• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #22

DeletedUser

Gast
K vind het een van de mindere Times die ik heb gelezen, maar toch leuk dat er mensen zijn die zich hier zo voor inzetten (jmmr dat r geen Rho-artikel was:()
 

DeletedUser

Gast
K vind het een van de mindere Times die ik heb gelezen, maar toch leuk dat er mensen zijn die zich hier zo voor inzetten (jmmr dat r geen Rho-artikel was:()
Vond je het een mindere Times omdat er geen artikel van Rho instond, of heb je een andere reden? :)
 

DeletedUser

Gast
Vond je het een mindere Times omdat er geen artikel van Rho instond, of heb je een andere reden? :)

O.a.
Maar k vond de interviews en de column ook een stuk minder dan de vorige keer.
T verhaal van Imrahil moe k alleen nog lezen, hopelijk is die leuk:)
 

DeletedUser9104

Gast
O.a.
Maar k vond de interviews en de column ook een stuk minder dan de vorige keer.
T verhaal van Imrahil moe k alleen nog lezen, hopelijk is die leuk:)

Sorry, ik had erg weinig tijd voor de column vanwege een privéleven. Voor het augustus nummer zal ik iets meer tijd inplannen.
 

DeletedUser10567

Gast
Weer een puike prestatie reporters! Natuurlijk ook dank uit aan Fascination & Ananasje voor hun werk in de uitgave. Veel plezier aan de lezers toegewenst, en voor de mensen van Nu; volgende maand is er helaas geen uitgave!

Iedereen een fijne vakantie!

Flip
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6663

Gast
O.a.
Maar k vond de interviews en de column ook een stuk minder dan de vorige keer.
T verhaal van Imrahil moe k alleen nog lezen, hopelijk is die leuk:)


En wat bedoel je met interview, bedoel je daarmee interview met en interview met de community of de interviews in wereldartikelen.
En hoe denk jij dat we het beter kunnen doen?
 

DeletedUser

Gast
En wat bedoel je met interview, bedoel je daarmee interview met en interview met de community of de interviews in wereldartikelen.
En hoe denk jij dat we het beter kunnen doen?

Niet per wereld (ik lees niet elke wereld) maar idd met de community (de interviews met Ash en Ilja), k vond de vragen gwn niet echt diep of bijzonder, ligt meer aan degene die de vragen stellen, de vorige vragen waren gwn beter:p
 

DeletedUser6663

Gast
Niet per wereld (ik lees niet elke wereld) maar idd met de community (de interviews met Ash en Ilja), k vond de vragen gwn niet echt diep of bijzonder, ligt meer aan degene die de vragen stellen, de vorige vragen waren gwn beter:p

Je kan ook zelf 'diepe vragen' stellen....
 

DeletedUser6663

Gast
Ik vind het maar een saaie uitgave, staat niet veel leuks in voor mensen die geen GP spelen :O
Dunno, het heet niet voor niks Grepolis times, het gaat over het spel...

Als we dat konden waren we wel interviewer geweest bij een of ander maandblad van een online spel?

Antwoord in vet:p
 

DeletedUser

Gast
Wel jammer dat voor NU De Ragnaplof, knoop crises en de 340+ zegetochten van coenoh er niet meer bij konden,
 

DeletedUser

Gast
Het is toch ongelofelijk. :| Als ik op de wereld speel, hebben jullie er een reporter voor, en lees ik de artikelen met veel plezier. Wil ik eens lezen hoe de toestand op de wereld is als ik gestopt ben, zijn er opeens geen reporters meer. :mad:
 

DeletedUser15593

Gast
Daarvoor hoef je niet boos te zijn op The Times medewerkers zij kunnen er ook weinig aandoen..

Je mag dankbaar zijn dat ze iets nuttigs voor andere doen!

Kunnen we niet van iedereen zeggen hier :rolleyes:
 
Bovenaan