• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #18

DeletedUser

Gast
Even iets geheel recht zetten:




Deze actie is samen gepland met Victoria Augusta Dakara tevens heeft Vesta Murena ook mee gedaan aan deze actie. Dus kort samen gevat een grote massa aanval op Heyho Hayho.


Gezien de vele dreiging op massa aanvallen verzoeken wij de leden als men door omstandigheden een paar dagen niet online kunnen komen om hun vakantie modus aan te zetten. ( waar is deze anders voor bedoeld??)


Uit deze massa aanval op Heyho Hayho is de volgende uitslag gekomen:
VaD score 4 steden van Heyho Hayho
Vesta Murena score 1 van Heyho Hayho
Anarchy score tatata 0 steden van Heyho Hayho

http://http://nl.grepostats.com/world/nl13/alliance/482/colonizations?type=lose&enemy_alliance=1476&min_points=&max_points=

Mijn conclussie deze uitgave van de times over NU is gebaseerd niet op feiten maar op een eigen visie van een Anarchy speler dat naar zijn eigen alliantie toe schrijft en dan ook nog niet eens de statistieken kent.

Beste sneeuwitje,
Persoonlijk vind ik het een beetje laf dat er zoveel in vm gegaan zijn (ik ben zelf ook voor het moment in vm maar niet om zulke redenen). Natuurlijk met zo'n dreiging(bedankt) is dit mss te overwegen maar hoe komen jullie aan die informatie?
En ook of is dit toeval, mijn claim is op het laatste moment toegevoegd en ik ontketende opstand in een lege stad terwijl dit bij al de rest niet het geval was.

Anarchy score tatata 0 steden van Heyho Hayho
Heeft dit er mss ook verband mee ? ;)

Mijn conclussie deze uitgave van de times over NU is gebaseerd niet op feiten maar op een eigen visie van een Anarchy speler dat naar zijn eigen alliantie toe schrijft en dan ook nog niet eens de statistieken kent.
Op zoiets kan je nooit rekenen.
Stel je bent reporter, je verliest al je steden aan een alliantie wat schrijf je dan over die alliantie?
Dat ze de beste zijn?

Er zijn wel uitzonderingen:
Geen complimentjes?
Mvg. Sneeuwitje
bij mijn verlies van de stad 11. Domitianus als ik me goed herinner :(
 

DeletedUser13862

Gast
Persoonlijk vind ik het een beetje laf dat er zoveel in vm gegaan zijn (ik ben zelf ook voor het moment in vm maar niet om zulke redenen). Natuurlijk met zo'n dreiging(bedankt) is dit mss te overwegen maar hoe komen jullie aan die informatie?

Er waren van de de 60 leden 6 leden in de VM, waarvan er nu nog steeds 3 in staan. Maar als jij al weken bijna dagelijks bestookt wordt met aanvallen en je weet dat in het weekend weinig tot niet online kan komen zou jij ook in de VM gaan of zou jij zeggen hier Sneeuwitje ik ben er het weekend niet als kadootje geef ik jou mijn steden..

De info die wij hebben ontvangen heb ik allang met Rudolf gedeeld dus niet miepen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb de uitleg over de sollicitatie gelezen en is er geen minimum leeftijd om te kunnen solliciteren?
 

DeletedUser

Gast
Ha ik las laatst nog over een paar gasten die maken video's van games en verdienen daar geld mee, ze konden geen hulp jonger dan 18 inschakelen omdat het volgens de amerikaanse wet blijkbaar niet mag, zelfs niet als het vrijwillig was. Ik zal 's kijken waar ik wel 's voor zou willen solliciteren, wat is er allemaal nog zo'n beetje beschikbaar?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ik ga solliciteren voor Omikron ben nu bezig ermee :3.
 

DeletedUser6663

Gast
Ik denk dat ik ga solliciteren voor Omikron ben nu bezig ermee :3.

Veel succes, zorg er wel voor dat er een proefartikel bij zit. En ik kan je vertellen dat er nog iemand is die voor Omikron solliciteert, zorg dus dat je artikel er goed uit ziet.
 

DeletedUser

Gast
Ik vond het verhaal van Epsilon helaas iets minder.
Stond weinig informatieve informatie in, en ook weinig relevante informatie in!

