• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser25006

Gast
Graag wil ik toch even hier reageren. Ik heb voor deze Times gewerkt en heb vele reporters gezien, zowel die komen en zowel die gaan. Daar waren goede bij zoals @Persistant, @Niels DC, @pipoclown en nog vele anderen en er waren ook vele bij die niet zo goed waren en die niet eens zo lang bij de Times waren dat ze een uitgave/editie halen.

Maar, om nu te zeggen dat je weet dat je het gewoon beter kan zonder iets te laten zien is onzin. Ik ken je niet, weet niet hoe je schrijft en of je het uberhaupt goed kunt. Dus kom maar eens met een stuk om dat te bewijzen.

Maar, (weer een) Ik hoor je al zeggen 'ik schrijf niets (sollicitatie) want dat is beneden mijn waardigheid'. Wel nu is het zo dat vele mensen die iets in het leven willen bereiken of hebben bereikt door het te doen, ze hebben iets geschreven, ze hebben gesolliciteerd en ze hebben gehandeld. Als ze dat niet hadden gedaan dan was een 'Apple' of 'Jumbo Supermarkten' of 'InnoGames' er bv niet geweest.

Het is gewoon om te kijken of je iets kunt of niet. Natuurlijk kun je afgewezen worden en dat is zeker niet leuk, maar als je niet wil solliciteren omdat je bang bent om afgewezen te worden dan is dat je keuze en goed recht. Maar dat betekend niet dat je dan kunt gaan zeggen dat je de beste bent en het beter kan terwijl dat niemand dit kan bevestigen.

Graag sluit ik dan af met een spreekwoord: Blaffende honden bijten niet!
d.w.z. zij die een groot woord hebben, die dreigen, zijn gewoonlijk niet sterk in de daad, zijn niet te vreezen.
 

DeletedUser

Gast
Schat, het zou me al letterlijk niks opleveren om voor de times te schrijven, op wat reputatieschade na. Als ik het dan aanbied, bij wijze van oprechte poging om jullie uit de brand te helpen, hoef je me niet te dwingen er nog meer tijd en energie in te stoppen om te bewijzen dat ik beter ben dan de arme drommels die jullie meestal aannemen.

P.S. Ik denk dat er meer dan voldoende mensen zijn die kunnen bevestigen dat ik best een stukje kan schrijven.
 

DeletedUser13564

Gast
Schuckle, je naam zegt me niets, maar als je je tijd en energie zou steken in een artikel te schrijven met argumenten waarom jij beter bent dan een ander en dat als 'sollicitatie' zou insturen, zou iedereen er meer aan hebben dan de forumvervuiling die hier om de 3 reacties op het forum verschijnt. En mocht je aangenomen worden, kan je de functie alsnog afwijzen....

Ik geniet van de times iig. Voor mij is alleen de wereld Hyperborea van belang, maar ik heb altijd een grote lach op mijn gezicht als ik die stukken lees, dat is ook veel waard.
 
zoals eerder in deze maand aangegeven kon de Times niet om 00h00 stipt erop komen. Het was ofwel enkele uren ervoor, ofwel enkele uren erna. Heb het tweede gekozen ;)
 

DeletedUser23442

Gast
zoals eerder in deze maand aangegeven kon de Times niet om 00h00 stipt erop komen. Het was ofwel enkele uren ervoor, ofwel enkele uren erna. Heb het tweede gekozen ;)
Je had het eerste aangekondigd/beloofd :p

Vandaar dat iedereen teleurgesteld was niets te vinden toen
 

DeletedUser27509

Gast
Spreek voor jezelf! Dat het enkele uren later verschijnt dan aangekondigd maakt mij echt niet uit hoor.
 
Je hebt gelijk. Als iemand beloofd dat hij/zij dit/dat zal doen , dan hoort dat ook zo te zijn.
Dat is een waarde, een vorm van respect. Ik wil me hiervoor ook verontschuldigen
 

DeletedUser26004

Gast
Gefeliciteerd Jasper. En vraag voor luksss: waarom hebben jullie iemand nodig die de GT's controleert. Is dat niet juist de taak van de eindredacteur? Was iig toen ik nog bij de GT zat ;)
 

DeletedUser26004

Gast
Deels klopt dat inderdaad, maar het kan nooit kwaad om nog eens extra te controleren. Kan alleen maar positief zijn voor het blad of voor de rommel, zoals jij het graag noemt.

Hmm, als je kritiek op bijv. een reporter die niet eens welk systeem de wereld heeft rommel noemt, dan vraag ik me af wat jullie allemaal uitspoken op de redactie en tijdens de leidersvergaderingen ;)

Afijn, extra controle kan zeker geen kwaad. Jasper zal naar mijn mening ook een goede toevoeging zijn ;) Al vind ik het wel frapant dat er nu ineens iemand speciaal voor wordt aangesteld, terwijl spelingscontroleurs en de reporter hun artikels zelf checken en daarnaast de GT eindredacteur ;)
 
Hmm, als je kritiek op bijv. een reporter die niet eens welk systeem de wereld heeft rommel noemt, dan vraag ik me af wat jullie allemaal uitspoken op de redactie en tijdens de leidersvergaderingen

Met "rommel" bedoel ik zeker niet de kritiek van sommigen. Rommel is hoe jij ons blad "de Grepolis Times" al enkele keren hebt vernoemd. Voor de rest meng ik me niet meer in deze discussie, je zou blij moeten zijn dat fouten als deze dat je opnoemt niet meer kunnen gebeuren.
 
Bovenaan