• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser18363

Gast
Met "rommel" bedoel ik zeker niet de kritiek van sommigen. Rommel is hoe jij ons blad "de Grepolis Times" al enkele keren hebt vernoemd. Voor de rest meng ik me niet meer in deze discussie, je zou blij moeten zijn dat fouten als deze dat je opnoemt niet meer kunnen gebeuren.

Ik weet heel zeker dat ze erin blijven zitten door de arrogantie van zowel jou als de 'reporters'.
 

DeletedUser23782

Gast
Beste,

Om een knoop door te hakken over het onderwerp over de nieuwe functie van jaspenia. Deze functie is in het leven geroepen om de (eind-)redacteur(s) te helpen met het verbeteren van de kwaliteit van de artikels en column's.

De functie van de spellingcontrole zit zelfs in het woord, het controleren van spelling, enig verschil met de functie van jaspenia is dus wel op te merken, niet? (Voor degene die het niet begrijpen. Jaspenia zorgt dat er geen rare dingen in de artikelen staan en geeft de redactie adviezen, de spellingcontrole haalt de spellingfouten eruit).

Hopelijk is er hierdoor meer duidelijkheid ontstaan over de inhoud van de nieuwe functie van jaspenia. Ik wil jullie allemaal vragen dit onderwerp even te laten rusten totdat jullie hebben gezien of er daadwerkelijk verschil is ontstaan tussen de vorige Times en de volgende Times. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Jeroen7412
GTimes leiding (communicatie)
 
na de kritiek op de vorige cover hebben we een wedstrijd uitgeschreven waarbij spelers van de community hun eigen cover kan insturen waarbij de redactie beslist welke de beste is. Als beloning voor het lid krijgt die een benoeming in de Times.
 

DeletedUser18363

Gast
Oh dus je benoemt jezelf even tot reporter en stapt op als leider?
Zo werkt dat geloof ik niet, er is een procedure voor reporters toch?
 
Je begrijpt het niet helemaal denk ik :

Voor de duidelijkheid ,ik stop als reporter voor Delos. Blijf wel reporter voor Olympia en mijn leidende functie behoud ik ook.
Verder zal ik ook solliciteren als reporter voor Farsala.
 

DeletedUser18363

Gast
Je begrijpt het niet helemaal denk ik :

Voor de duidelijkheid ,ik stop als reporter voor Delos. Blijf wel reporter voor Olympia en mijn leidende functie behoud ik ook.
Verder zal ik ook solliciteren als reporter voor Farsala.

Solliciteren waar je zelf de baas bent? Slager keurt zijn eigen vlees.
 

Genius0615

Erinys
Nou Lukie je zou misschien in het vervolg iets duidelijker moeten zijn in het aankondigingstopic dan
''06/02/2017
Na 3 edities nemen we afscheid van Luksss''

Dan zou er waarschijnlijk iets minder verwarring zijn, just saying.
 

DeletedUser27170

Gast
Klein mierenneuker dingetje:

''Luksss'':
Zij zoeken iemand die geïnteresseerd is om het spellingteam te komen versterken. Daarvoor staat er voortaan ook een vacature open!

Voor de werelden Farsala, Delos, Actium, Zakros, Troje, Marathon, Hyperborea, Pella en Rhethymnos zoeken wij dus nog een reporter!

*wij, word helemaal nerveus van deze fout. Ben verder niet geïnteresseerd in de functie, hoop dat jullie iemand vinden
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
.
 
Bovenaan