• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #61

DeletedUser7408

Gast
Grepolis Times - Uitgave #61

Beste lezers,

Na weer flink ploeteren, zweten, typen en knutselen is het ons weer gelukt. Er ligt een fonkelnieuwe Grepolis Times voor jullie klaar! Met de feestelijke maand December in het vooruitzicht heb je deze Grepolis Times wel nodig om de koude dagen door te komen.

In het team zijn weer wat versterkingen gekomen, ofwel jullie zullen nog wat nieuws kunnen bespeuren. Daarnaast is deze editie goed voor de speurneuzen onder ons, maar dat verklappen we in de Grepolis Times zelf.

We hopen op veel input voor de kersteditie / nieuwjaarseditie van jullie. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze, of later, of eerder gepubliceerd worden dan 1 januari. Jullie zien vanzelf wel wanneer!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Om in stijl van de reacties te blijven:

Inhoudelijke kwaliteit? Geen!
 

DeletedUser9523

Gast
Ik vond hem echt waardeloos ! Al dat gedoe over horoscopen weet ik nog wat allemaal hoort niet thuis in de times naar mijn mening :O
 

DeletedUser

Gast
Ik vond hem echt waardeloos ! Al dat gedoe over horoscopen weet ik nog wat allemaal hoort niet thuis in de times naar mijn mening :O

Wat hoort er volgens u wel in de Times? :)

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel aan vond :x.

Kunt u ook gelijk aangeven wat u niet veel aan vond? vroeg mij af. ;)

Om in stijl van de reacties te blijven:

Inhoudelijke kwaliteit? Geen!

Wat is er mis met de inhoudelijke kwaliteit? ;)
 

DeletedUser

Gast
Horoscoop is waardeloos
Meer interviews met topspelers
En graag ook meer dan 1 mening
 

DeletedUser

Gast
Horoscoop is waardeloos
Meer interviews met topspelers
En graag ook meer dan 1 mening

Wat vind u waardeloos aan horoscoop? Als wij dat weten dan kunnen wij dat vast wel verbeteren zodat jullie tevreden zijn. ;)
Als de topspelers geïnterviewd willen worden, dan kunnen ze gerust een berichtje sturen. ;) wij kunnen ze niet dwingen om geïnterviewd te worden. ;)
 

DeletedUser

Gast
Wat vind u waardeloos aan horoscoop? Als wij dat weten dan kunnen wij dat vast wel verbeteren zodat jullie tevreden zijn. ;)
Als de topspelers geïnterviewd willen worden, dan kunnen ze gerust een berichtje sturen. ;) wij kunnen ze niet dwingen om geïnterviewd te worden. ;)

Horoscoop
Heeft
Geen
Nut
 

DeletedUser9523

Gast
Wat vind u waardeloos aan horoscoop? Als wij dat weten dan kunnen wij dat vast wel verbeteren zodat jullie tevreden zijn. ;)
Als de topspelers geïnterviewd willen worden, dan kunnen ze gerust een berichtje sturen. ;) wij kunnen ze niet dwingen om geïnterviewd te worden. ;)

wat heeft chinese horoscoop te maken met grepolis dan ? want volgens mij is het nog steeds de GREPOLIS times

maar het lijkt er meer op dat het enige waar naar gekeken word is hoeveel blaadjes jullie kunnen volkrijgen inhoud is blijkbaar niet zo belangrijk meer
 

DeletedUser7408

Gast
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel aan vond :x.

Beste Archer of Doom (en de andere mensen),

Bedankt voor je feedback. Kun je aangeven hoe het voor jou aantrekkelijker kan worden? Zou ons helpen de Grepolis Times te verbeteren!

Gr. Hamster1986
 

DeletedUser7408

Gast
Beste Ticolo,

Ik begrijp je punt. Het onderwerp ligt teveel van Grepolis af. Duidelijk, en gaan we iets mee doen. Heb jij / jullie leuke ideeën voor niet-wereld gerelateerde artikelen? Dan kunnen wij of jullie deze artikelen uitwerken en in de volgende Times voegen!

Gr. Hamster1986
 

DeletedUser9523

Gast
Beste Ticolo,

Ik begrijp je punt. Het onderwerp ligt teveel van Grepolis af. Duidelijk, en gaan we iets mee doen. Heb jij / jullie leuke ideeën voor niet-wereld gerelateerde artikelen? Dan kunnen wij of jullie deze artikelen uitwerken en in de volgende Times voegen!

Gr. Hamster1986

zo'n artikels als van maior vorige maand waren wel fijn te lezen (over zo'n max vs stad) ht heeft met grepo te maken en het is in ieder geval een stuk intressanter om te lezen dan chinese horoscopen :p
 

DeletedUser24421

Gast
zo'n artikels als van maior vorige maand waren wel fijn te lezen (over zo'n max vs stad) ht heeft met grepo te maken en het is in ieder geval een stuk intressanter om te lezen dan chinese horoscopen :p

Hey chinese horoscopen zijn tof man ik ben een rat
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser25264

Gast
Ik keek er erg naar uit, lekker ff de The Times lezen, alleen jammer dat er niets is geschreven over werelden waarin ik speel. Het is idd jammer dat er niet meer reporters zijn.
 

joppie86

Hopliet
Over Marathon kan ik mij alleen maar afvragen of dat het enige noemenswaardige was om te vermelden? Volgens mij is er héél wat meer gebeurd ... :p
 

DeletedUser

Gast
Enkel de horoscoop vond ik interessant.

Die challenges zijn echt belachelijk.
Alsof ze door een kind van 12 zijn gemaakt :/

Vind dat initiatief goed overigens, maar moet wat meer 'volwassen' mee gedaan worden.


Ook tips van goede spelers zouden bij de times passen en ben zeker dat heel wat mensen die zouden appreciëren :p
Zelfs ik kan nog wat bijleren hahah
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser23755

Gast
Mis een Niels DC, in mijn oog punt nog steeds de beste time schrijver... liet meerdere meningen toe.... houd daar wel van en helemaal actie lezen van alles wat:)
 
Bovenaan