• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser26004

Gast
Klopt, maar om te zorgen dat iedereen met plezier schrijft heb je wel reporters nodig die schrijven, en geen reporters die een hele maand niks van zich laten horen. En er is zeker een democratisch systeem binnen de Times, waarbij zelfs de nieuwste reporters hun stem hebben in de Grepolis Times vergaderingen.

Het feit dat jullie als grote babysitter moeten optreden zegt naar mijn mening genoeg. En dat doen jullie omdat jullie willen zorgen dat iedereen actief is, zodat iedereen met plezier schrijft??? Ach, schei toch uit man. Niemand wilt voor een stelletje blaaskakken schrijven die bij elke fout, post waar je niet op reageert of als je een keertje iets buiten je boekje gaat, gelijk een notitie geeft. Daarmee creër je geen plezier ;)
 
Klopt, zo'n strafpuntensysteem dient niet om
bij elke fout, post waar je niet op reageert of als je een keertje iets buiten je boekje gaat
een nota te geven. Je kan best nog veel "mispeuteren" vooraleer je in dit systeem eruit wordt gesmeten. Enfin, ik zit niet echt zo in elkaar. Ik doe liever dingen dan veel bla bla te doen. Snap je ;)
 

DeletedUser27468

Gast
Jullie geven niet eens mensen de kans om iets te doen maar zeuren wel als ze alleen praten x)
 

DeletedUser27468

Gast
Ik geef duidelijk aan te willen helpen door van het kookhoekje iets meer te maken dan een Copy-Paste van de Libelle. Maar dat willen jullie niet dus dan vind ik ook dat jullie niet moeten zeuren dat mensen niet willen helpen als ze dat wel degelijk willen.
 
Als je wel degelijk wil helpen voor een bepaald artikel/column, moet je solliciteren voor in het sollicitatietopic en dan zal je, als je een goede sollicitatie hebt gemaakt, wel aangenomen worden. Als je enthousiast bent om dat te doen, kunnen we je daar verder helpen en ontvangen we je graag.
 

DeletedUser20232

Gast
Jullie hebben eerder nood aan een beloningssysteem dan een strafpuntensysteem.
 

DeletedUser22926

Gast
Als je wel degelijk wil helpen voor een bepaald artikel/column, moet je solliciteren voor in het sollicitatietopic en dan zal je, als je een goede sollicitatie hebt gemaakt, wel aangenomen worden. Als je enthousiast bent om dat te doen, kunnen we je daar verder helpen en ontvangen we je graag.
Wat is het nut van een sollicitatie en wanneer is deze goed, als het nagekeken wordt door mensen die niet eens weten wat een column is?
 

DeletedUser22926

Gast
Kijk ik begrijp dat jullie hulp nodig hebben maar accepteer dan wel de hulp die gegeven wordt. Geen wonder dat jullie zo haat ontvangen.
 

DeletedUser22926

Gast
Je kan ons werk nog moeilijk beoordelen vind ik, het nieuwe team heeft nog geen Times uitgebracht.
Ik beoordeel niemands werk, ik probeer jullie alleen te helpen. Het heeft namelijk niet echt nut om zinloos te bashen op het nieuwe team. Ik vind gewoon dat jullie hulp moeten aanvaarden want we hebben bijna allemaal het beste beentje voor met de times.
 

DeletedUser20542

Gast
Inderdaad, die positieve instelling van onze lieve community komt heel duidelijk naar buiten.
 

latdekat

Harpij
Wij staan altijd open voor tips. :)

Ik heb hier verscheidene mensen zien zeggen dat schrijvers slecht zijn en zij het sowieso beter kunnen. Kan waar zijn, aangezien of het hele team blind is, of wij jullie sollicitaties missen?

Verder wel bedankt Heart, omdat je niet meteen negatief gaat doen. ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik schrijf met alle plezier een stukje voor jullie, maar ik ga niet solliciteren. Dat is een heel klein beetje beneden mijn waardigheid.
 

Armand0

Manticore
Ik schrijf met alle plezier een stukje voor jullie, maar ik ga niet solliciteren. Dat is een heel klein beetje beneden mijn waardigheid.

Nou zijn wij allemaal even blij dat jij die waardigheid van je weer eens gered hebt. Kan je die nu weer gaan inzetten om de komende 25 -of meer- edities lekker op de Times te gaan zaniken onder het -zeer legitieme- mom van "maar ik heb aangeboden om dit blad beter te maken, maar dat aanbod hebben ze afgewezen". Je zou niet de eerste zijn in ieder geval.

Misschien moeten we een "grepolis times dramatopic" aanmaken, een soort hokje waar alle -pietjes hun gang kunnen gaan zonder dat anderen hun spam moeten lezen, en sommigen zelfs bijna verplicht zijn om er ook nog eens op te reageren. Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor leuke aanbevelingen en gedegen discussies. In plaats van een podium te bieden aan puberale reaguurdertjes die zich allemaal inbeelden het beter en leuker te kunnen.

Ik zie elke maand weer een Times verschijnen. Soms met artikelen die de moeite zijn, die lees ik dan, soms klik ik hem meteen weg omdat ik niet het idee heb dat er iets interessants voor mij instaat (en dan staat er vast voor anderen wel iets leuks in). Het is best een prestatie om hem elke maand weer klaar te leggen. De inzet van het team, nieuw of niet, mag daarom best wat meer gewaardeerd worden. Ik heb er in ieder geval wel respect voor
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
En als je er een editie niets aan vindt, dan wacht je maar op een volgende editie. Of je solliciteert lekker. En als je dan afgewezen wordt maak je maar een Times-Reject topicje aan waarin je je verhalen kwijt kunt.
 
Bovenaan