• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #49

DeletedUser

Gast
Prima geschreven, alleen de inhoud van Heraklion is maar voor de helft waar maar goed... I rest my case
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zou graag eens een uitgebreid artikel zien verschijnen over Byzantion.
True Romans komt maar weinig tot niet in beeld terwijl ze daar alles hebben plat gespeeld.
Mvg
 

DeletedUser

Gast
Het stuk over Corinthe van Maior is leuk geschreven. Leuk hoe hij op allerlei gebeurtenissen ingaat. Soort nieuwsartikelen uit de krant.
Ik ben daar een tijdje geleden verspookt, had wel verwacht dat dit ook genoemd werd eigenlijkk :rolleyes::)
 

DeletedUser5350

Gast
Eindelijk een lekker stuk over Ithaka.

Jammer dat De Metamorfose wordt gezien als mede oprichter.
De alliantie mede oprichters zijn Whoop Whoop Whoop en Moireus. Meta heeft een leiding functie daar heb ik meegekregen van Moireus.
Nouja. Laat mijn alliantie maar lekker knallen tegen Sanotori. Gewoon payback jonge :p

En ik vind het leuk om Art of War en Hora Esti allebei te zien in de top 10. 2 Rho allianties die daar BG waren ,is op Ithaka anders. Leuk om te zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Eindelijk een lekker stuk over Ithaka.

Jammer dat De Metamorfose wordt gezien als mede oprichter.
De alliantie mede oprichters zijn Whoop Whoop Whoop en Moireus. Meta heeft een leiding functie daar heb ik meegekregen van Moireus.
Nouja. Laat mijn alliantie maar lekker knallen tegen Sanotori. Gewoon payback jonge :p

En ik vind het leuk om Art of War en Hora Esti allebei te zien in de top 10. 2 Rho allianties die daar BG waren ,is op Ithaka anders. Leuk om te zien.

op dat/dit moment is meta mede-oprichter
 

DeletedUser23628

Gast
Wat een giller.

echt waar die filpmjes. hilarisch!!

Hoe meer aandacht hoe beter!!!!
 

DeletedUser

Gast
Weer geen Githion :(

Als je graag iets over Githion wilt lezen, vraag dan even rond in je alliantie of aan je vrienden of zij geïnteresseerd zijn. Of je kan ook zelf een sollicitatie maken! Bij het sollicitatie topic staat uitleg hoe dit moet!
 

DeletedUser

Gast
Als je graag iets over Githion wilt lezen, vraag dan even rond in je alliantie of aan je vrienden of zij geïnteresseerd zijn. Of je kan ook zelf een sollicitatie maken! Bij het sollicitatie topic staat uitleg hoe dit moet!
'

Hahaha ik :p ik ben zo dyslexie als een netel :p
 

DeletedUser

Gast
Lol, staat er nu echt dat ik klappen kreeg? Ik heb de steden die ik niet wilde gewoon niet verdedigd. Heb al mijn Oc66 al maandenlang aangeboden. Dan ben ik toch gek als ik ze ga verdedigen wanneer ze er een MA op plannen. Leverde nu iig nog punten op.

Wat ik wilde houden, heb ik gewoon verdedigd en daar waren dus ook alle mislukte pogingen op.
 

DeletedUser22289

Gast
screenshot_120.png


we staan er in strategos :D
 

DeletedUser

Gast
laat me raden, je bent lid van Angry Bulls en je bent niet mee eens over dat stukje over de Chosen Few.

Ik ben oprichter van AB en ik ben het niet eens met het stuk waarbij geschreven wordt dat AB onfair spel speelt want dat zijn leugens. Ik heb trouwens ook van spelers uit TCF mails gehad dat ook zij niet eens zijn met die statement, dus lijkt me niet nodig er verder op in te gaan ;)

mvg ross
 

DeletedUser

Gast
Ik ben oprichter van AB en ik ben het niet eens met het stuk waarbij geschreven wordt dat AB onfair spel speelt want dat zijn leugens. Ik heb trouwens ook van spelers uit TCF mails gehad dat ook zij niet eens zijn met die statement, dus lijkt me niet nodig er verder op in te gaan ;)

mvg ross

Dus jullie hadden geen kolotijd van ons? :)
 

DeletedUser10508

Gast
Dus jullie hadden geen kolotijd van ons? :)

Ik ben oprichter van AB en ik ben het niet eens met het stuk waarbij geschreven wordt dat AB onfair spel speelt want dat zijn leugens. Ik heb trouwens ook van spelers uit TCF mails gehad dat ook zij niet eens zijn met die statement, dus lijkt me niet nodig er verder op in te gaan ;)

mvg ross

Heren, het is inderdaad zo dat wat Ross zegt juist is. Dit heeft één van de spelers van TCF ook tegen mij gezegd, en ook een nieuw 'tekstje' gemaakt om dat dan in de volgende Times te publiceren. Hierbij bied ik dus mijn (oprechte) excuses aan voor de foute informatie, en daarmee is deze discussie ook van de baan.

Gelieve onderlinge reacties betreft gebeurtenissen als deze verder in bericht uit te praten.
 

