• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #19

DeletedUser

Gast
Mooi dat er weer zoveel werelden in zitten :), en mooie voorkant :D
 

DeletedUser15108

Gast
Netjes

Wordt elke maand beter zo te zien ( Leuk om te weten wat er in andere werelden speelt ) Ga zo door Team
gr skylined
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat er zoveel werelden in staan. Ik geloof niet dat er een "godenwereld" komt, waarschijnlijk gewoon een 1 april grap, het is ook een beetje paradoxaal: je moet 50000 punten hebben om erin te komen, 6 dorpen op de heldenwereld hebben, en nog wat van die eisen, maar het is niet bedoeld als "prowereld"....
Het zou echter wel leuk zijn als ie komt.
 

DeletedUser

Gast
Is het raar dat als ik de grepolis times probeer te openen, ik een grijs beeld krijg op m'n computer? ik ehb alles geprobeerd, maar kom er echt niet bij :confused:
 

DeletedUser

Gast
Leuk dat er zoveel werelden in staan. Ik geloof niet dat er een "godenwereld" komt, waarschijnlijk gewoon een 1 april grap, het is ook een beetje paradoxaal: je moet 50000 punten hebben om erin te komen, 6 dorpen op de heldenwereld hebben, en nog wat van die eisen, maar het is niet bedoeld als "prowereld"....
Het zou echter wel leuk zijn als ie komt.

De heldenwereld was in iedereens gedachte een "pro" wereld, maar de requirements waren erg laag,
waarom zouden ze nu wel zeggen dat het een "pro" wereld is als de toelatingseisen weer zo laag zijn? ;)
 

DeletedUser

Gast
ik vind het echt mooit gedaan maar... komt er nu niet EINDELIJK een stukje over Gamma? gewoon iets.
 

DeletedUser6663

Gast
ik vind het echt mooit gedaan maar... komt er nu niet EINDELIJK een stukje over Gamma? gewoon iets.
Je kan hiervoor solliciteren!
Is het raar dat als ik de grepolis times probeer te openen, ik een grijs beeld krijg op m'n computer? ik ehb alles geprobeerd, maar kom er echt niet bij :confused:
Misschien lukt het met een andere browser?
Wel jammer dat er niets van Ksi instaat...
Hiervoor kan je solliciteren!
 

DeletedUser

Gast
goede grap die godenwereld ik geloofde het bijna maar als het echt was dan had het wel bij aankondigingen gestaan
 

DeletedUser

Gast
Is het raar dat als ik de grepolis times probeer te openen, ik een grijs beeld krijg op m'n computer? ik ehb alles geprobeerd, maar kom er echt niet bij :confused:

Krijg je een uitgave getoond of krijg je enkel een zwarte achtergrond? Zijn er nog mensen met dit probleem? Lukt het anders op deze link:
http://issuu.com/grepolistimes/docs/uitgave20
wel?

ik vind het echt mooit gedaan maar... komt er nu niet EINDELIJK een stukje over Gamma? gewoon iets.

Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk werelden van een artikel te voorzien, hoewel ik er zelf niet speel. Ik heb ook op Gamma wat mensen gemaild, maar ik kreeg geen antwoord. :)
Anders kan je zelf nog solliciteren, of iemand anders overtuigen om dit te doen voor Gamma of een andere openstaande wereld. :)
 

DeletedUser15790

Gast
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk werelden van een artikel te voorzien, hoewel ik er zelf niet speel. Ik heb ook op Gamma wat mensen gemaild, maar ik kreeg geen antwoord. :)
Anders kan je zelf nog solliciteren, of iemand anders overtuigen om dit te doen voor Gamma of een andere openstaande wereld. :)

Arinka gaat het volgens mij proberen dus ben ik ook weer blij.
 

DeletedUser

Gast
grepolis times is weer goed gelukt
alleen vind de regels om in de godenwereld te komen een beetje streng duurt nogal lang voordat je 10 steden hebt en 6 op de heldenwereld die bij elkaar 50.000 punten moeten zijn:(
maar zal dus snel gaan bouwen:)
 

DeletedUser

Gast
Mooi gemaakt,

Epsilon was de moeite waard,
Verder heb ik niet veel gelezen,
Proficiat Jelger
 

DeletedUser

Gast
grepolis times is weer goed gelukt
alleen vind de regels om in de godenwereld te komen een beetje streng duurt nogal lang voordat je 10 steden hebt en 6 op de heldenwereld die bij elkaar 50.000 punten moeten zijn:(
maar zal dus snel gaan bouwen:)
Het is niet voor niets een godenwereld, hé! Ik heb geen zin in een wereld die weer vol zit met noobs.
 

DeletedUser

Gast
Vooral hulde aan Fascination die zoveel artikels in elkaar heeft geflanst. Ook de nieuwe reporters hebben hun steentje bijgedragen.
 

DeletedUser

Gast
grepolis times is weer goed gelukt
alleen vind de regels om in de godenwereld te komen een beetje streng duurt nogal lang voordat je 10 steden hebt en 6 op de heldenwereld die bij elkaar 50.000 punten moeten zijn:(
maar zal dus snel gaan bouwen:)

Dat betekend dat we dus met meer Pro's spelen ;)

Mooi gemaakt,

Epsilon was de moeite waard,
Verder heb ik niet veel gelezen,
Proficiat Jelger

Dankuwel meneer!
Het is niet voor niets een godenwereld, hé! Ik heb geen zin in een wereld die weer vol zit met noobs.

Inderdaad, eindelijk wat meer niveau ;D!
 

DeletedUser8927

Gast
ik had een brief voor sollicitatie geschreven, zelf nog geen antwoord gekregen, pffoeh ...
 

DeletedUser

Gast
eindelijk eens iets voor eta....maar ik denk dat ik me ga kandidaat stellen om reporter te worden
 

DeletedUser

Gast
Wanneer was dat? Alles van afgelopen week op enkele uitzonderingen na (zeer grote artikels met veel werk erin) worden de uitgave over getrokken.
 
Bovenaan