• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #22

DeletedUser6663

Gast
Het is toch ongelofelijk. :| Als ik op de wereld speel, hebben jullie er een reporter voor, en lees ik de artikelen met veel plezier. Wil ik eens lezen hoe de toestand op de wereld is als ik gestopt ben, zijn er opeens geen reporters meer. :mad:

Ik zou zeggen, ga weer spelen en word reporter;)
 

DeletedUser

Gast
Het is toch ongelofelijk. :| Als ik op de wereld speel, hebben jullie er een reporter voor, en lees ik de artikelen met veel plezier. Wil ik eens lezen hoe de toestand op de wereld is als ik gestopt ben, zijn er opeens geen reporters meer. :mad:
Je kan zelf solliciteren voor die wereld... of iemand van je wereldgenoten aansporen om 't te doen... Dan heb je volgende maand wat te lezen :p
 

DeletedUser6667

Gast
Ik ben nog altijd reporter; tegenwoordig zelfs ook verantwoordelijke en leiding. :p Heb jij geen zin om terug te solliciteren om reporter te worden? :p

misschien wel ;) Maar ik speel alleen maar op Achilles, er is nog plaats vrij voor achilles?
Oh, gefeliciteerd met je leidingsfunctie! ;p
 

DeletedUser

Gast
misschien wel ;) Maar ik speel alleen maar op Achilles, er is nog plaats vrij voor achilles?
Oh, gefeliciteerd met je leidingsfunctie! ;p
Zou je effe wat privéberichten willen wissen of toch een paar verwijderen? 'k Wil je graag 'n PM sturen, maar je map zit vol... :D
(Of nog eens op skype komen :p)
 

DeletedUser6667

Gast
zeker, ok mijn inbox is leeg ;)
en ik zal nog eens op skype komen :p
 
Bovenaan