Zo is de alliantie Conquerors aardig uit elkaar aan het vallen, is er een door start gemaakt door meerdere leden, die zichzelf Alpha Gladiators genoemd hebben. En verder wordt nergens de naam Hoplites Boreas genoemd, terwijl deze nadrukkelijk aanwezig is op deze wereld...
Verder begint de wereld leger en leger te worden, dus worden er veel lege steden van elkaar overgenomen, waardoor er nog meer strijd tussen de grote allianties is.

Had het leuk gevonden als juist hier meer informatie over was geweest... Ik dacht, yeah er is wat geschreven over Epsilon, maar uiteindelijk vond ik het een teleurstellend berichtje.

Hopelijk is het de volgende keer wat beter.
 

DeletedUser

Gast
Ik vond het verhaal van Epsilon helaas iets minder.
Stond weinig informatieve informatie in, en ook weinig relevante informatie in!

Zo is de alliantie Conquerors aardig uit elkaar aan het vallen, is er een door start gemaakt door meerdere leden, die zichzelf Alpha Gladiators genoemd hebben. En verder wordt nergens de naam Hoplites Boreas genoemd, terwijl deze nadrukkelijk aanwezig is op deze wereld...
Verder begint de wereld leger en leger te worden, dus worden er veel lege steden van elkaar overgenomen, waardoor er nog meer strijd tussen de grote allianties is.

Had het leuk gevonden als juist hier meer informatie over was geweest... Ik dacht, yeah er is wat geschreven over Epsilon, maar uiteindelijk vond ik het een teleurstellend berichtje.

Hopelijk is het de volgende keer wat beter.

Note dat dit mijn proefschrift was,
de volgende keer zal ik inderdaad wat meer details geven over de gehele wereld :)
Voor m'n proefschrift had ik het idee om maar gewoon te vertellen over hetgeen wat zich momenteel afspeelt op Epsilon, en dat is dus de strijd tussen CQ, A.I. en het Blok.
 

DeletedUser

Gast
De volgende uitgave zal toch een stuk beter moeten, Dit ben ik absoluut niet gewend van de Times!
 

DeletedUser

Gast
De volgende uitgave zal toch een stuk beter moeten, Dit ben ik absoluut niet gewend van de Times!

Kan je je mening ook onderbouwen met feiten en argumenten? Wat zou jij graag beter willen aan de volgende uitgaves van de Times en wat vond je minder leuk dan de vorige uitgaves?
 

DeletedUser11295

Gast
Het niveau van de Grepo times gaat wel achteruit zeg, hoeveel werelden zijn er nu 3, 4?, van de 17 volgens mij he. Geen enkele wereld waar ik op speel of op het gespeeld staat in de grepo times en ik was dus ook binnen 5 seconden klaar met lezen. Ik kan me best voorstellen dat niet elk artikel even goed is maar je kunt toch op zijn minst een stel sollicitaties die je binnen krijgt erin zetten, iets is beter dan niets. Ik ben teleurgesteld, hopelijk is de volgende weer wat beter.
 

DeletedUser

Gast
Het niveau van de Grepo times gaat wel achteruit zeg, hoeveel werelden zijn er nu 3, 4?, van de 17 volgens mij he. Geen enkele wereld waar ik op speel of op het gespeeld staat in de grepo times en ik was dus ook binnen 5 seconden klaar met lezen. Ik kan me best voorstellen dat niet elk artikel even goed is maar je kunt toch op zijn minst een stel sollicitaties die je binnen krijgt erin zetten, iets is beter dan niets. Ik ben teleurgesteld, hopelijk is de volgende weer wat beter.

Het is, helaas, waar dat er zeer weinig wereldartikels zijn en dit hadden wij ook door. We zijn inmiddels al hard aan't werken aan een goede oplossing om volgende maand zoveel mogelijk werelden een artikel te geven. Maar wij kunnen geen sollicitaties toveren en geen reporters bevelen om een artikel te schrijven over een wereld waar hij/zij niet speelt.

Als je toch heel erg graag wilt dat jouw favoriete wereld een artikel krijgt, kan je misschien zelf solliciteren of een alliantiegenoot of vriend subtiel aansporen om dit te doen. :) Voor volgende maand zullen er weer meer wereldartikels zijn.
 

DeletedUser11295

Gast
@Fascination, dit idee had ik gisteren al op de alliantie chat :D
 
Bovenaan