• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #36

DeletedUser10508

Gast
Bedankt. Dan zal ik (proberen) om die aantal paginas te houden per artikel.
 

DeletedUser21018

Gast
Jou naam herken ik ergens van... Hoe dan ook, ARGUMENTEN! Eerlijk gezegd, wat hebben we nu met 'het gaat helemaal nergens over'. Geef goede voorbeelden!
Ik stoorde mij ook over Phi. Ik heb toch redelijke argumenten:
-schrijffouten
-slechte opbouw
-maar 1 onderwerp over een wereld
-'slapjes' geschreven

TIPS:
-gebruik spellingscorrector EN lees daarna nog eens aandachtig door.
-Verzorg de opmaak van je stuk: kleuren, ondertitels, lijnen,...
-zorg voor een duidelijke opbouw: titels en schuingedrukte tekst
-beschrijf verschillende onderwerpen.
-...
 

DeletedUser10508

Gast
@Xa4 en de rest...

Phi was eerst als 'gast'artikel gemaakt door Owen666, maar uiteindelijk is hij de nieuwe reporter geworden. Zoals eerder vermeldde had hij deze (gast)artikel gemaakt via een 'Ipad', ikzelf heb geen ipad, maar ik vind het met een gsm al irritant genoeg om iets te maken. Als ik het goed had begrepen, had Owen deze artikel gemaakt via de Ipad tijdens zijn vakantie. En ik kan dus volkomen begrijpen dat hij veel (typ)fouten maakt. Maar ik zou ook graag een paar 'positieve' reacties zijn, aangezien hij zijn vakantie deels opgeofferd heeft voor een artikel te schrijven. Dus ik vind je artikel goed, owen666.
 

DeletedUser12309

Gast
aangezien hij zijn vakantie deels opgeofferd heeft voor een artikel te schrijven. Dus ik vind je artikel goed, owen666.

Aangezien dat nu pas vermeld wordt, kan je er niet vanuit gaan dat mensen in het begin van je topic gaan noteren:

'bedankt om een verhaal neer te pennen in je vrije tijd Owen'

Dus bij deze: dank u wel Owen.

---

Ivm de schrijffouten: is er geen mogelijkheid om teksten (eventueel vluchtig) te laten nazien door het hoofd van de Grepotimes?

Het is maar een idee. Als dat niet mogelijk is... geen probleem. Niet iedereen is 100% correct (ook niet de klagers)

Maar ik ga ook even klagen

Ik vind dat je als reporter:

A. Als je over een onderwerp schrijft, dat je het goed uitzoekt...
B. Je eigen commentaar voor jezelf houdt. Neutraal blijven maw.

(Ik heb het op het artikel van Sigma ivm Donkey Punch en Daveyhihi die samen met enkele medeleden is overgegaan naar DOTA.)

Misschien kan je - indien er nog es zoiets voorvalt - op Sigma of een andere wereld - eens naar de leider/oprichter zelf stappen en je typt:

'Beste Daveyhihi, ik ben reporter van de Grepotimes - indien u dit wenst na te gaan, kunt u Niels DC contacteren op het algemene forum. Ik heb gemerkt dat er in uw alliantie nogal wat is gebeurd. Kunt u mij daar van op de hoogte stellen, zodat ik mijn artikel op een goede manier kan samenstellen. Op deze manier zorgen we ervoor dat er geen fouten worden gemaakt. '

etc etc

Wie niet waagt, blijft Maagd (zeggen we in België )

Lukt het niet om op zo'n manier aan informatie te geraken, omdat ze het vermoeden hebben dat je op een 'slinkse' manier aan informatie probeert te geraken... Dan is het maar zo. Dan kan je dat ook zo noteren in je tekst

'Ik contacteerde Daveyhihi voor meer informatie, maar helaas wou zij daar niet op in gaan.'

---

Eigen commentaar schrijf je apart, niet in de tekst zelf. Als je vind dat ze dat kroontje niet heeft verdiend, net zoals Black Women, Joukeb78 en enkele andere ... noteer dat niet door je tekst heen en laat ook niet in je tekst zelf 'blijken' dat je er zelf ook niet mee akkoord ging.

Als je mijn mening wil omtrent het gebeurde: Ieder speelt zijn spel op zijn/haar manier. Ik had er in ieder geval geen probleem dat ze dat hebben gedaan. Persoonlijk ben ik ook niet pro WW. Veel grondstofverspilling en weinig in de plaats.

---

Ivm het laatste puntje: in 1 van de vorige Times stond ook al een artikel (vanop Upsilon) waar de schrijver - in mijn ogen - over de schreef ging door negatieve commentaren te leveren en zichzelf op te hemelen alsof hij de GOD is op die wereld.

Groetjes,

Tim
Offduty
 

DeletedUser21018

Gast
dat is goed gesproken!!! Oveer die spellingscontroleur, ik ben met RabbidRobin aan het overleggen of ik dat niet kan doen; ik stoor me er ook aan.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien dat nu pas vermeld wordt, kan je er niet vanuit gaan dat mensen in het begin van je topic gaan noteren:

'bedankt om een verhaal neer te pennen in je vrije tijd Owen'

Dus bij deze: dank u wel Owen.

---

Ivm de schrijffouten: is er geen mogelijkheid om teksten (eventueel vluchtig) te laten nazien door het hoofd van de Grepotimes?

