• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #36

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #36
HoiHoi lezertjes,

De vakantie loopt ten einde, de school staat terug voor de meesten van ons klaar. Hier is een Times om jullie wat op te vrolijken, met een super lekker recept erbij. Daarnaast nog wat wereldartikels, ook van nieuwe mensen, dus positieve of opbouwende negatieve kritiek is altijd welkom. Maar net zoals vorige keer staan niet alle artikels erin, vele reporters wilden namelijk ook van het zonnetje genieten. Vanaf volgende maand zijn we er weer, met een hele hoop meer artikels, daar kan ik men piratenwoord op geven. Veel meer heb ik niet te zeggen, dus hop, naar de Times jij!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team
Lees hier uitgave #36 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)

We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
top-artikels.
Heel interessant allemaal. Pluimpje vooral voor de reporters van Athene ;)
Het is wel duidelijk dat het gesprek over de oorlog van TCC-IB helemaal is gescherven vanuit de ogen van TCC, maar zo zien we ook eens wat hun dwars zat :p

Ook proficiat @ RabbidRobin. Interessant stukje in de helpdesk, ik kijk al uit naar je volgende artilem ;)
 

DeletedUser

Gast
top-artikels.
Heel interessant allemaal. Pluimpje vooral voor de reporters van Athene ;)
Het is wel duidelijk dat het gesprek over de oorlog van TCC-IB helemaal is gescherven vanuit de ogen van TCC, maar zo zien we ook eens wat hun dwars zat :p

Ook proficiat @ RabbidRobin. Interessant stukje in de helpdesk, ik kijk al uit naar je volgende artilem ;)

Idd, ik vond het ook een Interessant stuk over Athene .
 

DeletedUser

Gast
De helpdesk was goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Nog niet gelezen, ik vond phi en sigma tot nu toe het minst goede.

Misschien ook je redenen erbij zetten? Wij hebben niks met 'tot nu toe het minst goede', geef een paar goede argumenten waar wij in de toekomst iets mee zijn! :)
 

Noorddam

Harpij
Ondanks de ietwat kleinere uitgave heb ik er deze maand weer van genoten.
Goed stuk wat betreft de helpdesk.
Voor zij die de nieuwe layout van ISSUU wat irritant vinden, je hebt net onder de Times een klein zwart balkje. Als je op het laatste icoontje klikt is alles weer normaal.
 

DeletedUser12160

Gast
Dankje voor de complimenten. Maar er zijn vast ook verbeter punten. Die kunnen wij dan gebruiken voor de volgende uitgave's.
 

DeletedUser21528

Gast
Ik vond alle artikels wel goed, maar Achilles was voor mij wel de beste. Het is ook lang geleden, maar mijn complimenten!
 

DeletedUser21018

Gast
Ik vond ook Phi niet zo fantastisch. Is dit je eerste keer? In ieder geval een paar puntjes waar je (volgens mij) op moet letten:
1. schrijffouten: Niets is zo irritant als iets lezen met hopen spellingsfouten erin.
2. opbouw: een gestructureerde tekst leest gemakkelijker, vlotter en spreekt mensen aan die aan het scrollen zijn.
3. lengte: Je artikel moet uitgebreid zijn, maar ook niet ellenlang. Voor mij persoonlijk was dit artikel iets te kort. Omega en de helpdesk waren bijvoorbeeld perfect.

Kortom: het idee van Phi zat goed, maar het kan op veel punten net dat tikkeltje beter!
 

DeletedUser

Gast
Ik vond ook Phi niet zo fantastisch. Is dit je eerste keer? In ieder geval een paar puntjes waar je (volgens mij) op moet letten:
1. schrijffouten: Niets is zo irritant als iets lezen met hopen spellingsfouten erin.
2. opbouw: een gestructureerde tekst leest gemakkelijker, vlotter en spreekt mensen aan die aan het scrollen zijn.
3. lengte: Je artikel moet uitgebreid zijn, maar ook niet ellenlang. Voor mij persoonlijk was dit artikel iets te kort. Omega en de helpdesk waren bijvoorbeeld perfect.

Kortom: het idee van Phi zat goed, maar het kan op veel punten net dat tikkeltje beter!

Idd,

Bedankt voor de kritiek , ik zal er allemaal proberen op te letten.
Ik heb deze kritiek van andere spelers gekregen dus het zal wel waar zijn. (Ik vond het zelf ook.)

Er is puntje waardoor ik misschien minder kritiek krijg (maar goed het jouw mening.) ik heb dit moeten ineen flansen op mijn ipad omdat ik in centerparks was.
 

DeletedUser19506

Gast
Ik vond Athene wel leuk. Zeker het interview met ene Glennus, wat een topspeler lijkt me dat zeg.. lol (Just kiddin.)
Hoop bij de volgende een leuk interview te lezen. Daarnaast weet wat info over het verloop van de wereld en misschien gesprekken met de subtop. Ben erg benieuwd hoe zij over de wereld denken en de gevechten die overal plaatsvinden. :)
 

DeletedUser10508

Gast
Vind het wel spijtig dat er zo weinig reactie is op het artikel van Achilles. Het is tenslotte maanden geleden dat er een artikel werd geschreven voor die wereld, hoopte op meer reactie.
 

DeletedUser21018

Gast
Ik kan daar niet zo goed over oordelen, aangezien ik zelf zeer inactief ben op Achilles.
Over die ipad, ik begrijp dat het daarop moeilijk kan zijn. Heb dat probleem zelf ook wel eens
 

DeletedUser

Gast
Ik kan daar niet zo goed over oordelen, aangezien ik zelf zeer inactief ben op Achilles.
Over die ipad, ik begrijp dat het daarop moeilijk kan zijn. Heb dat probleem zelf ook wel eens

Bedank voor het begrip, u kritiek was trouwens zeer terecht.
 
Bovenaan