• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #29

DeletedUser

Gast
Leuke editie!
Duimpje omhoog voor iedereen die er zijn tijd, moeite, zweet en andere lichaamsdelen in heeft gestopt. :)

Alleen jammer dat ik tijdens het lezen van de reacties weer zo'n discussie moet tegenkomen over iets wat daar helemaal niet aan de orde is en hoeft te zijn. :(

Even een vraagje tussendoor:
Hoe lang is er al niets geschreven over Theta?
 

DeletedUser

Gast
Leuke editie!
Duimpje omhoog voor iedereen die er zijn tijd, moeite, zweet en andere lichaamsdelen in heeft gestopt. :)

Alleen jammer dat ik tijdens het lezen van de reacties weer zo'n discussie moet tegenkomen over iets wat daar helemaal niet aan de orde is en hoeft te zijn. :(

Even een vraagje tussendoor:
Hoe lang is er al niets geschreven over Theta?
zo lang als dat er geen reporter is. Als er niemand solliciteert, kan er geen artikel verschijnen. ;)
 

DeletedUser

Gast
zo lang als dat er geen reporter is. Als er niemand solliciteert, kan er geen artikel verschijnen. ;)

Snap ik. 't is alleen zo dat ik met aankomende periode er geen tijd voor heb (studie etc.). Anders wil ik er best wel een sollicitatie tegenaan gooien. ;)
 

DeletedUser20331

Gast
Ik heb alleen het stukje over Upsilon gelezen en ik moet zeggen het was aangenaam lezen. Proficiat aan de schrijver.
 

DeletedUser

Gast
Maak een leuk artikel over Sigma dat niet over de WW's gaan, en voor mij is het in orde ;)

Er gebeurt juist ontzettend veel op sigma, ook buiten de WW's om. alleen onze ally zal denk ik vrij weinig los laten en andere allys ook. er hangt een grote rivaliteit. ik denk zelf dat DoTA toch wel flink is op uit gelopen :p
 

DeletedUser

Gast
Wederom de vraag of jullie willen stoppen met al die kleurtjes. Het maakt de tekst totaal onleesbaar, met als gevolg dat ik de helft niet heb gelezen.

(Ja, ik ben een ouwe zak.)
 

DeletedUser

Gast
Wederom de vraag of jullie willen stoppen met al die kleurtjes. Het maakt de tekst totaal onleesbaar, met als gevolg dat ik de helft niet heb gelezen.

(Ja, ik ben een ouwe zak.)

Hey Ufje,
Ik heb net al vanuit een andere comment het gaan nakijken en idd als je schrijft in groen is het onleesbaar.
Ervaar je het ook als men 'markeert'? Zie pagina 39.
 

DeletedUser18713

Gast
Hey Ufje,
Ik heb net al vanuit een andere comment het gaan nakijken en idd als je schrijft in groen is het onleesbaar.
Ervaar je het ook als men 'markeert'? Zie pagina 39.


nee dan heb ik dat probleem net het is enkel als de letters in kleur staan
bij het gemarkeerde stuk kan ik het perfect lezen
 

DeletedUser

Gast
Dankjewel.
Ik zal het voorleggen bij de hoofdredacteur. Mss dat dit en richtlijn moet worden dan.
 

DeletedUser19747

Gast
leuk stuk over kappa, alleen jammer dat er niet bij staat dat crusaders finaal word ingemaakt in oceaan 43/34 zo sterk zijn ze eigenlijk niet vind ik
 

DeletedUser19577

Gast
Maar het doel, waar het allemaal omgaat en waar Crus de aandacht op richt, is die ene WW-stand van Club ;)
Bedankt!
 

DeletedUser

Gast
Wederom een mooie editie, knap werk van alle reporters die weer hun best gedaan hebben! :)

Voor de mensen die PI missen: het staat ergens in de reactie, door een klein foutje kwam het helaas niet in de Times maar ik hoop dat dit ook goed is! :p
 

DeletedUser19828

Gast
Ik wil FritzChevarlic even bedanken voor het stuk over Kappa, was erg mooi! :)
 

DeletedUser

Gast
Het probleem met de stukken over de werelden is, dat ze geschreven zijn door een specifieke speler die behoort tot een alliantie.
Het is heel moeilijk voor iemand om dan met een neutrale bril te kijken en te schrijven. Dat zie je dus ook gebeuren.

Met betrekking tot het forum:

Persoonlijk vind ik het niet overzichtelijk en mis duidelijk. Met name spelers die vragen of hulp nodig hebben, kunnen moeite hebben makkelijk het topic te vinden in het forum. Bijvoorbeeld , per wereld heb je verschillende speelvormen zoals het overnamesysteem.

Het forum moet een vraagbaak , kenniscentrum en ontmoetingsplek zijn voor spelers van KSI.

Op dit moment vind ik het forum niet prettig om te lezen, mede door zijn structuur, en ben daar ook weinig te vinde.
De keren dat ik wel op het forum ben geweest, heb ik niet de antwoorden gevonden die ik zocht.
 

