• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31 bis

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #31
Geliefde lezers,


Het deed ons een genoegen om te zien hoe hard sommige lezers ons zouden missen, maar de Times-haters zullen teleurgesteld worden vandaag; het was gisteren namelijk 1 april, de dag waarop mensen dolle fratsen of (helemaal niet) grappige moppen uithalen met anderen, de zogenaamde aprilvissen. Vandaag is die dag al voorbij en is het tijd om aan jullie op te biechten dat het allemaal - gelukkig maar- zo een aprilvis was. Met een mooie boodschap, die we hieruit kunnen halen, sluiten we af: geniet van alles, elke hap lucht, elke uitgave van Grepolis Times, elke dag; het zou wel eens de laatste kunnen zijn. Geniet er dus van!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team

Hoewel we deze maand nieuwe reporters mochten verwelkomen, zijn we nog steeds op zoek naar creatieve schrijvers. Voel jij je geroepen om bij de Times te komen, dan kan je hier alle voorwaarden bekijken. Wees er snel bij!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6663

Gast
pfff... Zelfs de reporters werden voor de grap gehouden... Ons werd wijsgemaakt dat we nog een vergadering kregen met het commnunity management en dat het daarna afgelopen zou zijn, ben blij dat dit een grapje is en dat het niet echt is!
 

DeletedUser

Gast
Jippie!!!


Pinda08, je schrijft 53 keer 'jou' ipv 'jouw'. Kan je daar wat aan doen? Daar erger ik me al aan terwijl ik het artikel niet eens heb gelezen.
De volgende: Firebloem, die heb ik dan weer 'jouw' ipv 'jou' zien tikken, het is niet zo moeilijk hoor.


@Boris, Neeeeeeeeeeeeee, begin jij nu ook al met dat 'u'?

@Black-Lord, pics?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

salerno1

Medusa
Jippie!!!


Pinda08, je schrijft 53 keer 'jou' ipv 'jouw'. Kan je daar wat aan doen? Daar erger ik me al aan terwijl ik het artikel niet eens heb gelezen.
De volgende: Firebloem, die heb ik dan weer 'jouw' ipv 'jou' zien tikken, het is niet zo moeilijk hoor.


@Boris, Neeeeeeeeeeeeee, begin jij nu ook al met dat 'u'?

@Black-Lord, pics?

Vraach andes of jy de spellingscontrolle mag wez'n voor Grepolis Times als jij jouw er zo aan ergerd? ;)

Nu moet je vast knettergek worden, muwahahaha.
 

DeletedUser11678

Gast
Jippie!!!


Pinda08, je schrijft 53 keer 'jou' ipv 'jouw'. Kan je daar wat aan doen? Daar erger ik me al aan terwijl ik het artikel niet eens heb gelezen.
De volgende: Firebloem, die heb ik dan weer 'jouw' ipv 'jou' zien tikken, het is niet zo moeilijk hoor.


@Boris, Neeeeeeeeeeeeee, begin jij nu ook al met dat 'u'?

@Black-Lord, pics?

hahaha zeker bij al die vragen
 

DeletedUser

Gast
Mooie Times.

Enkel het stuk van Delta vind ik nogal uhmm.. Lang? Het word nogal verlengd.
Tim heeft een mooi stukje over Omega nog gemaakt!
 

DeletedUser10567

Gast
Tim heeft een mooi stukje over Omega nog gemaakt!

Bedankt, maar het is geheel uit de losse pols geschreven door mijn bezwaarde leven de laatste maand. Echter wilde ik graag toch nog iets leveren, mijn vervang(st)er zal spoedig komen, hoop ik.
 

DeletedUser19577

Gast
Ik mis hem inderdaad!!!! Waat is dit, ik heb hem gewoon op tijd ingeleverd op de goede plek.
 

DeletedUser18813

Gast
Waar is begod dat kappa stuk..
Heel kappa keek er naar uit, die aprilsgrap was bij heel de wereld al verkeerd geschoten en nu weer dit..
 

DeletedUser18257

Gast
Mooie Times.

Enkel het stuk van Delta vind ik nogal uhmm.. Lang? Het word nogal verlengd.
Tim heeft een mooi stukje over Omega nog gemaakt!

La choeffe, dit is 'lang' omdat het een 'Eindstuk' is.

maar ik zal het meenemen in mijn volgende artikelen
 

DeletedUser15593

Gast
Geen psi? :(

We hebben toch 2 reporters op Psi dus waarom geen stuk? :O
 
Bovenaan