• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #19

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #19


Beste spelers,


De 19e uitgave van GrepolisTimes ligt al voor jullie klaar en met deze uitgave breken we verschillende records. 14 werelden werden deze maand van een artikel voorzien; maar nog steeds 4 werelden hebben geen artikel en er worden een heleboel reporters gezocht. Misschien is dit iets voor jou?
Deze uitgave is ook de dikste van allemaal: wel 72 pagina's boordevol interessante nieuwsberichten, leuke interviews en toffe weetjes. Ditmaal hebben we ook een echte primeur in ons maandblad: bij ons kan je als eerste van de Nederlandse community te weten komen wat Tornas, Apollo en het oorlogsvarken op Grepolis komen doen. Tot slot is dit de vroegstgepubliceerde uitgave van allemaal! Kortom: een uitgave om te verslinden!

Laat zeker ook even weten in dit topic wat je van de uitgave vindt!


Geniet van deze uitgave!


Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe reporters met een creatieve pen en een grafische designer om het grafische aspect voor zijn/haar rekening te nemen! Neem zeker een kijkje op deze pagina voor meer info over het vernieuwde sollicitatiesysteem!



Mvg,
Het volledige GrepolisTimesTeam
 

DeletedUser11295

Gast
Goed gedaan iedereen van de grepolis times, mooie uitgave. Volgende nog meer pagina's?
 

DeletedUser

Gast
Bwhahaha Fascination was dus die Kakapo :p Lol, ik had geen zin in gezeur van noobs, maar dit verwachte ik niet :p. Ik voelde wel aan dat het een Belg was, vandaar dat ik Neen zei, anders begrijpen ze het weer niet. :p
 

DeletedUser6663

Gast
Bwhahaha Fascination was dus die Kakapo :p Lol, ik had geen zin in gezeur van noobs, maar dit verwachte ik niet :p. Ik voelde wel aan dat het een Belg was, vandaar dat ik Neen zei, anders begrijpen ze het weer niet. :p

Lol, heb je weer een wijze les geleerd, wees een beetje behulpzaam, je weet maar nooit of het factination is;)
 

DeletedUser11295

Gast
Bedankt, we proberen ons steeds weer te verbeteren en ik denk dat het deze keer wel is gelukt
 

DeletedUser

Gast
mooie voorkant ;) geloof dat je hem direct krijgt wanneer je op google medusa zoekt.
 

DeletedUser6663

Gast
mooie voorkant ;) geloof dat je hem direct krijgt wanneer je op google medusa zoekt.

Als je vind dat het beter kan kan je solliciteren als designer... We zoeken er nog iemand voor...

En pink, dit is de echte? Waarom zouden we zoveel moeite stoppen in een nep uitgave?
 

DeletedUser

Gast
Als je vind dat het beter kan kan je solliciteren als designer... We zoeken er nog iemand voor...

En pink, dit is de echte? Waarom zouden we zoveel moeite stoppen in een nep uitgave?

het lukt me niet maandelijks hieraan te voldoen verder houw ik er niet van dat mensen wat voor mij verwachten. verder een godenwereld best intressant er staat dat je aan wat eisen moet voldoen ben best intresant hoe die wereld gaat uitpakken en ga der zeker op spelen. maar aangezien dit op 1 april is ingestuurd ben ik er nog neit zo zeker van dat deze wereld wel bestaat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Deze maand echt een mooie uitgave. Het artikel van Epsilon is echt de moeite waard om te lezen. Goed gedaan Jelgan :)
 

DeletedUser

Gast
Mooie uitgave, vooral respect voor ephor en tirion met studio achilles, mooi gemaakt.
 

DeletedUser

Gast
Ja, ga ik proberen denk ik. Ben nogal handig met schrijven, dus zal eens kijken of ik wat nieuws kan verslaan voor de volgende.
 
Bovenaan