• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #72

DeletedUser9104

Gast
Goed, deel 1 van de ramp die deze maand het etiketje times heeft gekregen. Ik heb tot en met het artikel van Troje nu gehad, maar iemand zou echt eens moeten nalezen wat er gepubliceerd wordt, want er staan zoveel fouten in.
----------------------------------------------------------

Pagina 1.
"zo wordt hij vervangen" -zo- moet weg uit die zin.

Pagina 3.
"zo'n trage wereld kwam" -geopend- is correcter dan -kwam-

"een grapjes" -grapjas- mag ik toch hopen?

"een alliantie" -de alliantie- gezien het om een specifieke alliantie gaat (ondanks dat deze nog niet bestaat)

"ze lusten elkaar als rauwe pap" -ze lusten elkaar rauw- in deze context. Een andere uitdrukking is -hij lust er pap van- echter betekent dat iets heel anders.

Verder is MartyFarty al gestopt op Calydon, dus ik vermoed dat hij niet gaat knokken tegen Ruler.

"Goedgekeurde ideeën... t/m ... worden toegevoegd" vervangen door het volgende stuk: -Goedgekeurde ideeën zijn door spelers zelf bedacht en minimaal 80% van de stemmers is voor invoering ervan. Als deze ideeën door onze CM doorgegeven worden aan Innogames worden ze misschien ooit verwerkt in het spel.- Dit komt veel meer overeen met de waarheid en is beter te lezen.

"Een eerste idee is het volgende" -Het eerste idee dat ik uitlicht:-

"Ik ben (...) stuurt" -stuur- gezien het nog steeds 'ik' degene is die stuurt.

Verder de algemene opmerking: kies of -je- of -u-. Advies is om -je- te kiezen trouwens.

"zege- (...) feesten" -zegetochten- Daarnaast onstaat door deze aanpassing een incorrecte opsomming.

"daar moet je heen liefst voor je ladderzat bent" Of -het liefst- of vervangen door de zin -Daar kun je het beste heen voor(dat) je ladderzat bent.-

Pagina 4.
Skip het volgende stuk: "dit gaat enkel om landeenheden". Dat wordt namelijk wel duidelijk in de zin erna

Verder is het teveel tekst voor dit idee. Als je toch bladvulling wil kan je beter meerdere ideeën uitlichten.

Pagina 5.
"is bedoelt" -is bedoeld- Het ex-kofschip S.V.P. toepassen!

"forumspeler" -forumganger-

"vroeger" -vroegere-

"Grepolis trend" Mag aan elkaar

"kolonisatieschip" de tweede keer moet dat -kolonisatiepoging- zijn

Als je te weinig troepen bij een Kolo doet die je stuurt naar een lege stad met muur 25 dan ben je absoluut geen ervaren speler.

"jullie al beter" -jullie dan beter-

"Indien je tips kan..." -Indien je tips hebt, kan je...-

Pagina 6.
Niemand kan het wat schelen dat jij als schrijver naar een andere alliantie bent gegaan. Skippen die handel.
Verder is de eerste alinea redelijk, mits hij fatsoenlijk herschreven wordt.

Vragen eindigen met een vraagteken. Verder beginnen zinnen (ook achter een nummer) met een hoofdletter.

"Wil je nog iets aan de lezers zeggen?" -vragen aan- of -zeggen tegen-.

Pagina 7.
"Val jij echt zoveel aan je bent rang 1 aanvallen?" -Val je echt zoveel aan als je plek in de ranglijst doet vermoeden?

"hun bijdragen" -hun bijdrage-

Pagina 8.
Misbruik niet de naam van een filosoof met een eigen aanpassing van zijn of haar uitspraak. In dit geval zou René Descartes zich omdraaien in zijn graf.

Pagina 9.
"aan Naxos, deze maand" -aan Naxos. Deze maand-

"Hierbij het verhaal van Graecus 001:" -Hierbij zijn verhaal:-

Ik heb het stuk van Graecus na zin 1 al opgegeven. Het is me teveel werk om daar meerdere stukken te herschrijven om het leesbaar te maken.