DeletedUser

Gast
En toch blijf ik t jammer vinden dat onze reporter van Omikron ineens niets meer schreef na onze winst.
Maar ach, so be it..

Verder altijd weer prettig leesplezier :)

sorry, ben slecht in het verwerken van verliezen xD
Maar even eerlijk. Heb al een tijdje geleden aangegeven dat ik ben gestopt voor omi te schrijven bij onze grote leider ;)
ik vrees dat hij in alle drukte en stress even is vergeten dit te verwerken en daarom mensen mij nu boos aankijken voor het niet verschijnen van artikels. Ik vraag jullie begrip voor deze miscommunicatie en wil ook niet dat jullie nu allemaal Fascination boos aan gaan kijken, want hij levert geweldig werk.

Ik had wel direct na jullie winst nog 1 artikel willen schrijven over Titans, maar wegens wat persoonlijke drukte rondom mijn sportactiviteiten hield ik te weinig tijd daarvoor over. Mijn excuses daarvoor, want jullie verdienen een eigenlijk nog wel een mooi stuk in de Times.
 

DeletedUser

Gast
Het probleem met de stukken over de werelden is, dat ze geschreven zijn door een specifieke speler die behoort tot een alliantie.
Het is heel moeilijk voor iemand om dan met een neutrale bril te kijken en te schrijven. Dat zie je dus ook gebeuren.

Met betrekking tot het forum:

Persoonlijk vind ik het niet overzichtelijk en mis duidelijk. Met name spelers die vragen of hulp nodig hebben, kunnen moeite hebben makkelijk het topic te vinden in het forum. Bijvoorbeeld , per wereld heb je verschillende speelvormen zoals het overnamesysteem.

Het forum moet een vraagbaak , kenniscentrum en ontmoetingsplek zijn voor spelers van KSI.

Op dit moment vind ik het forum niet prettig om te lezen, mede door zijn structuur, en ben daar ook weinig te vinde.
De keren dat ik wel op het forum ben geweest, heb ik niet de antwoorden gevonden die ik zocht.
Het Forum voor wereld Ksi kan je hier vinden; daar kan je praten over alles wat met Ksi te maken heeft; dat kan je als ontmoetingsplek beschouwen. Een vragenforumdeel is hier te vinden, maar dit is niet enkel voor wereld Ksi omdat ook andere werelden hulp nodig hebben. ;) Ik weet niet wat je precies verstaat onder kenniscentrum, maar dit is vast wel te vinden op het forum (of de wiki), gemeenschappelijk met de andere werelden, omdat mensen van andere werelden ook kennis over Grepolis hebben. ;)
 

DeletedUser

Gast
Beste Fascination,

Ik wist alles te vinden, althans de posities van de diverse fora, maar wat ik bedoelde te zeggen is, dat ik structuur mis in dit forum. Hierdoor kan het onoverzichtelijk overkomen en haken mensen af. Jullie willen meer mensen trekken. Ik denk dat op dit mooment Vbulletin niet optimaal benut word en dat de indeling praktischer kan zodat mensen het makkelijker kunnen lezen.

Ik weet het, makkelijk is het niet. We beheren zelf ook een website van een gameclan en niets is zo moeilijk om de site aantrekkelijk te maken en houden.

Daarnaast zie ik heel veel oude topics. Wellicht eens tijd om het forum op te schonen????? Een vol forum staat leuk, maar word ook als rommelig beschouwd.

Zie het aub niet als kritiek maar als positieve feedback om het forum weer levendig te maken.

greetz

Rob
 

DeletedUser19689

Gast
Beste Fascination,

Ik wist alles te vinden, althans de posities van de diverse fora, maar wat ik bedoelde te zeggen is, dat ik structuur mis in dit forum. Hierdoor kan het onoverzichtelijk overkomen en haken mensen af. Jullie willen meer mensen trekken. Ik denk dat op dit mooment Vbulletin niet optimaal benut word en dat de indeling praktischer kan zodat mensen het makkelijker kunnen lezen.

Ik weet het, makkelijk is het niet. We beheren zelf ook een website van een gameclan en niets is zo moeilijk om de site aantrekkelijk te maken en houden.

Daarnaast zie ik heel veel oude topics. Wellicht eens tijd om het forum op te schonen????? Een vol forum staat leuk, maar word ook als rommelig beschouwd.

Zie het aub niet als kritiek maar als positieve feedback om het forum weer levendig te maken.

greetz

Rob

Hmm, ik zie toch niet wat je zo onoverzichtelijk vindt aan dit forum. Ik vind persoonlijk dat het goed is ingedeeld. Alles staat toch mooi afgescheiden (Wereldfora, vrije fora,...).
Over het verwijderen van oude topics, ben ik het niet eens. Stel dat je dat zou doen, zal bv. heel het grafisch forum leeg zijn (op 3 topics na ofzo), dit vind ik persoonlijk er triester uitzien dan veel topics. Op die manier lijkt het forum levender.
 
Bovenaan