• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31 bis

DeletedUser18257

Gast
Geen psi? :(

We hebben toch 2 reporters op Psi dus waarom geen stuk? :O

Noorddam was de voormalige reporter van Psi, hij had te laat aangegeven niet meer te willen, maar volgende maand zullen jullie een artikel van ons verwachten! :)
 

DeletedUser15593

Gast
Noorddam was de voormalige reporter van Psi, hij had te laat aangegeven niet meer te willen, maar volgende maand zullen jullie een artikel van ons verwachten! :)

Komt daarin ook een stukje over de strijd van afgelopen weekend? :O
 

DeletedUser18363

Gast
De spelling, grammatica en zinsbouw waren weer bedroevend, jammer. Wie controleert dit?
 

DeletedUser

Gast
We hebben net een nieuwe uitgave geüpload, inclusief het Kappa-artikel. Voor de Kappa-lezers onder ons; veel extra leesplezier!
 

DeletedUser19577

Gast
Bedankt Bjorn...je hebt velen blij gemaakt (Kyp natuurlijk ook enorm bedankt!)

De spelling, grammatica en zinsbouw waren weer bedroevend, jammer. Wie controleert dit?
De Leiding van De Times doen er alles aan om het vlekkeloos te laten lopen, misschien een idee om ook een keer een compliment te geven? Klagen is wel wat makkelijk als je niet weet hoeveel tijd erin wordt gestoken.
 

DeletedUser18363

Gast
Bedankt Bjorn...je hebt velen blij gemaakt (Kyp natuurlijk ook enorm bedankt!)


De Leiding van De Times doen er alles aan om het vlekkeloos te laten lopen, misschien een idee om ook een keer een compliment te geven? Klagen is wel wat makkelijk als je niet weet hoeveel tijd erin wordt gestoken.

Een compliment voor falende spelling en zinsbouw? Nee.
 

DeletedUser19577

Gast
Wat dacht je van een compliment (of bedankje) voor al het werk wat erin is gestoken...Dankbaarheid is een fantastisch deugd.
 

DeletedUser

Gast
Oh zou bijna stoppen met Gre omdat er geen times meer was, gelukkig :)
 

DeletedUser

Gast
mooie uitgave!
super dat er eens niet puur op de top5 allianties gefocused werd voor upsilon :)
 

salerno1

Medusa
What's up Rubinho? Klachten? ;)

Ik denk dat hij verwend begint te worden, want als je eisen gaat stellen aan een blad dat geschreven is door vrijwilligers gaat wel ver. Zonder hen zou het blad niet eens bestaan en voor zover ik weet doet hij er zelf niets aan (of hij werkt achter de schermen).
 

DeletedUser

Gast
Geen psi? :(

We hebben toch 2 reporters op Psi dus waarom geen stuk? :O
Hi King!
Volgende maand zul je een verslag van mij en Bryanmaus zien, om voor de deadline het artikel in te leveren was met 2 personen niet meer te doen, dus je hebt nog een mooi artikel (met jouzelf erin) van mij en Bryanmaus tegoed ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat hij verwend begint te worden, want als je eisen gaat stellen aan een blad dat geschreven is door vrijwilligers gaat wel ver. Zonder hen zou het blad niet eens bestaan en voor zover ik weet doet hij er zelf niets aan (of hij werkt achter de schermen).

Hij wil weten hoe mijn (rl) vriendin eruit ziet :O
 
Bovenaan