• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser25003

Gast
Ik zou zeggen: kijk allemaal is naar jezelf en vraag je af waarom mensen niet meer WILLEN schrijven voor de times. Dat bekvechten op het forum lost in ieder geval niets op. Maar ik ga me er gelukkig verder niet meer mee hoeven bemoeien, ben blij dat ik er vanaf ben met de wijze waarop het gaat. Enige wat er nu heerst over en binnen de times is negativisme en dat is nog nooit een goed iets geweest.
 

DeletedUser28080

Gast
Oh maar dat antwoord weten de meesten wel
Een aantal hebben er zelf ook gezeten natuurlijk

Ten eerste is het, toen ik er in ieder geval zat en ik denk niet dat het veel veranderd is, een zooitje ongeregeld
Mensen zijn zelden op tijd met inleveren en/of zijn gewoon spontaan pleite
Bij mijn aanbieding om te assisteren, je weet wel zo iemand die, destijds met Artifex en jossut wèl z'n zooitje op tijd geregeld had, kwam hier negatieve reactie op omdat kennelijk een paar van die kinderen klaarkomen op de titel 'Grepolis Times Leiding'

Naast het elimineren van de goud beloning is natuurlijk ook de vraag naar reporters veel, veeeel groter dan het aanbod
Persoonlijk vond ik het als ik motivatie had wel leuk om wat te schrijven, maar als je artikel de enige is... of het andere artikel is een soort autistische krantenknipsel van dusdavid, tja...

Bovendien heerst die negativiteit al best een ruime tijd, zeker een jaar lol
 

Genius0615

Erinys
Gewoon kappen met de times. Het is al meer dan anderhalf jaar pure garbage qua kwaliteit en ik heb liever dat er mee gestopt wordt dan dat er weer rotzooi zoals Dusdavid artikelen en sterrenbeelden inkomen om het ''te vullen''.
 

DeletedUser25264

Gast
Ik wil alleen aangeven dat ik het jammer vind dat er geen Times meer is gemaakt, wat de reden ook is. Ik keek er altijd naar uit.
 

DeletedUser20227

Gast
Interessant, kan iemand mij een update geven over wanneer de Times wel goed functioneerde?
 

DeletedUser28214

Gast
Achh zelfs een sollicitatie behandelen is te moeilijk voor ze. Niet gek dat er dan ook niks te lezen valt.
 

DeletedUser23782

Gast
Sollicitaties moeten worden gedaan in het daarvoor bestemde sub-topic of bij een teamleider van Grepolis Times (als het goed is @latdekat). Ik ben al iets meer dan een maand geen teamlid meer dus sollicitaties naar mij verzenden heeft geen zin ;).
 

DeletedUser28214

Gast
Uiteraard. Dat is wat ik ook gedaan heb. Het antwoord was dat ik in het weekend iets zou horen... We zijn nu 3 a 4 weken verder.
 

DeletedUser28080

Gast
Ik begrijp de manier van spelen niet... BG wordt aan het begin gevormd iedereen kent elkaar. Er wordt geclusterd als een malle. Niemand heeft de ballen een klein eilandje open te laten want ojee straks komt er een vijand. Ik zeg prachtig mooi een vijand heb ie wat te doen he
maar goed ik doe ook mee in het collectief falen ofwel
Flop: iedereen en alles
XOXO
happy depressionday
Als het een sollicitatie met dezelfde opzet als een vorige post van je, zie bovenstaande, heb ik daar wel begrip voor
 

DeletedUser28214

Gast
Taalkundig doet het niets onder aan de stukken die al in de Times staan. Echter was de inhoud uiteraard anders.
 

DeletedUser19963

Gast
Wordt er dan nu vanaf 0 begonnen? Het zou erg jammer zijn dat de times stopt door een paar zuurpruimen.
 
Bovenaan