• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #18

DeletedUser6513

Gast
Veel leesplezier allemaal, al kom ik daar een beetje laat mee. Sorry dat er deze maand geen Gamma artikel was, maar ik ben momenteel daarmee gestopt, en zoals je ziet heb ik een collumn geschreven (wat waarschijnlijk niet elke maand gaat gebeuren). Maar in ieder geval voel vrij om te soliciteren!
 

DeletedUser

Gast
jammer yadark
ik wil wel solliciteren maar schrijven en ik passaen niet bij elkaar
tenzij jullie een puzzel met schrijf fouten willen
 

DeletedUser12972

Gast
Elke times is goed, omdat iedereen het vrijwillig doet en zn vrije tijd er in steekt. Dat maakt het al prachtig!
Toch jammer dat er geen Theta is.
 

DeletedUser

Gast
Er staat in de beginpost 2 keer dezelfde link ;)

Inderdaad, mijn foutje...
Is't nu opgelost?

ik wil wel solliciteren maar schrijven en ik passaen niet bij elkaar
tenzij jullie een puzzel met schrijf fouten willen

Schrijffouten maken niet veel uit; alle artikels worden grondig nagelezen om de meeste spellingsfouten eruit te halen. Dus ook al zit je spelling niet volledig juist, kan je een prima reporter zijn; als je gemotiveerd bent. :p
 

DeletedUser

Gast
Schrijffouten maken niet veel uit; alle artikels worden grondig nagelezen om de meeste spellingsfouten eruit te halen. Dus ook al zit je spelling niet volledig juist, kan je een prima reporter zijn; als je gemotiveerd bent. :p

haha kan idd ;)

maar had je nog gezien wat ik zei?:
achterin staat dat er nog reporters worden gezocht voor wereld Delta en Lambda, maar bij afscheid en welkom staat: dat Noorddam en De zwarte ridder deze functies al hebben
 

DeletedUser6663

Gast
Het komt ook bijna nooit voor dat er een foutloos artikel is geschreven.
 

DeletedUser

Gast
maar goed dat ik geen reporter ben, anders hadden jullie er 2 extra spelling controleurs bij moeten zoeken :)
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat er niet meer aandacht is besteed aan de verschillende overstappen van spelers in Wereld Epsilon. Om maar even Raven Arena, Luithanse, Zero-Sub en mijzelf te noemen.. Er is niet echt nieuws van, goh dat wist ik nog niet of dat is wel interessant om te weten. Ik ben zelf 1 jaar reporter geweest ;)

Maar Jelgan, volgens mij wad dit de eerste keer? Ik twijfel er niet aan dat je zult groeien binnen de Times en voor de eerste keer is het een goed begin! Ga zo door !

Grtz, Ja99

Ja99,
dit was eigenlijk mijn "proefschrift" voor mijn sollicitatie, dus ik ging er van uit dat Tirion etc. niet al te veel van Epsi wisten ;)!
anyhow, volgende maand zal ik inderdaad dieper in gaan op bijv. overstappen etc. Dat is misschien wat interessanter voor jullie ;)!



E: haha ik sta niet bij de reporters op de achterkant ;)!
 

DeletedUser9104

Gast
Eindelijk een stukje over Epsilon. Oké... niet alles klopt helemaal, maar er is een artikel en dat is wat voor mij telt.

De columns zijn ook leuk :)
Misschien zou ik daarvoor een poging moeten wagen. Een dagje grepo door de ogen van een aspger. Nee, laten we dat maar niet doen :p
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk een stukje over Epsilon. Oké... niet alles klopt helemaal, maar er is een artikel en dat is wat voor mij telt.

De columns zijn ook leuk :)
Misschien zou ik daarvoor een poging moeten wagen. Een dagje grepo door de ogen van een aspger. Nee, laten we dat maar niet doen :p

Tsja, ik heb mn best voor 't proefschrift gedaan ;)
volgende keer zal ik eerst wat meer onderzoek doen n_n

&&, waarom zou je er geen poging op willen wagen?
niet geschoten, altijd mis.
 

DeletedUser13862

Gast
Even iets geheel recht zetten:

Het verloop van de oorlog,
Deze maand is het zeker niet rustig gebleven de strijd tussen Anarchy tegen domiNatus en Heyho Hayho is gestaag doorgegaan. Enkele weken geleden is er weer een operatie van Anarchy gestart. Toen de aanvallen van start zijn gegaan vond er een merkwaardig fenomeen plaats: Plotseling gingen meerdere speler van Heyho Hayho in vakantie modus, is dit toeval? Des al niet te min waren er nog veel spelers actief, dus heeft Anarchy enkele steden kunnen overnemen, maar er werd veel weerstand geboden door de verdedigende partij en er zijn veel gevechtspunten verdient aan beide kanten.

Enkele weken geleden is er weer een operatie van Anarchy gestart.
Deze actie is samen gepland met Victoria Augusta Dakara tevens heeft Vesta Murena ook mee gedaan aan deze actie. Dus kort samen gevat een grote massa aanval op Heyho Hayho.

Toen de aanvallen van start zijn gegaan vond er een merkwaardig fenomeen plaats: Plotseling gingen meerdere speler van Heyho Hayho in vakantie modus, is dit toeval?
Gezien de vele dreiging op massa aanvallen verzoeken wij de leden als men door omstandigheden een paar dagen niet online kunnen komen om hun vakantie modus aan te zetten. ( waar is deze anders voor bedoeld??)

Des al niet te min waren er nog veel spelers actief, dus heeft Anarchy enkele steden kunnen overnemen, maar er werd veel weerstand geboden door de verdedigende partij en er zijn veel gevechtspunten verdient aan beide kanten.
Uit deze massa aanval op Heyho Hayho is de volgende uitslag gekomen:
VaD score 4 steden van Heyho Hayho
Vesta Murena score 1 van Heyho Hayho
Anarchy score tatata 0 steden van Heyho Hayho

http://http://nl.grepostats.com/world/nl13/alliance/482/colonizations?type=lose&enemy_alliance=1476&min_points=&max_points=

Mijn conclussie deze uitgave van de times over NU is gebaseerd niet op feiten maar op een eigen visie van een Anarchy speler dat naar zijn eigen alliantie toe schrijft en dan ook nog niet eens de statistieken kent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Tsja, ik heb mn best voor 't proefschrift gedaan ;)
volgende keer zal ik eerst wat meer onderzoek doen n_n

&&, waarom zou je er geen poging op willen wagen?
niet geschoten, altijd mis.

Nou... Kan niet eens foutloos asperger typen... Mooie column gaat dat worden ;)
Maar ik kan het natuurlijk altijd een keer proberen :p
Tenminste. Als ze dat bij de grepolis times aandurven ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou... Kan niet eens foutloos asperger typen... Mooie column gaat dat worden ;)
Maar ik kan het natuurlijk altijd een keer proberen :p
Tenminste. Als ze dat bij de grepolis times aandurven ;)

Laat je niet weerhouden door eventuele spellingsfouten, die halen we bij elkaar er zoveel mogelijk uit ;)
 

DeletedUser

Gast
Alle gastartikels mag je overigens in het sollicitatieforum gooien, zet er wel ff bij dat het een gastartikel is.
 
Bovenaan