• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #22

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #22


Beste spelers,


Ondanks zaken als examens, vakanties en andere bezigheden heeft het Grepolis Times Team toch weer een mooi gevulde uitgave voor jullie in elkaar gezet. Wellicht heeft het wat mindere weer van de afgelopen maand ertoe geleid dat er deze maand een stuk meer artikelen zijn dan vorige editie. Helaas zijn er nog steeds enkele werelden die geen vaste reporter hebben; lees hieronder hoe jíj hier wat aan kan doen!

Naast de wereldartikelen zijn uiteraard ook de niet-wereldgerelateerde artikelen als 'Interview met...' ook weer van de partij, evenals een zeer informatieve helpdesk over het gebruik van BBcodes voor degenen die hier nog niet bekend mee waren. Tot slot hebben we deze maand als nieuw artikel het begin van een verhaal wat je de komende maanden in de Grepolis Times zal kunnen lezen. Je zal niet teleurgesteld worden!

Veel plezier met deze uitgave!




Nog steeds zijn er enkele plekken te vullen in het Grepolis Times Team! Bekijk deze pagina om zelf een steentje bij te dragen aan de Grepolis Times!



mvg,
Het volledige GrepolisTimesTeam

Ps. Op pagina 17 staat het wereldartikel van wereld Theta :)
.
 

DeletedUser3865

Gast
Sinds wanneer zit jij bij het GrepolisTimesTeam?
Ach, pech, ik zal hem eens even gaan lezen :)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb wel een paar spellingsfouten gevonden :p
Ik heb een spijtige mededeling... De redactieleden van Times zijn ook mensen; HappyPineapple en ik ook... En dus kan het dat wij een spellingsfoutje of een grammaticale fout hebben laten staan. Hopelijk is't geen te groot probleem voor jou :p

Veel leesplezier trouwens!
 

DeletedUser15593

Gast
Ik heb een spijtige mededeling... De redactieleden van Times zijn ook mensen; HappyPineapple en ik ook... En dus kan het dat wij een spellingsfoutje of een grammaticale fout hebben laten staan. Hopelijk is't geen te groot probleem voor jou :p

Haha geen probleem hoor.... :p

Zijn jullie mensen? :O Weer wat geleerd.....
 

DeletedUser

Gast
zo epsilon artikel ging ekel over de "vechtersbazen" van epsilon elite
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mooi verhaaltje Imrahil :)
Alleen zat voor mij er alleen Tau in, maar ja, de reporters zullen ook een leven hebben zeker :p
 

DeletedUser

Gast
zo epsilon artikel ging ekel over de "vechtersbazen" van epsilon elite

Als je ideeën hebt voor het wereldnieuws, kan je dat zeker en vast kwijt in het topic van Grepolis Times op het wereldforumonderdeel. Of er iets mee gebeurt, is niet zeker; maar inbreng voor het artikel van de volgende maand wordt zeker gewaardeerd. :)
Mooi verhaaltje Imrahil :)
Alleen zat voor mij er alleen Tau in, maar ja, de reporters zullen ook een leven hebben zeker :p
Helaas wel ja :D
 

DeletedUser12440

Gast
Mooi artikel over lambda goed gedaan door lunatica --300--- en sweetsally !
 

DeletedUser

Gast
Als je ideeën hebt voor het wereldnieuws, kan je dat zeker en vast kwijt in het topic van Grepolis Times op het wereldforumonderdeel. Of er iets mee gebeurt, is niet zeker; maar inbreng voor het artikel van de volgende maand wordt zeker gewaardeerd. :)

Helaas wel ja :D

Gelukkig wel ja dat de reporters ook nog een leven hebben
 

DeletedUser

Gast
Ligt het aan mij, of deden in mijn artikel (Ksi) de plaatjes in de WW-tabellen het niet?
 
Bovenaan