnen verklaren. Het argument dat er nog zulke dingen zijn, is geen argument voor het bestaan van God, want mensen die in God geloven, zijn mensen die niet geloven dat die verklaringen ooit nog gaan/kunnen komen. Geloof je in wel, dan is het voor jezelf als verklaring zoekende, niet nodig om in God te geloven
Dat kan, volgens mij bestaat alleen het zieke wereldje waar iedereen elkaar onderdrukt en zich beter wilt voelen en hebben als de ander.
Wereld waar men nooit tevreden is, het tegenwoordig met 5 huwelijken moet doen en wensen dat miljoenen mensen weg gebombadeerd/vermoord moeten worden. Ik denk dat dat ook de hele intentie van het leven is toch? als het niet in mijn straatje past dan er maar voor zorgen dat het er niet meer is. Hoeft het ook niet in mijn straatje te passen. Daarom stem ik ook wilders, omdat het niet in mijn straatje past dat andere mensen in dit land komen wonen! Gooien we de grenzen dicht is het niet nodig dat het in mijn straatje past! En dan heb je de Islaam die een andere doen en laten erop na houd als mij, het zou gewoon verboden moeten worden! Al die verschillende culturen ook, gewoon omdopen naar een en hetzelfde anders word het me toch echt te veel.