• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #36

DeletedUser15406

Gast
Vind het wel spijtig dat er zo weinig reactie is op het artikel van Achilles. Het is tenslotte maanden geleden dat er een artikel werd geschreven voor die wereld, hoopte op meer reactie.

Ik heb nu net de tijd om het te lezen op mijn gemak, ziet er zeer goed uit Niels
 

DeletedUser21268

Gast
zou er in de volgende grepolis times
ook de top 15 eens verder uitlichten is misschien minder belangrijk maat och eens handig
 

DeletedUser

Gast
thanks was leuk lees plezier alleen mis de een verslag over ETA aan gezien die over 8 dagen einde verhaal is :( sniff sniff
 

DeletedUser10508

Gast
thanks was leuk lees plezier alleen mis de een verslag over ETA aan gezien die over 8 dagen einde verhaal is :( sniff sniff

Dan neem ik aan dat de reporter in kwestie pas volgende maand het eind artikel zal maken. Je kan hem het beste contacteren.
 

DeletedUser8298

Gast
toch wel een kleine aanpassing op de omega sectie en vooral over XEN OF ONLAUGHT . ze zijn op eigen kracht naar plaats 9 geklommen maar door de fusies terug naar plaats 10 gezakt . toch iets anders dan wat er vermeld staat
 

DeletedUser10508

Gast
Bedankt. Andere (negatieve) opmerkingen met indien je die hebt goede argumenten? Dat waardeer ik natuurlijk het meeste. :) Ideeën zijn ook welkom op het 'Heldenwereld: Achilles' thema.
 

DeletedUser14801

Gast
Netjes geschreven en met inhoud.
Goed werk voor iedereen die er aan heeft gewerkt, Touche.
 

DeletedUser21268

Gast
omega
athene
achilles
chi
eventueel psi
vooral omega en athene zou ik zegen (is gewoon mijn mening)

van deze zou ik graag een top 15 hbben in de plaats van top 10
is eens handig om de andere 5 allis ook te leren kennen

weet niet hoe andere erover denken
 

Armand0

Manticore
Heb het eindelijk doorgespit:)

Alleen het achilles verhaal dan, de rest was voor mij niet zo interessant. Leuk om weer eens iets over achilles te lezen:)
 

DeletedUser10508

Gast
Heb het eindelijk doorgespit:)

Alleen het achilles verhaal dan, de rest was voor mij niet zo interessant. Leuk om weer eens iets over achilles te lezen:)

Achilles heeft dan toch een beetje succes. ;) Wat vond je ervan Armando?

Netjes geschreven en met inhoud.
Goed werk voor iedereen die er aan heeft gewerkt, Touche.

Welke werelden in het speciaal? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19747

Gast
toch jammer dat phi weer belachelijk word weergegeven, gaat helemaal nergens over
 

Armand0

Manticore
Achilles heeft dan toch een beetje succes. ;) Wat vond je ervan Armando?
Zoals ik zei, leuk om te lezen;)

Met dagobert en siempe had je ook precies 2 goede mensen te pakken voor het eerste interview, voor mij speciaal 'interessant' omdat ik beide spelers op deze wereld wel aardig ken. Siempe als vriend, dago als tegenstander.

En vond het verhaal met lifegame ook wel "interessant" om te lezen. Dus, ga zo door en zou zeggen, probeer elke keer een ander stukje van de wereld toe te lichten (nu CeN, Swiss e.d.) zodat het voor iedereen interessant blijft;)
 

DeletedUser10508

Gast
toch jammer dat phi weer belachelijk word weergegeven, gaat helemaal nergens over

Jou naam herken ik ergens van... Hoe dan ook, ARGUMENTEN! Eerlijk gezegd, wat hebben we nu met 'het gaat helemaal nergens over'. Geef goede voorbeelden!

Zoals ik zei, leuk om te lezen;)

Met dagobert en siempe had je ook precies 2 goede mensen te pakken voor het eerste interview, voor mij speciaal 'interessant' omdat ik beide spelers op deze wereld wel aardig ken. Siempe als vriend, dago als tegenstander.

En vond het verhaal met lifegame ook wel "interessant" om te lezen. Dus, ga zo door en zou zeggen, probeer elke keer een ander stukje van de wereld toe te lichten (nu CeN, Swiss e.d.) zodat het voor iedereen interessant blijft;)

Ik probeer inderdaad altijd iets anders te doen. Vond je het artikel (te) lang of juist goed?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
Er is al lang niets meer over achilles gezegd, dus te lang was het zeker niet, vond het wel goed zo;) Het las snel en lekker weg, dus in dat opzicht niet "lang".
 
Bovenaan