• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #31 bis

DeletedUser

Gast
Als je dingen over Chloe wilt weten moet je bij mij of Tim zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
FritzChevarlic top stukje over Kappa.. goede beheersing over eigen rol en acties.. Complimenten.. ook leuk om te zien dat er nog iemand weet wie ik ben na 9 maanden :)

Ego is niet groot maar (net als iedereen denk ik) altijd leuk als het een keer gestreeld word.. menselijk contact zorgt er voor dat we weten dat we nog leven zeg ik dan maar...
 

DeletedUser19577

Gast
FritzChevarlic top stukje over Kappa.. goede beheersing over eigen rol en acties.. Complimenten.. ook leuk om te zien dat er nog iemand weet wie ik ben na 9 maanden :)

Ego is niet groot maar (net als iedereen denk ik) altijd leuk als het een keer gestreeld word.. menselijk contact zorgt er voor dat we weten dat we nog leven zeg ik dan maar...

Graag gedaan papaRon. Toevallig ging het deze maand ook een beetje over mezelf maar vind dat ik daar niet objectief op kan reageren. Dat was wat minder, want het was een mooie strijd.
Kappa loopt op zijn einde dus dan moet het einde ook dmv de Times waardig zijn.
 

DeletedUser

Gast
Heey Fritz, ik speel niet (meer) op Kappa, als je weet dat Kappa bijna de geschiedenisboeken ingaat misschien net als Luc een eindstuk maken? ;)
 

DeletedUser19577

Gast
Denk dat wij het nog 2 maanden volhouden...ik ga me al wel voorbereiden op een pracht stuk als slot
 

DeletedUser18257

Gast
Wat duidelijker graag?:),

Mijn stuk over Delta was bedoeld om Delta af te sluiten met een 'Eind' stuk waarin 3 jarig Delta verteld wordt. Als je wilt aangeven waar het korter kan dan zal ik hier opletten ;)
 

DeletedUser

Gast
Wel, ik zou misschien het stuk over jezelf/jou ervaringen korter maken.
En bv. een stuk van jou ervaringen maar dan ook de andere helft een stuk ervaringen van jou tegenspelers.
 

DeletedUser18257

Gast
je bedoelt dus; een stukje van mijn ervaring waar ik vertel over een bepaalde situatie en een speler die daarin betrokken was zelf die ervaring er ook bij te zetten?

Als voorbeeld:

Voor mij was Arin85 de nr 1 persoonlijke vijand
En voor Arin85 was ik de grootste lastpak van de wereld? bedoel je zo iets?
 

DeletedUser

Gast
Ja zoiets, elkaars vijanden.
Zodat je het uit 2 perspectieven ziet ;)
 
Bovenaan