Pagina 10.
"helaas is er deze maand weinig te beleven geweest," -helaas was er deze maand weinig te beleven,-

Pagina 11.
"de 48ste wereld Calydon". Gezien er geen 48 werelden met de naam Calydon zijn geopend gelieve -de 48ste wereld, Calydon- gebruiken.

Pagina 12.
"andere weer niet" -anderen weer niet-

"Goed de mond open hebben" Moet er wat in dan? Verder is deze zin een vreselijke opsomming.

Pagina 14.
"feliciteren de overwinning" -feliciteren met de overwinning-

@matthijs200 mijn complimenten voor je stuk. Geen domme fouten en goed leesbaar. Dankjewel voor deze verademing.
-----------------------------------------

Goed, ik ben dus niet eens tot de helft gekomen. Deel 2 volgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
knap werk @SignLady , ik sta te springen om deel 2 te lezen (met o.a. Olympia) over de rest dat je daar zegt, is waar. Deze editie van de Times inderdaad zéér teleurstellend en we, de leiding, zullen zéker stappen ondernemen. Je opmerking over Matthijs is trouwens van tel voor meerdere schrijvers. Wat dan ook drastische gevolgen heeft en zal hebben. Sinds vandaag is er een nieuwe leiding, een nieuwe manier van aanpakken. En die zal veel directer zijn dan de voorbije 2 maanden. Veel succes met het lezen van deel 2 :)
 

DeletedUser9104

Gast
De reden dat Matthijs200 een compliment krijgt voor zijn stuk is omdat er geen achterlijke fouten instaan. Dus geen dt-fouten, rare zinsconstructies ect.
Maargoed, deel 2. Het stuk van Baris en Olympia zal ik ook wat meer inhoudelijke opmerkingen maken, gezien ik zelf speel op beide werelden.
-----------------------------------------

Pagina 18.
Baris was al vanaf dag 1 een inactieve bende. Je stond zonder al teveel moeite top 100. Ook na de bb.

Pagina 19.
"uitgebreid artikel in jullie artikel" -uitgebreid artikel over jullie wereld-

Pagina 20.
Tekst boven de benodigdheden moet 1 alinea worden en verder niet gecenterd.

Voor hoeveel personen is de pompoensoep?

Pagina 21.
Moet je de pompoen niet eerst even aanbakken in de pan?

De prijzen zijn niet de moeite waard om te vermelden. Buiten dat ze tussen verschillende supermarkten al verschillen (en ook tussen NL en BE zijn er grote verschillen!) in prijs zijn, heb je de prijzen niet omgerekend naar de hoeveelheden die je gebruikt hebt of vermeldt wat de hoeveelheid is waarvoor de prijs geldt. Gezien het me erg sterk lijkt dat je voor een bouillonblokje €0,65 betaald hebt. Mocht dat wel zo zijn was dat echt veel te veel.

Algemeen over het artikel van Olympia.
Het interview kan gewoon onder de inleiding van het artikel. Daarnaast is de lay-out niet continue. Dit is erg vervelend.

Jammer dat Ruler geïnterviewd is. Hij roept onwaarheden over onder andere Milka spelers. Iedereen bij ons speelt doet dat volgens de regels. Wij maken geen gebruik van dump-accounts en bots verder doen we geen van de andere dingen die Ruler noemt.
Hij mag ook nog even het stukje lezen uit het interview met Dorremans over de ontstaansgeschiedenis van Milka. Dan ziet hij hopelijk ook in dat hij onzin lult. Verder wil ik nog even rechtzetten dat de Narcisten niet gevallen is door toedoen van De Altis er waren interne problemen rondom de ww's waardoor een paar spelers besloten te resetten (laf, maar helaas de waarheid).

Zowel Dorremans als Eli de kleine en Milanfranhals zijn Milka-leden van het eerste uur. Zij zaten ten tijde van het voltooien van het vierde ww bij Amira Fatum, omdat zij net als Woolite (die overigens ook een plekje daar had moeten hebben) bijgedragen aan de overwinning van AF.
Oftewel, CHECK YOUR FACTS!

Pagina 34.
"als" -of-

"achter zijn PC lijkt" -achter zijn PC zit, lijkt-
----------------------------------

Gezien ik het pittig zat ben en Rabbid niet achterlijk is sla ik zijn artikel over. Ik verwacht er niet echt fouten te vinden om eerlijk te zijn.
Verder mis ik de colofon.

Maargoed, weer een nieuwe leiding dus voor de Times. Ik had er toen ik stopte verstandig aan moeten doen en de Times op moeten heffen. Echter had ik niet verwacht dat het allemaal zo diep zou zinken.

Mochten jullie mij als Spellingcontroleur willen werven. Mijn tarief is 200 goud per maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Ik zal proberen zo min mogelijk dingen te herhalen die al gezegd zijn hierboven.

Maar gelukkig is er nog zat te zeggen :p

___

Voorpagina

Niet echt een aantrekkelijk mooi begin om met veel plezier de times te openen.
Een matig vaag plaatje, met een rare veeg/lijn erin, heel donker en dan daarop nog eens een tekst in een donker saai lettertype.
Als je de voorkant zo doet, mis nog een zwart lijntje als omtrek net binnen de zijkanten. Dan is het iig duidelijk dat het bedoeld is als afscheidsmededeling van de Times.

Maargoed, de voorkant dekt de inhoud, dat wel...
___

Inleiding

Normaal is dat een soort van welkoms tekstje ofzo, waarin je eventueel ook vermeld als er mensen weg gaan die veel betekend hebben ofzo...
Maar op deze manier kan je er beter een maandelijkse rubriek "slachtoffers van de maand" van maken.
Iig is dit geen "inleiding"
___

Inhoudsopgave

Schijnbaar had niemand zin om nog iets te maken van dit verplichte onderdeel.
Maar een inhoudsopgave kan ook wel iets meer aangekleed worden dan dit saaie lijstje met hele korte woordjes.

Het zou al helpen als je bijvoobeeld in plaats van "Troje" neerzet "Wereldartikel: Troje - Door: Reportertje123 - Pagina XX"

Dan nog een beetje opmaken en het lijkt alweer ergens op.

Verder, Husselen met werelden en niet-wereldartikelen is prima, maar ik zou de werelden wel op chronologische volgorde houden.
___

Luksss Column

Je taalgebruik lijkt een soort poging om het leuk en vlot leesbaar te maken. Maar eerlijk gezegd stoor ik me er juist heel erg aan en bereik je het tegenovergestelde effect. Leuk schrijven is heel goed, maar dit is raar doen.

Verder is het leuk dat je iets van voorgestelde ideeën probeert te doen. Maar ten eerste, dat soort ideeën zijn heel leuk, maar je doet alsof dat wel even ingevoerd gaat worden. Dat is al niet zo.

Ten tweede heeft het hierdoor eigenlijk niets met een column te maken. Maak dan een rubriek met "voorgestelde ideeën" en zet dat er als kopje bij.
En niet maar random ergens Column boven zetten omdat je nou eenmaal een column nodig hebt ofzo.
___

Het zelfde geldt voor dat interview met een Timeslid. Geef het een eigen rubriek en kopje, ipv dat je random dingen achter elkaar stopt en er maar column boven zet.
Hoewel als dit is wat ik me moet voorstellen bij zo'n interview je dat beter helemaal niet meer kan doen voortaan.

Dit is niet eens een interview te noemen, er staat alleen een random verhaal van dusdavid. "iemand deed hem deze week aan iets denken" dus dat zet je maar neer en is een interview? Behalve dat het me weinig interesseert waar dusdavid deze week aan moest denken heeft het echt niets met een interview te maken.

En als het dan maar 1 regeltje onzin is, is dat aan de ene kant weinig, aan de andere kant ben ik blij dat je ons meer onzin bespaart.

Nou weet ik niet of dat komt door de schrijver/interviewer of dat het (levens)verhaal van Nick op Grepolis gewoon niet uit meer bestaat dan kolo's falen op lege steden,
maar stel volgende keer wat interessantere vragen of neem een interessantere geinterviewde.
___

Oh en over je metafoor met je vlot in de jungle, daar kan je niet echt de weg kwijt raken. De rivier stroomt heel simpel 1 kant op.
___

Hyperborea
Je hebt nog veel weten te maken van die wereld.
Wel een beetje eentonig dat eigenlijk altijd dezelfde geinterviewd worden en de zelfde dingen te lezen zijn.
Of spelen er maar zo weinig mensen actief op Hyperborea dat dit vanzelf gebeurt? Dat kan ook.

en dat citaat van de maand, niet doen, slaat nergens op, wekt enkel ergenis op en er lopen hier mensen rond die straks echt geloven dat Descartes Grepolis speelde
___

Naxos
Het moment dat ik erachter kwam dat mij gedachte dat ik het ergste toch wel al lang gezien had toch wéér niet bleek te kloppen.

Verouderde info in een Times kan gebeuren. Maar om nou in regel 1 regel 2 tegen te spreken over het einde van de wereld is best wel slecht.
Het is niet alsof de teller gisteren pas is gaan lopen daar

Dan het levensverhaal van Graecus. Ik zie nergens iets staan over Naxos eigenlijk. Ik zie alleen dat Graecus een beetje in zichzelf praat over hoe stoer hij ooit een kolo met 100 troepen erbij verstuurd heeft en allyleden ergens op gooit.

Maar tenzij het de bedoeling is dat we Graecus zn huis-, tuin- en keukenpsycholoog spelen en met hem in gesprek gaan over zn persoonlijk problemen in het leven zoals ... ja geen idee eigenlijk, ik snap niet eens waar die precies over praat.

Gelukkig hebben we nog de statistieken :/
____

Duitsland enzo
Gelukkig, ik had preventief een zonnebril opgezet en zonnebrand gesmeerd voor ik aan dit artikel begon, maar het zijn gewoon zwarte letters op een Papyrus achtergrond :D

De kopjes "Nederland - Duitsland" zijn wat verdwaald, maar inhoudelijk is het een stuk verbeterd ten opzichte van de Franse versie.
Daarom ook graag mijn complimenten aan ... hmm. Mss zo leuk om er een naam bij te zetten van wie je geinterviewd hebt?

En sterkte voor je volgende artikel. Vind maar eens een Spanjaard die Engels spreekt. :p
____

Troje
Knap dat je zoveel hebt weten te maken van een stervende/gestorven wereld.
Over de inhoud ben je schijnbaar niet helemaal van alles op de hoogte (wat ik me kan voorstellen).
Maar mocht je nog geïnteresseerd om meer te weten over het gedrag waar op gedoeld werd, raad ik je aan mijn Timesartikelen over Troje eens terug te lezen. Wss wordt het dan wel snel duidelijk.
___

Baris
Jammer dat dat mini beetje inhoud dat je artikel heeft nog onzin is ook.
En verder beetje jammer dat je artikel over een wereld waarin zo veel gebeurt alleen maar bestaat uit wat ranglijsten die iedereen zelf ook wel op kan zoeken...

Kijk dan of je (eenmalig) wat/iemand anders kan regelen voor de inhoud, zoals bv op Hyperborea geprobeerd is.
Want het is gewoon jammer dat er praktisch niets wordt geschreven over een van de meest actieve werelden van het moment.
___

Kookhoek
Ik dacht dat dit onzinnige onderdeel er eindelijk uit was. Als ik pompoen soep wil eten ga ik wel op zoek naar een pompoensoep recept. Dat in de Times stoppen heeft echt geen zin. Zeker als ik op internet exact het zelfde recept kan vinden met zelfs de zelfde plaatjes...

https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/1911/spinnensoep

Ik raad onze kopieer plagiaat koning dusdavid dan ook aan om snel de libelle aan te klagen, ze hebben gewoon je artikel overgenomen zonder bronvermelding!
___

Olympia

Weer een vage metafoor. Dit maal een boterham ipv een Jungle. Tsja...

Verder is je zelfverheerlijking in de inleiding ook een beetje misplaatst.

De vierkantjes zijn een verbetering tov vorige keer. Maar het mag gerust in het Nederlands ipv dat er opeens 'random' (haha) Engelse woorden tussen staan.

Verder geef ik toe dat ik niet de hele boteram nu al gelezen heb, door de hoeveelheid.
Wel het stukje van Ruler, omdat ik even toe was aan wat lachen tussen het huilen door x)
Toch sympatiek dat jullie ook zulke mensen wat laten zeggen in de Times, al komt het de kwaliteit niet ten goede.

Jammer dat je informatie in het slotstuk vervolgens weer veel onjuistheden en onvolledigheden bevat.
___

Caldyon
Ook hier geldt, voor een wereld als deze moet toch wat meer te vertellen zijn dan random wat stats neergooien.
Daar zijn echt wel reporters voor te vinden die wel bereid zijn om er moeite in te steken.

___

Puzzels
Na door zoveel heen geworsteld te hebben is dit toch altijd weer een mooi eindpunt.
Het lichtje aan het einde van de diep donkere tunnel waarvoor je toch door blijft lezen :p

____

Colofon
Is die er niet of zijn er gewoon geen reporters meer over inmiddels?

____

Nou, graag gedaan ofzo....
 

DeletedUser27468

Gast
En mits je een kookhoek bs doet laat iemand het dan ook echt doen met fotos, dan is het nog een beetje leuk ipv crtl+c crtl+v via google :)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik vind Graecus zijn stukje in combinatie met Jas zn commentaar echt legendarisch x) het klopt gewoon allemaal.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik zal proberen zo min mogelijk dingen te herhalen die al gezegd zijn hierboven.

Maar gelukkig is er nog zat te zeggen :p

___

Voorpagina

Niet echt een aantrekkelijk mooi begin om met veel plezier de times te openen.
Een matig vaag plaatje, met een rare veeg/lijn erin, heel donker en dan daarop nog eens een tekst in een donker saai lettertype.
Als je de voorkant zo doet, mis nog een zwart lijntje als omtrek net binnen de zijkanten. Dan is het iig duidelijk dat het bedoeld is als afscheidsmededeling van de Times.

Maargoed, de voorkant dekt de inhoud, dat wel...
___

Inleiding

Normaal is dat een soort van welkoms tekstje ofzo, waarin je eventueel ook vermeld als er mensen weg gaan die veel betekend hebben ofzo...
Maar op deze manier kan je er beter een maandelijkse rubriek "slachtoffers van de maand" van maken.
Iig is dit geen "inleiding"
___

Inhoudsopgave

Schijnbaar had niemand zin om nog iets te maken van dit verplichte onderdeel.
Maar een inhoudsopgave kan ook wel iets meer aangekleed worden dan dit saaie lijstje met hele korte woordjes.

Het zou al helpen als je bijvoobeeld in plaats van "Troje" neerzet "Wereldartikel: Troje - Door: Reportertje123 - Pagina XX"

Dan nog een beetje opmaken en het lijkt alweer ergens op.

Verder, Husselen met werelden en niet-wereldartikelen is prima, maar ik zou de werelden wel op chronologische volgorde houden.
___

Luksss Column

Je taalgebruik lijkt een soort poging om het leuk en vlot leesbaar te maken. Maar eerlijk gezegd stoor ik me er juist heel erg aan en bereik je het tegenovergestelde effect. Leuk schrijven is heel goed, maar dit is raar doen.

Verder is het leuk dat je iets van voorgestelde ideeën probeert te doen. Maar ten eerste, dat soort ideeën zijn heel leuk, maar je doet alsof dat wel even ingevoerd gaat worden. Dat is al niet zo.

Ten tweede heeft het hierdoor eigenlijk niets met een column te maken. Maak dan een rubriek met "voorgestelde ideeën" en zet dat er als kopje bij.
En niet maar random ergens Column boven zetten omdat je nou eenmaal een column nodig hebt ofzo.
___

Het zelfde geldt voor dat interview met een Timeslid. Geef het een eigen rubriek en kopje, ipv dat je random dingen achter elkaar stopt en er maar column boven zet.
Hoewel als dit is wat ik me moet voorstellen bij zo'n interview je dat beter helemaal niet meer kan doen voortaan.

Dit is niet eens een interview te noemen, er staat alleen een random verhaal van dusdavid. "iemand deed hem deze week aan iets denken" dus dat zet je maar neer en is een interview? Behalve dat het me weinig interesseert waar dusdavid deze week aan moest denken heeft het echt niets met een interview te maken.

En als het dan maar 1 regeltje onzin is, is dat aan de ene kant weinig, aan de andere kant ben ik blij dat je ons meer onzin bespaart.

Nou weet ik niet of dat komt door de schrijver/interviewer of dat het (levens)verhaal van Nick op Grepolis gewoon niet uit meer bestaat dan kolo's falen op lege steden,
maar stel volgende keer wat interessantere vragen of neem een interessantere geinterviewde.
___

Oh en over je metafoor met je vlot in de jungle, daar kan je niet echt de weg kwijt raken. De rivier stroomt heel simpel 1 kant op.
___

Hyperborea
Je hebt nog veel weten te maken van die wereld.
Wel een beetje eentonig dat eigenlijk altijd dezelfde geinterviewd worden en de zelfde dingen te lezen zijn.
Of spelen er maar zo weinig mensen actief op Hyperborea dat dit vanzelf gebeurt? Dat kan ook.

en dat citaat van de maand, niet doen, slaat nergens op, wekt enkel ergenis op en er lopen hier mensen rond die straks echt geloven dat Descartes Grepolis speelde
___

Naxos
Het moment dat ik erachter kwam dat mij gedachte dat ik het ergste toch wel al lang gezien had toch wéér niet bleek te kloppen.

Verouderde info in een Times kan gebeuren. Maar om nou in regel 1 regel 2 tegen te spreken over het einde van de wereld is best wel slecht.
Het is niet alsof de teller gisteren pas is gaan lopen daar

Dan het levensverhaal van Graecus. Ik zie nergens iets staan over Naxos eigenlijk. Ik zie alleen dat Graecus een beetje in zichzelf praat over hoe stoer hij ooit een kolo met 100 troepen erbij verstuurd heeft en allyleden ergens op gooit.

Maar tenzij het de bedoeling is dat we Graecus zn huis-, tuin- en keukenpsycholoog spelen en met hem in gesprek gaan over zn persoonlijk problemen in het leven zoals ... ja geen idee eigenlijk, ik snap niet eens waar die precies over praat.

Gelukkig hebben we nog de statistieken :/
____

Duitsland enzo
Gelukkig, ik had preventief een zonnebril opgezet en zonnebrand gesmeerd voor ik aan dit artikel begon, maar het zijn gewoon zwarte letters op een Papyrus achtergrond :D

De kopjes "Nederland - Duitsland" zijn wat verdwaald, maar inhoudelijk is het een stuk verbeterd ten opzichte van de Franse versie.
Daarom ook graag mijn complimenten aan ... hmm. Mss zo leuk om er een naam bij te zetten van wie je geinterviewd hebt?

En sterkte voor je volgende artikel. Vind maar eens een Spanjaard die Engels spreekt. :p
____

Troje
Knap dat je zoveel hebt weten te maken van een stervende/gestorven wereld.
Over de inhoud ben je schijnbaar niet helemaal van alles op de hoogte (wat ik me kan voorstellen).
Maar mocht je nog geïnteresseerd om meer te weten over het gedrag waar op gedoeld werd, raad ik je aan mijn Timesartikelen over Troje eens terug te lezen. Wss wordt het dan wel snel duidelijk.
___

Baris
Jammer dat dat mini beetje inhoud dat je artikel heeft nog onzin is ook.
En verder beetje jammer dat je artikel over een wereld waarin zo veel gebeurt alleen maar bestaat uit wat ranglijsten die iedereen zelf ook wel op kan zoeken...

Kijk dan of je (eenmalig) wat/iemand anders kan regelen voor de inhoud, zoals bv op Hyperborea geprobeerd is.
Want het is gewoon jammer dat er praktisch niets wordt geschreven over een van de meest actieve werelden van het moment.
___

Kookhoek
Ik dacht dat dit onzinnige onderdeel er eindelijk uit was. Als ik pompoen soep wil eten ga ik wel op zoek naar een pompoensoep recept. Dat in de Times stoppen heeft echt geen zin. Zeker als ik op internet exact het zelfde recept kan vinden met zelfs de zelfde plaatjes...

https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/1911/spinnensoep

Ik raad onze kopieer plagiaat koning dusdavid dan ook aan om snel de libelle aan te klagen, ze hebben gewoon je artikel overgenomen zonder bronvermelding!
___

Olympia

Weer een vage metafoor. Dit maal een boterham ipv een Jungle. Tsja...

Verder is je zelfverheerlijking in de inleiding ook een beetje misplaatst.

De vierkantjes zijn een verbetering tov vorige keer. Maar het mag gerust in het Nederlands ipv dat er opeens 'random' (haha) Engelse woorden tussen staan.

Verder geef ik toe dat ik niet de hele boteram nu al gelezen heb, door de hoeveelheid.
Wel het stukje van Ruler, omdat ik even toe was aan wat lachen tussen het huilen door x)
Toch sympatiek dat jullie ook zulke mensen wat laten zeggen in de Times, al komt het de kwaliteit niet ten goede.

Jammer dat je informatie in het slotstuk vervolgens weer veel onjuistheden en onvolledigheden bevat.
___

Caldyon
Ook hier geldt, voor een wereld als deze moet toch wat meer te vertellen zijn dan random wat stats neergooien.
Daar zijn echt wel reporters voor te vinden die wel bereid zijn om er moeite in te steken.

___

Puzzels
Na door zoveel heen geworsteld te hebben is dit toch altijd weer een mooi eindpunt.
Het lichtje aan het einde van de diep donkere tunnel waarvoor je toch door blijft lezen :p

____

Colofon
Is die er niet of zijn er gewoon geen reporters meer over inmiddels?

____

Nou, graag gedaan ofzo....

Geachte mijnheer "ik weet alles beter",

Met je gouden tips en commentaar waar niet of juist wel nodig is zijn we zeer veel mee.
Maar waarom kom je niet lekker gezellig meedraaien ik weet zeker dat je dan zelf wat aan deze toch wel zeer zware fouten kunt doen ipv elke keer een tekst van een paar honderd woorden te moeten typen. Ik weet zeker dat andere mensen hier ook wat met zijn.

Ik kijk al uit naar je sollicitatie!
 

DeletedUser23442

Gast
Geachte mijnheer "ik weet alles beter",

Met je gouden tips en commentaar waar niet of juist wel nodig is zijn we zeer veel mee.
Maar waarom kom je niet lekker gezellig meedraaien ik weet zeker dat je dan zelf wat aan deze toch wel zeer zware fouten kunt doen ipv elke keer een tekst van een paar honderd woorden te moeten typen. Ik weet zeker dat andere mensen hier ook wat met zijn.

Ik kijk al uit naar je sollicitatie!

Van alle counters die je kon verzinnen is dit wel de aller aller domste...

Ik draaide mee. Ik schreef artikelen vooral over Troje en soms niet wereld gerelateerd waar ik veel positieve kritiek op kreeg.
Tot het moment dat Artifex dit plaatje van me censureerde bij mn stukje over 't kofschip / 't sexyfokschaap...
d2824630ccc82f9bef47b890a9bf0f62.jpg

...vervolgens zelf met dit lelijke plaatje kwam, wat vgm eerder erger was dan minder erg:

ae944bfd856c4035a0ca95f7540c3665.png

Nou is dat zn goed recht, maar ik stelde hem enkel de vraag wát er té erg was aan mijn plaatje, dat niet in zijn plaatje zat.
Die vraag weigerde hij te beantwoorden, ondanks dat ik hem meerdere keren stelde.
Daar had ik vervolgens kritiek op in de groepschat, en daar kon die niet tegen en het gevolg was dat ik ontslagen werd.

Toen Artifex een paar weken later zelf ook maar weg ging heb ik aan de nieuwe leiding direct aangeboden dat als ze ooit ergens voor mn hulp/advies/wat dan ook nodig hadden dat ze het altijd mochten vragen.

Ik heb zelfs nog een keer een sollicitatie gedaan toen, maar werd niet aangenomen

En ook op dit moment is er een reporter die naar me toe kwam om te vragen of ik vooraf mn mening wilde geven over zn artikel voor de volgende times, wat ik natuurlijk met 'ja natuurlijk' beantwoordde.

Dus de meest domme counter was wel om te roepen "doe het zelf dan", want dat deed ik dus en ben ik altijd bereid geweest te doen, maar was niet meer gewenst.
 

DeletedUser23442

Gast
Zullen we mij er gewoon even buiten laten? Alvast bedankt :D
Aangezien je de hoofdrol speelde in de hoofdgebeurtenis die nogal relevant is voor het gesprek tussen mij en Nick die vraagt waarom ik het zelf niet kom doen, kon ik je er moeilijk buiten laten.
Maar ik hou het bij die korte opmerking over wat er in het verleden gebeurd is daar, meer niet :)
 

DeletedUser18363

Gast
Geachte mijnheer "ik weet alles beter",

Met je gouden tips en commentaar waar niet of juist wel nodig is zijn we zeer veel mee.
Maar waarom kom je niet lekker gezellig meedraaien ik weet zeker dat je dan zelf wat aan deze toch wel zeer zware fouten kunt doen ipv elke keer een tekst van een paar honderd woorden te moeten typen. Ik weet zeker dat andere mensen hier ook wat met zijn.

Ik kijk al uit naar je sollicitatie!

Jullie vragen steeds om commentaar, maar Nickje kan er natuurlijk niet tegen. Groei op man.
 

DeletedUser23442

Gast
Het ligt er maar net aan wat je fetish is wat erger is of niet
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
smiley_emoticons_hust.gif
Ik heb ergens nog wel een leuke quote van iemand die iets vergelijkbaars dacht maar net wat anders verwoordde.

Maar denk niet dat ik die hier neer kan zetten :x
 

DeletedUser25672

Gast
Actief op 3 werelden.
Vermeld in 3 werelden.
Tevreden over alle 3 werelden.

"wel een opmerking" hopelijk voor de volgende maand als vervolg, Marty farty naast me is al FOETSY.

Kon solo de kolo's niet uit zen steden houden, en zen kolo die hij stuurde naar mij was ook een faal.
0df56ac4844b23f6c430147e98437861.png


En wie is die reporter van baris ingame?

Woolite is de top speler van deze wereld stuurt elke dag 3u snachts een kolo naar zen vijand en heeft plots 15+ interne steden steden overgenomen. Wooow wat een artikel zal dat worden volgende maand, de gebeurtenissen van inactieven.
 

latdekat

Harpij
Bedankt aan al diegenen die gegronde kritiek hebben gegeven! Vooral Ilja en Jas wil ik in het bijzonder bedanken voor hun inzet om zelfs de kleinste foutjes in de toekomst niet meer te maken!
 

DeletedUser26399

Gast
Naxos
Het moment dat ik erachter kwam dat mij gedachte dat ik het ergste toch wel al lang gezien had toch wéér niet bleek te kloppen.

Verouderde info in een Times kan gebeuren. Maar om nou in regel 1 regel 2 tegen te spreken over het einde van de wereld is best wel slecht.
Het is niet alsof de teller gisteren pas is gaan lopen daar

Dan het levensverhaal van Graecus. Ik zie nergens iets staan over Naxos eigenlijk. Ik zie alleen dat Graecus een beetje in zichzelf praat over hoe stoer hij ooit een kolo met 100 troepen erbij verstuurd heeft en allyleden ergens op gooit.

Maar tenzij het de bedoeling is dat we Graecus zn huis-, tuin- en keukenpsycholoog spelen en met hem in gesprek gaan over zn persoonlijk problemen in het leven zoals ... ja geen idee eigenlijk, ik snap niet eens waar die precies over praat.

Gelukkig hebben we nog de statistieken :/

Kan ik eraan doen, heb geprobeerd iets te vertellen, kon die arme jongen toch niet met enkel ranglijsten een artikel laten maken terwijl ie gevraagd had om je bevindingen van de wereld door te sturen, ie heeft ook nooit gereageerd op dat bericht, gewoont ctrl c ctrl v, ja dan kan ik er ook niet aan doen, zelfs die witregel kwam van mezelf
 
Bovenaan