• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #18

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #18


Beste spelers,


Vandaag (inmiddels gisteren) is het complimentjesdag, een nog niet zo bekend fenomeen op de meeste plaatsen; daarom is dit het perfecte moment om dit toch eens in de verf te zetten. Een complimentje krijgen is natuurlijk altijd leuk, er zelf eentje geven misschien nog veel leuker. Heb jij iemand al een complimentje gegeven vandaag? Het is nog niet te laat (ook al is het nu al de 2e) om er nog eentje te geven aan je zus, je beste vriend, je buurvrouw, je alliantiegenoten of ... je lievelingsreporter :). Laat weten dat je hun vriendschap, werk en inzet waardeert en dat je van ze houdt!


Geniet van deze uitgave!


Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe reporters met een creatieve pen en een grafische designer om het grafische aspect voor zijn/haar rekening te nemen! Neem zeker een kijkje op deze pagina voor meer info over het vernieuwde sollicitatiesysteem!


Door omstandigheden zijn we 1 dag te laat met deze uitgave; onze excuses hiervoor. We hopen toch dat de uitgave jullie bevalt. :)

mvg
Het volledige GrepolisTimesTeam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10567

Gast
Zoals altijd een geweldige uitgave. De opmaak is mooi en de spelling is ook piekfijn in orde. Hij is wellicht iets korter, maar dit komt doordat er weinig reporters zijn, dus meldt u zich nu aan! Vooral Nu vond ik heel erg goed :p
 

DeletedUser

Gast
Ziet er netjes uit! Straks eens wat meer artikeltjes doorlezen. :)
 

DeletedUser

Gast
Massa alliantie met opleiding is niet interessant (Niet voor mij iniedergeval ;))

Maareh, Mu was wel mooi!
 

DeletedUser

Gast
Zoals altijd een geweldige uitgave. De opmaak is mooi en de spelling is ook piekfijn in orde. Hij is wellicht iets korter, maar dit komt doordat er weinig reporters zijn, dus meldt u zich nu aan! Vooral Nu vond ik heel erg goed :p

Over de spelling, dat valt wel mee. Ik zag al een paar foutjes in het voorwoord.

kortste*
dan*
Nu*
column*
 

DeletedUser11313

Gast
Sorry maar er waren zowat geen werelden.

Omikron is weg zowat elke wereld..
 

DeletedUser

Gast
achterin staat dat er nog reporters worden gezocht voor wereld Delta en Lambda, maar bij afscheid en welkom staat: dat Noorddam en De zwarte ridder deze functies al hebben ;)
 

DeletedUser

Gast
Toch maar:

Tim, Mooi stuk. Maar erg langdradig. Probeer dingen wat korter/krachtiger te doen. tevens is een andere alliantie (een die wel ooit tegenstand heeft gehad) wel leuk om over te praten en dan niet alleen op een toon om bij iedereen op te slijmen.

Verder bedankt voor de moeite die je er in hebt gestoken.

Ray
 

DeletedUser

Gast
goeie times, lekkere tutorial, vooral de collumns waren leuk, hoe iemand gewoon 2 bladzijden kan vullen met zijn gedachten en geklets... tegenover mij die nog geen volle twee regels heeft...
 

DeletedUser

Gast
Ik verontschuldig me voor mijn slechte stuk, maar ik had helaas een herkansing en had daarna 2 dagen om het in elkaar te zetten (vakantie). Helaas had ik geen antwoord voor iets wat eigenlijk wel belangrijk was in het artikel, maar volgende keer hoop ik wat meer erin te doen.
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat er niet meer aandacht is besteed aan de verschillende overstappen van spelers in Wereld Epsilon. Om maar even Raven Arena, Luithanse, Zero-Sub en mijzelf te noemen.. Er is niet echt nieuws van, goh dat wist ik nog niet of dat is wel interessant om te weten. Ik ben zelf 1 jaar reporter geweest ;)

Maar Jelgan, volgens mij wad dit de eerste keer? Ik twijfel er niet aan dat je zult groeien binnen de Times en voor de eerste keer is het een goed begin! Ga zo door !

Grtz, Ja99
 

DeletedUser

Gast
Leuke editie jongens.
De kaft is heel lekker ontworpen en best wel mooi gedaan.
Hele overzichtelijke editie ! Niveau van sommige artikels kan wat hoger,
maar we moeten ook niet te veel gaan verwachten.

Knap werk !
 
Bovenaan