Het is maar een idee. Als dat niet mogelijk is... geen probleem. Niet iedereen is 100% correct (ook niet de klagers)

Maar ik ga ook even klagen

Ik vind dat je als reporter:

A. Als je over een onderwerp schrijft, dat je het goed uitzoekt...
B. Je eigen commentaar voor jezelf houdt. Neutraal blijven maw.

(Ik heb het op het artikel van Sigma ivm Donkey Punch en Daveyhihi die samen met enkele medeleden is overgegaan naar DOTA.)

Misschien kan je - indien er nog es zoiets voorvalt - op Sigma of een andere wereld - eens naar de leider/oprichter zelf stappen en je typt:

'Beste Daveyhihi, ik ben reporter van de Grepotimes - indien u dit wenst na te gaan, kunt u Niels DC contacteren op het algemene forum. Ik heb gemerkt dat er in uw alliantie nogal wat is gebeurd. Kunt u mij daar van op de hoogte stellen, zodat ik mijn artikel op een goede manier kan samenstellen. Op deze manier zorgen we ervoor dat er geen fouten worden gemaakt. '

etc etc

Wie niet waagt, blijft Maagd (zeggen we in België )

Lukt het niet om op zo'n manier aan informatie te geraken, omdat ze het vermoeden hebben dat je op een 'slinkse' manier aan informatie probeert te geraken... Dan is het maar zo. Dan kan je dat ook zo noteren in je tekst

'Ik contacteerde Daveyhihi voor meer informatie, maar helaas wou zij daar niet op in gaan.'

---

Eigen commentaar schrijf je apart, niet in de tekst zelf. Als je vind dat ze dat kroontje niet heeft verdiend, net zoals Black Women, Joukeb78 en enkele andere ... noteer dat niet door je tekst heen en laat ook niet in je tekst zelf 'blijken' dat je er zelf ook niet mee akkoord ging.

Als je mijn mening wil omtrent het gebeurde: Ieder speelt zijn spel op zijn/haar manier. Ik had er in ieder geval geen probleem dat ze dat hebben gedaan. Persoonlijk ben ik ook niet pro WW. Veel grondstofverspilling en weinig in de plaats.

---

Ivm het laatste puntje: in 1 van de vorige Times stond ook al een artikel (vanop Upsilon) waar de schrijver - in mijn ogen - over de schreef ging door negatieve commentaren te leveren en zichzelf op te hemelen alsof hij de GOD is op die wereld.

Groetjes,

Tim
Offduty

Bedankt en ik geef over het groten deels gelijk, maar ik heb bij mijn sollicitatie vorige maand veel interviews met de poezen, Nijntje en the Lions gemaakt en Ze hadden me toen gevraagd voor iets minder interviews ,daarom heb ik voor het evenwichtig te maken dit geschreven.

P.s. Dat zeggen ze hier ook in Antwerpen.(dus het zal wel in heel België gezegd worden)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
'Beste Daveyhihi, ik ben reporter van de Grepotimes - indien u dit wenst na te gaan, kunt u Niels DC contacteren op het algemene forum. Ik heb gemerkt dat er in uw alliantie nogal wat is gebeurd. Kunt u mij daar van op de hoogte stellen, zodat ik mijn artikel op een goede manier kan samenstellen. Op deze manier zorgen we ervoor dat er geen fouten worden gemaakt. '

Waarom komt mijn naam hier in tevoorschijn?

Hoe dan ook, nogmaals, er zijn spellingcontroles. Maar soms zie je er nu een maal is ééntje over het hoofd, dat is normaal. En zoals ik ook al eerder vermeld had, de 'word-spellingscontrole' is ook niet altijd juist. Dus let niet al te veel op onze spellingsfouten, maar meer over de inhoud. En daar had je dan wel een mooi punt, Tim.
 

DeletedUser

Gast
Ivm het laatste puntje: in 1 van de vorige Times stond ook al een artikel (vanop Upsilon) waar de schrijver - in mijn ogen - over de schreef ging door negatieve commentaren te leveren en zichzelf op te hemelen alsof hij de GOD is op die wereld.

Groetjes,

Tim
Offduty
Beste Tim,

Zoals ik in de pm aan jouw al gezegd had dien je de artikels goed te lezen. Dan had je gezien dat de 'alliantie' van de maand' een stukje in het artikel is dat geschreven wordt door de leiding van de alliantie in kwestie, dit mogen ze zelf inkleuren over de onderwerpen ingame, Meestal komt hier idd een stukje zelfverheerlijking in. Maar dit is niet meer dan normaal, je wilt je alliantie dan in de verf zetten. Dit wordt trouwens maandelijks gedaan door alle allianties die de alliantie van de maand zijn. door 1 of andere reden denk je zelfs dat ik in die alliantie zit wat dus fout is, sterker nog, mijn alliantie is nog maar amper aan bod geweest sinds ik reporter ben en dit terwijl we toch al lang in de top 5 staan.
Dit alles wilde ik netjes uitleggen via pm maar daar reageer je dan niet op... Jammer dan dat je die dingen dan wel op het forum blijft spuiten.
 

DeletedUser12309

Gast
Beste Crusader

zoals ik dus zonet in de pb-afdeling noteerde: ik ben geen dagelijkse bezoeker van het forum en het berichtje dat u stuurde, zal ik over het hoofd hebben gezien.



Er is een verschil tussen 'zelfverheerlijking' en je 'alliantie in de verf zetten' - of sterker nog: andere allianties belachelijk maken.
 
Bovenaan