DeletedUser

Gast
Heren, het is inderdaad zo dat wat Ross zegt juist is. Dit heeft één van de spelers van TCF ook tegen mij gezegd, en ook een nieuw 'tekstje' gemaakt om dat dan in de volgende Times te publiceren. Hierbij bied ik dus mijn (oprechte) excuses aan voor de foute informatie, en daarmee is deze discussie ook van de baan.

Gelieve onderlinge reacties betreft gebeurtenissen als deze verder in bericht uit te praten.

Ik probeer alleen te zeggen, dat als je een kolotijd van de vijand hebt, de wijze waarop deze is verkregen doet er niet toe, dit niet tot 'fair-play' kan worden berekend. Als het eerlijk was gegaan hadden zij nooit een tijd gehad en was er niks aan de hand, om nou te zeggen dat ze eerlijk hebben gespeeld? Nee. Ik weet zelf precies hoe het is gegaan. Misbruik maken van de situatie? Nee, totaal niet 'fair-play'. Het staat in het artikel dan wel als spion genoemd, dat is niet juist nee. Dat ze niet fair-play spelen? Ja dat klopt.

Voordat je je excuses gaat aanbieden moet je niet het hele stuk over één kam scheren, wat je dus hebt gedaan. De eindconclusie was juist. Ze speelden niet 'fair'. Om ze nu hun schuld kwijt te schelden is te veel van het goede, Niels. Ik had beter van je verwacht, maar goed, het is maar een (vies) spel.
 

DeletedUser10508

Gast
Dat het niet fair-play was, kan zijn. Echter mag je niet vergeten dat iemand van TCF zélf zijn mond voorbij heeft gepraat, dan ligt de fout wel degelijk bij TCF. Je kan niet zeggen dat als je iets gelezen hebt, je het vergeet. Daarnaast was het zeer belangrijke informatie voor een doel waar AB al zeer lang naar streefde, ik denk dat (zo goed als) elke leider ook deze informatie zou accepteren. Ik(zelf) persoonlijk zou dan wel de vijandelijke allianties (leiders) contacteren dat die persoon ongevraagd bepaalde informatie gaf.

In elk geval bied ik niet mijn excuses aan dat 'alles' fout is, ik bied mijn excuses aan om het feit dat 'spion' niet correct was. Dat doelde ik er alleszins op. Echter vraag ik nogmaals om, als je toch nog omtrent dit verder wilt praten, het in het subforum van Heraklion doet (bij 'Grepolis Times') of in bericht met mij.

Alvast bedankt.
 

DeletedUser

Gast
Het was een fout van een lid van TCF ja. En AB maakte daar misbruik van. En ergens misbruik van maken is niet 'fair-play', hè! (dat snap zelfs jij ross..)

Zoals je het zei gaf je Ross volledig gelijk, al onbedoeld nu ik je reactie lees. Excuses voor mijn uitlating.

Ik ben oprichter van AB en ik ben het niet eens met het stuk waarbij geschreven wordt dat AB onfair spel speelt want dat zijn leugens. Ik heb trouwens ook van spelers uit TCF mails gehad dat ook zij niet eens zijn met die statement, dus lijkt me niet nodig er verder op in te gaan

mvg ross

--
Heren, het is inderdaad zo dat wat Ross zegt juist is. Dit heeft één van de spelers van TCF ook tegen mij gezegd, en ook een nieuw 'tekstje' gemaakt om dat dan in de volgende Times te publiceren. Hierbij bied ik dus mijn (oprechte) excuses aan voor de foute informatie, en daarmee is deze discussie ook van de baan.

Ik laat het hierbij, heb m'n punt gemaakt.

En ik plaats het toch hier omdat het gewoon op het artikel slaat, geen reden om het hier niet te plaatsen..
 

DeletedUser

Gast
Het was een fout van een lid van TCF ja. En AB maakte daar misbruik van. En ergens misbruik van maken is niet 'fair-play', hè! (dat snap zelfs jij ross..)

Zoals je het zei gaf je Ross volledig gelijk, al onbedoeld nu ik je reactie lees. Excuses voor mijn uitlating.



Ik laat het hierbij, heb m'n punt gemaakt.

En ik plaats het toch hier omdat het gewoon op het artikel slaat, geen reden om het hier niet te plaatsen..

De dag van jullie kolo was ik niet eens aanwezig, was ik dat wel geweest dan had ik die spion zeker bij jullie aangegeven. Iedereen die me een beetje kent, die weet hoe ik over spionnen denk. Doe niet alsof je mij of AB kent Valiance en alles er perfect van weet want je weet zelf goed genoeg dat dat niet het geval is. Trouwens de speler die met via die spion de tijd wist die is reeds lid van jullie ally... ik zou dus maar zwijgen. Je neemt zelf spelers aan die dergelijke info verspreiden. Om maar te zwijgen over de info die jullie verkregen hebben door de overlopers (zoals de interne overnames)... Choose your words wisely bro... mij of mijn ally moet je niet van onfaire praktijken beschuldigen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan