• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #49

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - uitgave #49

Beste lezers,

"Griezel even met me mee, dan worden we heksen alle twee. Luister goed en doe mij na, maak een geluid: Whrahaha!
Doe de spreuk feilloos en net, als heks in spe heb je veel pret!

Nu je examen, alles gaat goed; Morgen krijg je een echte toverhoed.
Een wrat op je neus en magische kracht, je bent nu lelijk, wat had je gedacht?
Maar je kan toveren, ben je niet blij?
Geniet ervan, na een dag is het voorbij!"


Op deze avond vol vliegende harpijen, loslopende cerberussen en bezeten Goden wensen wij jullie een 'happy Halloween'!

Jullie Grepolis Times Team


tumblr_neaj79alQ61sd13lao1_500.gif


Lees hier uitgave #49 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Hmmm... volgens de Grepolis chat (IG) en mijn computer was het toch 00:00 hoor, haha; In elk geval beter te vroeg dan te laat. :)
 

DeletedUser23053

Gast
Corinthe:
"2 interviews met 3 bijzondere spelers"

Hahaha, leuk en interessant artikel, dat wel!

E: Ik snap natuurlijk hoe het wordt bedoeld, maar het ziet er ietwat vreemd uit :p

E2: Leuk artikel ook van Knossos!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Leuk van Knossos! Alleen jammer dat de top 10 van nu er niet in stond :(
 

DeletedUser22536

Gast
Eindelijk weer iets over Ithaka!
Wel flauw hoe Daan dat interview met mij over OR flink inhoudelijk heeft aangepast.
Er is nooit sprake geweest van interne ruzie of een splitsing, we hebben geen ruzie gehad maar werden plots verraden door de Nike groep.

Verder toch mooi gedaan hoewel het snel achterhaald raakt met wereldsnelheid 4.
 

DeletedUser

Gast
Ik moest wel even lachen toen Daan zei dat het zo objectief mogelijk was, terwijl er niet veel eerder zoiets staat als 'de Perzische verovering was verpest'.
 

DeletedUser22839

Gast
Mooi artikel over de Perzische verovering op heraklion ;) mooi plaatje ook van 'The Chosen Few'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23996

Gast
n0madians for life :p <3
-> en die ally met 5 wings waar "the highlands" over spreken is waarschijnlijk T.I.P (ook door n0madians van de kaart geveegd :p )
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk weer iets over Ithaka!
Wel flauw hoe Daan dat interview met mij over OR flink inhoudelijk heeft aangepast.
Er is nooit sprake geweest van interne ruzie of een splitsing, we hebben geen ruzie gehad maar werden plots verraden door de Nike groep.

Verder toch mooi gedaan hoewel het snel achterhaald raakt met wereldsnelheid 4.

sorry ik had toch anders begrepen..
en inderdaad, het is moeilijk om up to date te schrijven bij zoon snelle wereld, veel verandert in 5 dagen tijd, maar je staat daar nog wel 2de ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik moest wel even lachen toen Daan zei dat het zo objectief mogelijk was, terwijl er niet veel eerder zoiets staat als 'de Perzische verovering was verpest'.
de inleiding van de perziche verovering was mijn persoonlijke mening en wat informatie, daarna vertel ik het verloop van het event en laat ik jouw alliantie ook nog aanbod.
dat lijkt me dus objectief....
 

DeletedUser

Gast
de inleiding van de perziche verovering was mijn persoonlijke mening en wat informatie, daarna vertel ik het verloop van het event en laat ik jouw alliantie ook nog aanbod.
dat lijkt me dus objectief....

Het overgrote gedeelte was inderdaad goed geschreven en objectief, dat had ik er bij moeten zeggen. Maar door dat ene stukje moest ik dus wel even lachen. Ook al ben ik het compleet eens met je mening.
 

DeletedUser

Gast
Het overgrote gedeelte was inderdaad goed geschreven en objectief, dat had ik er bij moeten zeggen. Maar door dat ene stukje moest ik dus wel even lachen. Ook al ben ik het compleet eens met je mening.
bedankt!
enja... heb mn best gedaan zoals ik ook zei hahaha

ja, was echt een flop event.
 

DeletedUser19428

Gast
Je hebt de mening van BBaSG goed en netjes verwoord in de times Daan
mijn complimenten.
 

DeletedUser

Gast
Leuk stukje van Ithaka Daan! Ziet er goed uit, lekker lang ook. Ga zo door :D
 

DeletedUser

Gast
Leuk stukje van Ithaka Daan! Ziet er goed uit, lekker lang ook. Ga zo door :D

ook met dank aan mensen die stukjes hebben ingezonden.
ben ook een slechte schrijver en onze spellingcontroleur had het ook zwaar met mn artikel... (ben een beta kantje)

maar vond dat er wel iets van ithaka in moest staan! dus laat ook zoveel mogelijk andere alliantie's aant woord.

heb al leuke ideeen voor het volgende artikel, maar als jij of iemand anders ook suggesties hebben? heel fijn, kunnen we het elke maand lang houden.
 
Bovenaan