• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #72

DeletedUser23782

Gast
Kan ik eraan doen, heb geprobeerd iets te vertellen, kon die arme jongen toch niet met enkel ranglijsten een artikel laten maken terwijl ie gevraagd had om je bevindingen van de wereld door te sturen, ie heeft ook nooit gereageerd op dat bericht, gewoont ctrl c ctrl v, ja dan kan ik er ook niet aan doen, zelfs die witregel kwam van mezelf

Ik heb over het algemeen veel fouten eruitgehaald, maar als ik er teveel aan verander dan is het verhaal niet meer authentiek aan de schrijver. En ik weet best zeker dat ik een reactie had gegeven op je bericht, als dat deze keer niet gebeurt is bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan en alsnog een bedankje, mogelijk kwam het door enkele andere zaken deze maand waardoor het me ontschoten is. En tsjah het is niet dat er dagelijks wat gebeurd in Naxos de wereld loopt af.. er zijn 300 spelers dan krijg je oude verhalen maar er is iig een artikel voor.

Wat betreft Baris was het idd nogal kort, wegens enkele omstandigheden heb ik deze wereld niet actief kunnen meemaken deze wereld. Maar hoe je aan de top komt maakt niet gek veel uit als je maar aan de top staat ;) nachtelijke kolos is in mijn ogen gewoon een tactiek.
 

DeletedUser26399

Gast
Berichten
GT artikel
jeroen7412
Graecus 001 op 16-10-16 om 16:29
Beste jeroen

Je zei dat je dacht dat de wereld deze maand wel eens op zijn einde zou kunnen lopen, ik kan je moeilijk zeggen dat dat niet zo zal zijn afgaande op het aantal spelers. Ik ga alvast verder spelen tot het eind, al is het nog 2 jaar, ik ben de oprichter van Army of the seas, niet dat ik de ally van het begin heb geleid, ben maar halfjaartje voor de WW begonnen als ik me niet vergis. Dus dat kan niet echt, heb redelijk snel promotie gemaakt, maar de ally is zijn laatste adem wel aan het uitblazen, veel lede nemen het niet erg nauw met de activiteit op het forum dat ik ze tegenwoordig na twee dagen erop smijt, er is niemand die me echt tegenhoud, aangezien ik niemand zie sinds de meesten naar Calydon zijn gestapt en dus juist zorgen dat ze dertig dagen actief zijn. Ikzelf heb wel nog eens poging gedaan naar veroveraar van de dag met 5 overnames op een dag 1/4 van het totale aantal overnames. Was de laatste stoeptegel die ik niet had, opzich zijn deze beetje waardeloos, maar toch. Het leuke is wel dat ik al deze kolo's met 200 inwoners buiten de kolo heb verstuurd: 100lt, paar birr, paar vs en wat tb's.

Dat komt natuurlijk door de inactiviteit, wil wel eens kolootjes droppen die meer risico inhouden, maar met 30u kolo's gaat dat niet, dus moet ik er dichtbij vlug eentje zien te krijgen en dan nog, de grens met onze vijanden is nogal strak, niet echt met een gevechtenzone en eentje stichten en uitbouwen is geen optie meer, dus moet proberen steden dichterbij te nemen, maar dan nog vaart deze 4/5uren en dus te lang en is de deff en vegen nog verder weg. En als ik dan al eens een aanval il doen op actievere spelers en mijn ally zover krijg dat ze mee willen doen, nu ja. Tot we iets gaan doen en ik 6 steden heb genomen om er aan te kunnen werken van dichtbij. Dan vlucht de speler door paar spio's van me in VM, is er nog altijd in, geraken we een beetje beu. Maar als ie terug komt staat hem een verviervoudigt leger te wachten, 60manti's in een kolo stad i.p.v. 15 van het event, 900 ruiters i.p.v. 200 van het event en ga zo maar door. Bovendien ligt alles nu klaar, zodat ik niet ga wachten op het moment dat de hele ally kan helpen, maar tot het moment ie terug is, mijn kolo is korter dan zijn deff en heb spio van vlak voor VM voor te weten waarmee ie verdedigt en het is al geveegd door hoop lange afstands aanvallen, wat ook de oorzaak is van zijn VM vluchten hadden gemeld dat we er een MA op wouden doen, dus heeft een van onze betere en actievere spelers er een paar off steden opgegooid en er een 10tal leeggegoid

Bij nog vragen stel gerust, maar ben 13 dus kan niet altijd on zijn wanneer ik wil en moet nu mijn kamer kuisen

Graecus 001




Dit is het volledige bericht/de volledige converstatie
 

DeletedUser23782

Gast
Berichten
GT artikel
jeroen7412
Graecus 001 op 16-10-16 om 16:29
Beste jeroen

Je zei dat je dacht dat de wereld deze maand wel eens op zijn einde zou kunnen lopen, ik kan je moeilijk zeggen dat dat niet zo zal zijn afgaande op het aantal spelers. Ik ga alvast verder spelen tot het eind, al is het nog 2 jaar, ik ben de oprichter van Army of the seas, niet dat ik de ally van het begin heb geleid, ben maar halfjaartje voor de WW begonnen als ik me niet vergis. Dus dat kan niet echt, heb redelijk snel promotie gemaakt, maar de ally is zijn laatste adem wel aan het uitblazen, veel lede nemen het niet erg nauw met de activiteit op het forum dat ik ze tegenwoordig na twee dagen erop smijt, er is niemand die me echt tegenhoud, aangezien ik niemand zie sinds de meesten naar Calydon zijn gestapt en dus juist zorgen dat ze dertig dagen actief zijn. Ikzelf heb wel nog eens poging gedaan naar veroveraar van de dag met 5 overnames op een dag 1/4 van het totale aantal overnames. Was de laatste stoeptegel die ik niet had, opzich zijn deze beetje waardeloos, maar toch. Het leuke is wel dat ik al deze kolo's met 200 inwoners buiten de kolo heb verstuurd: 100lt, paar birr, paar vs en wat tb's.

Dat komt natuurlijk door de inactiviteit, wil wel eens kolootjes droppen die meer risico inhouden, maar met 30u kolo's gaat dat niet, dus moet ik er dichtbij vlug eentje zien te krijgen en dan nog, de grens met onze vijanden is nogal strak, niet echt met een gevechtenzone en eentje stichten en uitbouwen is geen optie meer, dus moet proberen steden dichterbij te nemen, maar dan nog vaart deze 4/5uren en dus te lang en is de deff en vegen nog verder weg. En als ik dan al eens een aanval il doen op actievere spelers en mijn ally zover krijg dat ze mee willen doen, nu ja. Tot we iets gaan doen en ik 6 steden heb genomen om er aan te kunnen werken van dichtbij. Dan vlucht de speler door paar spio's van me in VM, is er nog altijd in, geraken we een beetje beu. Maar als ie terug komt staat hem een verviervoudigt leger te wachten, 60manti's in een kolo stad i.p.v. 15 van het event, 900 ruiters i.p.v. 200 van het event en ga zo maar door. Bovendien ligt alles nu klaar, zodat ik niet ga wachten op het moment dat de hele ally kan helpen, maar tot het moment ie terug is, mijn kolo is korter dan zijn deff en heb spio van vlak voor VM voor te weten waarmee ie verdedigt en het is al geveegd door hoop lange afstands aanvallen, wat ook de oorzaak is van zijn VM vluchten hadden gemeld dat we er een MA op wouden doen, dus heeft een van onze betere en actievere spelers er een paar off steden opgegooid en er een 10tal leeggegoid

Bij nog vragen stel gerust, maar ben 13 dus kan niet altijd on zijn wanneer ik wil en moet nu mijn kamer kuisen

Graecus 001




Dit is het volledige bericht/de volledige converstatie

Zal ik er even een vergelijker opzetten of wat wil je? en wat heb je liever een percentage met 2 of 1 decimaal?

Maar kijk even ingame bij berichten.. nogmaals er waren omstandigheden waardoor het bedanken en berichten er tussen was geschoten.
 

DeletedUser26399

Gast
Zal ik er even een vergelijker opzetten of wat wil je? en wat heb je liever een percentage met 2 of 1 decimaal?

Maar kijk even ingame bij berichten.. nogmaals er waren omstandigheden waardoor het bedanken en berichten er tussen was geschoten.
Ik begrijp het idd, zoals gezegd, is geen enkel probleem hoor. Maar welke info wil je me geven met twee decimalen na de komma in procenten
Ik vind het ook best triest dat de beste speler die je kon vinden om te interviewen een 13jarige is
Ik ook, maar ben dan ook de actiefste speler van Naxos, maar het enige dat ik deftig kan aanvallen zijn spelers in VM, spookjes en IO's. Oftewel het enige actieve is m'n ally en die is inactief.
 

DeletedUser20232

Gast
Ik vind het ook best triest dat de beste speler die je kon vinden om te interviewen een 13jarige is
Ik begrijp het idd, zoals gezegd, is geen enkel probleem hoor. Maar welke info wil je me geven met twee decimalen na de komma in procenten
Ik ook, maar ben dan ook de actiefste speler van Naxos, maar het enige dat ik deftig kan aanvallen zijn spelers in VM, spookjes en IO's. Oftewel het enige actieve is m'n ally en die is inactief.
Hoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.
 

DeletedUser23442

Gast
Hoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.
Leeftijd opzich hoeft inderdaad niets uit te maken. Maar op kwaliteit zou wel gelet mogen worden en dat is zeldzamer bij zulke jonge schrijvers, al doen ze vast ontzettend hun best
 

Armand0

Manticore
Het is een hobbyblaadje, wees blij dat er wat is mensen ;) soms zijn de artikelen wat beter, soms wat minder. In het eerste geval: mooi, in het tweede geval: zie er de lol van in.

De mensen die er moeite in steken: top! Als ik de tijd heb om wat te lezen (meestal alleen de eigen wereld) geniet ik er altijd wel van.

Altijd dat gemuggenzift, kan daar ook wel om lachen soms, maar het begint ook wel wat te vervelen he ;)
 

DeletedUser26399

Gast
Hoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.

Maakt niet uit, feit is, weet ik veel wat ik moet vertellen. Kan wel redelijk goed schrijven, ben al in de prijzen gevallen met opstellen schrijven, denk aan JuniorJournalistwedstrijd e.d. . Wil er wel eens eentje delen op het forum, maar weet niet of iemand geïnterresseerd is, spellingsfouten zouden er niet zoveel mogen inzitten, maar ik vertrouw spellingchecks niet echt, de ene rekent het fout, de andere niet. Mooiste verbeeld is dan wel het woord spellingcheck, die van het AF rekent het juist, die van Smartschool (online platform voor contact tussen leerkrachten en leerlingen) en zo zijn er nog woorden. Meestal die niet tot de woordenschat van en 11 jarige behoren die foutgerekend worden terwijl ze correct zijn
 
Klinkt wel interessant (en dit zeg ik los van m'n functie(s) hier) , ik zeg dit vooral uit persoonlijke interesses. Je mag altijd eens iets doorsturen ofzo ;)
 

DeletedUser26399

Gast
Ga eens kijken of mijn leerkracht nederlands de laatste nieuwe heeft gecontroleerd, de rest staat op de slome vaste PC thuis, was toen ik in 5de en 6de leerjaar zat, die ik nu zal doorsturen staat enkel in een berichtje op smarchool, dus weet niet of ik eraan kan. Aangezien het niet in mijn documenten daar opgeslagen is.
 

DeletedUser27170

Gast
Beste Times leiding,

Waar is het stuk over Sparta? Wereldwonderen zijn net begonnen en het is nu juist leuk om daar interviews met de 5 toppers te houden!

Even een klein dingetje...

In ''Luksss column'' staat dat hij geen ''naaier'' is en de stad van zijn maat niet wil laten zien, waarop vervolgens een screenshot staat waar de stad wel in vernoemd wordt
smiley_emoticons_biggrin.gif
smiley_emoticons_biggrin.gif
.

Verder heb ik dan maar Olympia gelezen en ik vond het een goed stuk. Er is in ieder geval veel moeite in gestoken, wat ik leuk vind om te lezen! Ik zelf speel er verder niet, maar alle info was wel accuraat, naar mijn idee. Ik hoop dat er volgende maand een stuk over Sparta verschijnt. In ieder geval dank voor de moeite met het maken van deze Times, Reporters en andere medewerkers!

Groet GL
 
Bovenaan