• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #29

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #29
Beste lezers,


De eerste maand van 2013 is al voorbij; onder een mooie witte laag die tegelijk voor winterpret en verkeersproblemen kan zorgen, vloog januari voorbij. Deze maand kregen we te horen dat Beatrix haar troon dit jaar nog zou doorgeven, dat Lance Armstrong het niet eerlijk speelde en dat de Fyra België en Nederland niet zo goed verbindt. ;) Het belangrijkste nieuws echter, kan je vinden in Grepolis Times.

Sla de nieuwste uitgave snel open om te weten te komen wat er op je wereld is gebeurd of wat een groep spelers van plan is op het algemene forum!
Veel leesplezier!

Hoewel we deze maand nieuwe reporters mochten verwelkomen, zijn we nog steeds op zoek naar creatieve schrijvers. Voel jij je geroepen om bij de Times te komen, meld je dan aan!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times-Team

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19577

Gast
Ziet er al veelbelovend uit, ben telkens onder de indruk van de voorpagina ;)
 

DeletedUser

Gast
Nou, laten we hopen dat er na deze uitgave nog wat meer mensen het 'vrij forum'(:confused:) bezoeken :)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb er een beetje moeite mee dat een paar mensen menen te kunnen stellen dat ze meer dan 1000 mensen vertegenwoordigen zonder enige verkiezing of minimaal vraag om mandaat om dat te mogen stellen. Of die mensen leiden aan een vorm van waanzin of zijn gewoon onbeschoft dat ze de rest de mond snoeren en dictatoriaal hun wil menen te kunnen opleggen aan anderen. Hoewel ze natuurlijk best initiatief mogen nemen, slaat dit nergens op, niemand spreekt namens de community, iedereen spreekt namens zichzelf en hooguit een paar bijvallers.

Voor de rest vond ik op dit smetje na het een redelijk leuke uitgave. Er zijn altijd kleine puntjes, maar het is en blijft liefde-werk-oud-papier he, dus netjes ;)
 

DeletedUser19577

Gast
Heb je een voorbeeld? Denk dat, als je jouw mening goed kan weergeven, we kunnen leren van jou point-of-view
 

DeletedUser

Gast
Heb je een voorbeeld? Denk dat, als je jouw mening goed kan weergeven, we kunnen leren van jou point-of-view

lees het voorwoord, daar pretenderen enkele spelers namens de gehele community te spreken zonder enige vorm van ruggespraak, dat slaat dus nergens op, ze spreken niet namens mij en ook niet namens diverse andere spelers die ik gesproken heb, dus hoe ze erbij komen weet ik niet, zoals ik zei, hun initiatief kan tot op zekere hoogte mijn steun krijgen, maar ik hou er niet van als mensen stellen namens een hele groep te spreken zonder dat die groep van iets weet. Of ze hebben het ongelukkig verwoord of ze leiden ergens aan, hoe en wat weet ik niet, maar het is not done in mijn ogen! ;)
 

DeletedUser18257

Gast
Waarom gaat de grepotimes groten deels altijd over de WereldWonderen.. Ik heb het nu al 15 keer moeten lezen en ze komen iedere maand weer terug, als je het elke maand terug leest dan begint het saai te worden en neemt de zin af om het te lezen. Ook mis ik een report van de wereld psi maar denk dat die eind Februari zal uitkomen.

Mijn complimenten voor het uitgebreide verslag op Chi, ik keek er echt naar uit! bedankt
Weer een mooie grepo times behalve de WW verhalen die vind ik minder

En een compliment aan Fascination voor weer een geweldige layout!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19577

Gast
Ben het wel met je eens Bryanmaus, maar het punt is dat de WW"s nu een grote rol spelen in vele werelden, daar vindt de actie plaats en dat is dus het best om te lezen. Vooral spelers van dezelfde spelers zullen juist blij zijn met zo'n artikel. We kunnen wel artikelen plaatsen over interne overnames maar daar is niemand in geïnteresseerd.
 

DeletedUser19689

Gast
Ik heb er een beetje moeite mee dat een paar mensen menen te kunnen stellen dat ze meer dan 1000 mensen vertegenwoordigen zonder enige verkiezing of minimaal vraag om mandaat om dat te mogen stellen. Of die mensen leiden aan een vorm van waanzin of zijn gewoon onbeschoft dat ze de rest de mond snoeren en dictatoriaal hun wil menen te kunnen opleggen aan anderen. Hoewel ze natuurlijk best initiatief mogen nemen, slaat dit nergens op, niemand spreekt namens de community, iedereen spreekt namens zichzelf en hooguit een paar bijvallers.

Voor de rest vond ik op dit smetje na het een redelijk leuke uitgave. Er zijn altijd kleine puntjes, maar het is en blijft liefde-werk-oud-papier he, dus netjes ;)

lees het voorwoord, daar pretenderen enkele spelers namens de gehele community te spreken zonder enige vorm van ruggespraak, dat slaat dus nergens op, ze spreken niet namens mij en ook niet namens diverse andere spelers die ik gesproken heb, dus hoe ze erbij komen weet ik niet, zoals ik zei, hun initiatief kan tot op zekere hoogte mijn steun krijgen, maar ik hou er niet van als mensen stellen namens een hele groep te spreken zonder dat die groep van iets weet. Of ze hebben het ongelukkig verwoord of ze leiden ergens aan, hoe en wat weet ik niet, maar het is not done in mijn ogen! ;)

Beste Mr. De Hypocriet,
Zo te zien zit klagen in u bloed. U klaagt precies graag over mensen die zich uitsloven om deze community te “redden”.
Ik voel me toch wel ten zeerste aangevallen door u!
Ten eerste staat er: “Mvg, het vrije forum”, het vrij forum telt een handvol leden en geen 1000 zoals u pretendeert.
Ten tweede had iedereen genoeg tijd om zijn eventueel beklag in “Het Reddingsplan topic” oftewel persoonlijk in mijn inbox te deponeren. Ik ben immers enorm gesteld op ‘fanmail’. U moet nu niet gaan klagen dat we niemand ingelicht hebben over dit toch wel ambitieuze plan. Het stond immers al sinds 03/01/13, 13:42 te lezen. U was vrij om eventueel u ongenoegen te uiten.We hebben er onze godgeklaagde tijd ingestoken, en dan krijgen we van die mensen als u over de vloer. Dit stellen we ten zeerste op prijs, niet dus.
Dictatoriaal regime, alsjeblieft, nu maakt u echt van een mug een olifant.
U vergelijkt mij dus onrechtstreeks met mensen als Hitler en Stalin. Dit vind ik toch wel zeer straf en ongepast. Wat een geluk dat ik volwassen genoeg ben om u niet aan te geven. Ook stonden we volledig open voor voorstellen/klachten, dit past duidelijk niet in het plaatsje van een dictator me dunkt.
Op naar het volgende punt van u toch wel zo geweldig inspirerende tekst. Niemand spreekt volgens de community. Ik heb nooit met een woord gerept over het feit dat ik volgens de gehele community spreek. Ik heb enkel gezegd dat ik voor het vrij forum spreek. Uit die kringen (=vaste vrij-forumers) heb ik toch wel een fiat gekregen om deze tekst te lanceren. Ook stond Kroenuh erachter, en dat is toch wel niet de minste mijn beste.
Ook zou ik het ten stelligste appreciëren moest u enkele van deze namen met mij willen delen.
Om te tonen dat ik niet de slechtste ben, zal ik ook enkele namen geven van mensen die het plan en bijgevolg dus ook mij steunen:
-Rabbidrobin
-Neusje
-Janiculus
-Batbeetje
-Jelgan
-Rubinho
-De Bezem
-Marcoknight
-La Choeffe
-Imro
-Elyas
-Ilja
-En ikzelf uiteraard

Als u goed oplet zijn dit dus de frequente bezoekers van het vrije forum, de groep die ik dus het voorwoord laat onderteken.
Om af te ronden vind ik deze toch wel volledig misplaatste en puberale actie van u volledig ongepast en onnodig.
Denk volgende keer als u het belieft 2 keer na voor u nog zo een onnozele tekst typt.

Benjamin Franklin zei:
Any fool can criticize, condemn and complain - and most fools do.

Hoogachtend,
JustAPlayer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
^
Wat hij zei,
netter had ik het niet kunnen verwoorden.
Vergeet niet dat we alles vrijwillig doen. Dus als jij verandering wilt zien, leef je uit, en geef jezelf op om reporter te worden, maar ga niet alleen maar lopen janken.

mvg.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Waarom gaat de grepotimes groten deels altijd over de WereldWonderen.. Ik heb het nu al 15 keer moeten lezen en ze komen iedere maand weer terug, als je het elke maand terug leest dan begint het saai te worden en neemt de zin af om het te lezen. Ook mis ik een report van de wereld psi maar denk dat die eind Februari zal uitkomen.

Maak een leuk artikel over Sigma dat niet over de WW's gaan, en voor mij is het in orde ;)
 

Noorddam

Harpij
Gvd... Internet ligt er altijd uit... Skype werkt niet meer... 'Word' kan ik niet meer kopen... En dit nu al een maand.
Het komt er op neer dat ik dit eerst allemaal moet herstellen voordat ik weer artikels kan schrijven. Vandaar geen Psi.
Er mag altijd tijdelijk iemand anders voor schrijven en kan dit via ingame bericht vragen.
 

DeletedUser18257

Gast
Gvd... Internet ligt er altijd uit... Skype werkt niet meer... 'Word' kan ik niet meer kopen... En dit nu al een maand.
Het komt er op neer dat ik dit eerst allemaal moet herstellen voordat ik weer artikels kan schrijven. Vandaar geen Psi.
Er mag altijd tijdelijk iemand anders voor schrijven en kan dit via ingame bericht vragen.

Zou best een stukje voor Psi willen schrijven. Noorddam, ik raad je aan "OpenOffice" te downloaden. Is gratis en werkt het zelfde als Office Word.
 

DeletedUser10567

Gast
Opnieuw een prachtige uitgave, zoals we gewend zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan