• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #19

DeletedUser

Gast
hi alleamal
komt er ooit nog iets in de Times over gamma te staan??
 

DeletedUser

Gast
het stuk over mu loopt achter de feiten aan, de top is erg onrustig. mars.57 staat weer eerste en -gladiator- ook.
het stuk over de godenwereld lijkt me ook ongeloofwaardig. (15% geluk+15%doel van vrouwlijke jager+20%commandand+10% falanx) dan kan je 45 geluk krijgen met de uiteindelijke gevechtskracht van 2x krijgen dat lijkt mij oneerlijk.

verder wel een mooie uitgave.
 

DeletedUser10567

Gast
Een geweldige uitgave, dank aan de mensen die het mogelijk hebben gemaakt!
 

DeletedUser

Gast
het stuk over mu loopt achter de feiten aan, de top is erg onrustig. mars.57 staat weer eerste en -gladiator- ook.

Klopt ook wel een beetje aangezien reporters een maand bezig zijn met artikelen bedenken, info vergaren etc etc. Dan zou het zo eens kunnen zijn dat bijvoorbeeld bij het uitkomen van de Times de situatie veranderd is. (bij mijzelf ook ;))

Verder, mooi stuk over Epsilon. En zeker aankomende periode`s verwacht ik nog leuke verhalen van Jelgan :)
 

DeletedUser

Gast
Klopt ook wel een beetje aangezien reporters een maand bezig zijn met artikelen bedenken, info vergaren etc etc. Dan zou het zo eens kunnen zijn dat bijvoorbeeld bij het uitkomen van de Times de situatie veranderd is. (bij mijzelf ook ;))

Verder, mooi stuk over Epsilon. En zeker aankomende periode`s verwacht ik nog leuke verhalen van Jelgan :)

Ships, nu moet ik dus echt m'n best gaan doen voor de baas! ;)
 

DeletedUser12955

Gast
Ik moet zeggen dat de Wereld Mu een beetje afgeraffeld is.

Er is veel meer aan de hand en het is juist helemaal niet zo rustig de laatste 3 weken..
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk een artikel over Lambda! Vond het al jammer dat er al die tijd niets in had gestaan over een wereld waar genoeg over te vertellen valt :)
 
Bovenaan