• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #49

DeletedUser

Gast
De dag van jullie kolo was ik niet eens aanwezig, was ik dat wel geweest dan had ik die spion zeker bij jullie aangegeven. Iedereen die me een beetje kent, die weet hoe ik over spionnen denk. Doe niet alsof je mij of AB kent Valiance en alles er perfect van weet want je weet zelf goed genoeg dat dat niet het geval is. Trouwens de speler die met via die spion de tijd wist die is reeds lid van jullie ally... ik zou dus maar zwijgen. Je neemt zelf spelers aan die dergelijke info verspreiden. Om maar te zwijgen over de info die jullie verkregen hebben door de overlopers (zoals de interne overnames)... Choose your words wisely bro... mij of mijn ally moet je niet van onfaire praktijken beschuldigen.

Als oprichter/leider hoor je als meeste je alliantie te vertegenwoordigen; je doet alsof je er niks mee te maken hebt. Fijne leider ben jij zeg! En in een PM laatst boeide het je ook niet hoe je spelers handelen naar anderen?

"Wat andere Bulls gezegd hebben, kan mij vrij weinig schelen."

Je leest maar halve bak van wat ik zeg > daar ga ik dus niet eens verder op in. En ik zwijg nergens over. Het gaat hier tevens over hoe jullie niet fair-play spelen, niet over ons. Heb ik ooit genoemd dat wij het wel doen? Nee, waarschijnlijk zouden wij dat ook niet doen als we een kolo tijd zouden hebben. Maar jij, oh god, AB is heilig en jij bent heilig, toch? De stiertjes doen nooit iets fout en spelen altijd eerlijk?

Ja, noem het maar spion. Er was geen spion. Enkel een vriend van 6 maanden die hulp wilde, maar het besloot door te geven, en jullie maakten daar (totaal niet) optimaal gebruik van. Fair-play? Nee, misbruik maken van de situatie. En je medeleiding was zelfs te laf om het nog door te geven, hoe triest is dat? De speler moest er zelf voor uit komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb nooit gezegd dat AB heilig is en dat is ook niet zo, ik kan gewoon niet verdragen dat iemand ons onrechtvaardig over alles en nog wat beschuldigd terwijl er niets van aan is. Je bent echt een kei in woorden verdraaien tot je er iets van kunt maken, dat moet ik je nageven (een eigenschap die ik niet bezit en ook niet zou willen bezitten)

Hoe ik mijn ally leidt, is volgens mij nog steeds mijn zaak. Verder heb ik al vaak genoeg gehoord van spelers dat ik best meeval als leider (ik zwijg nog over zij die vinden dat ik het goed doe want anders ga je daar ook nog over vallen). Iig, ik weet dat we bij AB het spel fair spelen. Mijn medeleiding heeft me uiteraard geïnformeerd over die spion maar als leiding handelen we nooit alleen, maar in overleg. Aangezien er maar 1 leider aanwezig was die dag, is er geen overleg gepleegd. Het is makkelijk om iemand laf te noemen, zeker als je de persoon niet kent, maar ik vind het triest dat jij hem laf noemt zonder enige reden en zonder zelfs te weten wie die speler is.

Iig, ik heb het gehad om met jou te discussiëren. Zeker als je quotes gaat gebruiken die totaal uit de context zijn getrokken.

Amuseer je nog in het spel, hopelijk ben je daar even actief als je hier bent. Jouw probleem is dat je zo diep in het spel opgaat dat je ons werkelijk bent gaan haten. Wel, voor mij best hoor maar het is en blijft een SPEL. Je kunt ook op een normale manier spelen zonder iedereen met de vinger te gaan wijzen of aan de schandpaal te nagelen.

mvg ross
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dames, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn jullie b*tch-fight elders voort te zetten en niet het topic van de Times verder te vervuilen met zaken die duidelijk een stuk verder gaan dan een Times-artikel en thuis horen in pm en wellicht op het wereldforum, maar niet hier.

bvd
 

DeletedUser23350

Gast
ik kan het filmpje niet openen van ithaka
van spartan die met ronnie belt kan iemand link hier zetten?
 
Bovenaan