DeletedUser10508
Gast
Bedankt. Dan zal ik (proberen) om die aantal paginas te houden per artikel.
Ik stoorde mij ook over Phi. Ik heb toch redelijke argumenten:Jou naam herken ik ergens van... Hoe dan ook, ARGUMENTEN! Eerlijk gezegd, wat hebben we nu met 'het gaat helemaal nergens over'. Geef goede voorbeelden!
Ik stoorde mij ook over Phi. Ik heb toch redelijke argumenten:
-schrijffouten
-slechte opbouw
-maar 1 onderwerp over een wereld
-'slapjes' geschreven
-...
aangezien hij zijn vakantie deels opgeofferd heeft voor een artikel te schrijven. Dus ik vind je artikel goed, owen666.
Aangezien dat nu pas vermeld wordt, kan je er niet vanuit gaan dat mensen in het begin van je topic gaan noteren:
'bedankt om een verhaal neer te pennen in je vrije tijd Owen'
Dus bij deze: dank u wel Owen.
---
Ivm de schrijffouten: is er geen mogelijkheid om teksten (eventueel vluchtig) te laten nazien door het hoofd van de Grepotimes?
Het is maar een idee. Als dat niet mogelijk is... geen probleem. Niet iedereen is 100% correct (ook niet de klagers)
Maar ik ga ook even klagen
Ik vind dat je als reporter:
A. Als je over een onderwerp schrijft, dat je het goed uitzoekt...
B. Je eigen commentaar voor jezelf houdt. Neutraal blijven maw.
(Ik heb het op het artikel van Sigma ivm Donkey Punch en Daveyhihi die samen met enkele medeleden is overgegaan naar DOTA.)
Misschien kan je - indien er nog es zoiets voorvalt - op Sigma of een andere wereld - eens naar de leider/oprichter zelf stappen en je typt:
'Beste Daveyhihi, ik ben reporter van de Grepotimes - indien u dit wenst na te gaan, kunt u Niels DC contacteren op het algemene forum. Ik heb gemerkt dat er in uw alliantie nogal wat is gebeurd. Kunt u mij daar van op de hoogte stellen, zodat ik mijn artikel op een goede manier kan samenstellen. Op deze manier zorgen we ervoor dat er geen fouten worden gemaakt. '
etc etc
Wie niet waagt, blijft Maagd (zeggen we in België )
Lukt het niet om op zo'n manier aan informatie te geraken, omdat ze het vermoeden hebben dat je op een 'slinkse' manier aan informatie probeert te geraken... Dan is het maar zo. Dan kan je dat ook zo noteren in je tekst
'Ik contacteerde Daveyhihi voor meer informatie, maar helaas wou zij daar niet op in gaan.'
---
Eigen commentaar schrijf je apart, niet in de tekst zelf. Als je vind dat ze dat kroontje niet heeft verdiend, net zoals Black Women, Joukeb78 en enkele andere ... noteer dat niet door je tekst heen en laat ook niet in je tekst zelf 'blijken' dat je er zelf ook niet mee akkoord ging.
Als je mijn mening wil omtrent het gebeurde: Ieder speelt zijn spel op zijn/haar manier. Ik had er in ieder geval geen probleem dat ze dat hebben gedaan. Persoonlijk ben ik ook niet pro WW. Veel grondstofverspilling en weinig in de plaats.
---
Ivm het laatste puntje: in 1 van de vorige Times stond ook al een artikel (vanop Upsilon) waar de schrijver - in mijn ogen - over de schreef ging door negatieve commentaren te leveren en zichzelf op te hemelen alsof hij de GOD is op die wereld.
Groetjes,
Tim
Offduty
'Beste Daveyhihi, ik ben reporter van de Grepotimes - indien u dit wenst na te gaan, kunt u Niels DC contacteren op het algemene forum. Ik heb gemerkt dat er in uw alliantie nogal wat is gebeurd. Kunt u mij daar van op de hoogte stellen, zodat ik mijn artikel op een goede manier kan samenstellen. Op deze manier zorgen we ervoor dat er geen fouten worden gemaakt. '
Beste Tim,Ivm het laatste puntje: in 1 van de vorige Times stond ook al een artikel (vanop Upsilon) waar de schrijver - in mijn ogen - over de schreef ging door negatieve commentaren te leveren en zichzelf op te hemelen alsof hij de GOD is op die wereld.
Groetjes,
Tim
Offduty
Beste Tim,
Zoals ik in de pm aan jouw al gezegd had dien je de artikels goed te lezen.