Genius0615
Erinys
Nou, dat, is, heel, leuk, voor, je
Kan ik eraan doen, heb geprobeerd iets te vertellen, kon die arme jongen toch niet met enkel ranglijsten een artikel laten maken terwijl ie gevraagd had om je bevindingen van de wereld door te sturen, ie heeft ook nooit gereageerd op dat bericht, gewoont ctrl c ctrl v, ja dan kan ik er ook niet aan doen, zelfs die witregel kwam van mezelf
jeroen7412
Graecus 001 op 16-10-16 om 16:29
Beste jeroen
Je zei dat je dacht dat de wereld deze maand wel eens op zijn einde zou kunnen lopen, ik kan je moeilijk zeggen dat dat niet zo zal zijn afgaande op het aantal spelers. Ik ga alvast verder spelen tot het eind, al is het nog 2 jaar, ik ben de oprichter van Army of the seas, niet dat ik de ally van het begin heb geleid, ben maar halfjaartje voor de WW begonnen als ik me niet vergis. Dus dat kan niet echt, heb redelijk snel promotie gemaakt, maar de ally is zijn laatste adem wel aan het uitblazen, veel lede nemen het niet erg nauw met de activiteit op het forum dat ik ze tegenwoordig na twee dagen erop smijt, er is niemand die me echt tegenhoud, aangezien ik niemand zie sinds de meesten naar Calydon zijn gestapt en dus juist zorgen dat ze dertig dagen actief zijn. Ikzelf heb wel nog eens poging gedaan naar veroveraar van de dag met 5 overnames op een dag 1/4 van het totale aantal overnames. Was de laatste stoeptegel die ik niet had, opzich zijn deze beetje waardeloos, maar toch. Het leuke is wel dat ik al deze kolo's met 200 inwoners buiten de kolo heb verstuurd: 100lt, paar birr, paar vs en wat tb's.
Dat komt natuurlijk door de inactiviteit, wil wel eens kolootjes droppen die meer risico inhouden, maar met 30u kolo's gaat dat niet, dus moet ik er dichtbij vlug eentje zien te krijgen en dan nog, de grens met onze vijanden is nogal strak, niet echt met een gevechtenzone en eentje stichten en uitbouwen is geen optie meer, dus moet proberen steden dichterbij te nemen, maar dan nog vaart deze 4/5uren en dus te lang en is de deff en vegen nog verder weg. En als ik dan al eens een aanval il doen op actievere spelers en mijn ally zover krijg dat ze mee willen doen, nu ja. Tot we iets gaan doen en ik 6 steden heb genomen om er aan te kunnen werken van dichtbij. Dan vlucht de speler door paar spio's van me in VM, is er nog altijd in, geraken we een beetje beu. Maar als ie terug komt staat hem een verviervoudigt leger te wachten, 60manti's in een kolo stad i.p.v. 15 van het event, 900 ruiters i.p.v. 200 van het event en ga zo maar door. Bovendien ligt alles nu klaar, zodat ik niet ga wachten op het moment dat de hele ally kan helpen, maar tot het moment ie terug is, mijn kolo is korter dan zijn deff en heb spio van vlak voor VM voor te weten waarmee ie verdedigt en het is al geveegd door hoop lange afstands aanvallen, wat ook de oorzaak is van zijn VM vluchten hadden gemeld dat we er een MA op wouden doen, dus heeft een van onze betere en actievere spelers er een paar off steden opgegooid en er een 10tal leeggegoid
Bij nog vragen stel gerust, maar ben 13 dus kan niet altijd on zijn wanneer ik wil en moet nu mijn kamer kuisen
Graecus 001
Dit is het volledige bericht/de volledige converstatie
Over een paar minuten als ik voor de laptop zit.@jeroen7412 wanneer krijg ik een reactie op mijn verzoek om het kookhoekje te doen :^) ?
Ik begrijp het idd, zoals gezegd, is geen enkel probleem hoor. Maar welke info wil je me geven met twee decimalen na de komma in procentenZal ik er even een vergelijker opzetten of wat wil je? en wat heb je liever een percentage met 2 of 1 decimaal?
Maar kijk even ingame bij berichten.. nogmaals er waren omstandigheden waardoor het bedanken en berichten er tussen was geschoten.
Ik ook, maar ben dan ook de actiefste speler van Naxos, maar het enige dat ik deftig kan aanvallen zijn spelers in VM, spookjes en IO's. Oftewel het enige actieve is m'n ally en die is inactief.Ik vind het ook best triest dat de beste speler die je kon vinden om te interviewen een 13jarige is
maar het enige dat ik deftig kan aanvallen zijn spelers in VM.
Ik vind het ook best triest dat de beste speler die je kon vinden om te interviewen een 13jarige is
Hoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.Ik begrijp het idd, zoals gezegd, is geen enkel probleem hoor. Maar welke info wil je me geven met twee decimalen na de komma in procenten
Ik ook, maar ben dan ook de actiefste speler van Naxos, maar het enige dat ik deftig kan aanvallen zijn spelers in VM, spookjes en IO's. Oftewel het enige actieve is m'n ally en die is inactief.
Leeftijd opzich hoeft inderdaad niets uit te maken. Maar op kwaliteit zou wel gelet mogen worden en dat is zeldzamer bij zulke jonge schrijvers, al doen ze vast ontzettend hun bestHoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.
Over een halve dag zit hij wel achter zn laptop, zo werkt het namelijk bij de Times. Je spreekt een deadline af en dan haal je die volledig niet. Dus volgende keer als je wilt dat jeroen om 8 uur achter zn laptop zit moet je het in de ochtend vragen, meestal red hij het dan wel.@jeroen7412 zit je er al achter x)
Hoezo is dat triest? Dit spel is volgens de spelregels vanaf 12 jarigen. Wat maakt het nu uit of je 12 of 70 bent, who cares? We komen hier allemaal om Grepolis te spelen.