• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #72

Beste GodLion, beste TUNIID,
Het klopt dat Nimosammie (reporter Zakros) en Zolanx (reporter Sparta) hun artikelen niet hebben ingediend. We houden hier rekening mee en zullen maatregelen treffen in de toekomst.

En we zullen ons best doen om, dankzij de maatregelen die we gaan nemen, de komende edities dit soort gevallen niet meer voor te hebben.

Luksss
 

DeletedUser18363

Gast
Beste GodLion, beste TUNIID,
Het klopt dat Nimosammie (reporter Zakros) en Zolanx (reporter Sparta) hun artikelen niet hebben ingediend. We houden hier rekening mee en zullen maatregelen treffen in de toekomst.

En we zullen ons best doen om, dankzij de maatregelen die we gaan nemen, de komende edities dit soort gevallen niet meer voor te hebben.

Luksss

Succes met het maken van een Times als je eigen reporters niet eens hun artikelen inleveren.
Tijd voor meer hervormingen?
 

DeletedUser18363

Gast
Maar het is de bedoeling dat de reporters op tijd hun meuk inleveren, zodat er een complete Times is op de eerste van de maand, niet?
 
natuurlijk. Ik heb ook nog enkele ideeën die ik je graag zou vertellen, maar die moeten eerst door andere Times leden goedgekeurd worden en dan nog zou ik die hier niet zomaar op mogen zetten. Voor maandag staat op de agenda om het algemeen forum, onderdeel Grepolis Times, wat her in te delen. Misschien dat ik verkocht kan krijgen dat er een soort van aankondigtopic komt waarin wij onze nieuw(st)e veranderingen in kunnen zetten.
 

DeletedUser26004

Gast
De cover was misschien nog wel het beste aan deze GT...

[Sarcasme]En oja, complimenten dat jullie zoveel werk steken in het zoeken naar een reporer voor actium. Doen jullie goed![/sarcasme]
 

DeletedUser22926

Gast
Shoving alsof jij het beter kan dan. Doe het zelf maar als zo gaat praten. Tssssss #talktothehand #yousuck2k16
 

DeletedUser22926

Gast
Hm misschien moet ik net als Shoving de sarcasme spoilers gaan gebruiken.... Haalt wel de lol er een beetje vanaf maar ja.
 
Artifex heeft het trouwens ook al eens zelf gedaan en dat ging toen ook meer dan behoorlijk. Ik weet niet wat jou ervaringen zijn heartlion met de Times ?
 

DeletedUser22926

Gast
Mijn ervaring met de times is dat men niet weet wat serieus en niet serieus genomen moet worden.
 

DeletedUser

Gast
Jullie pakken het compleet verkeerd aan. je maakt van de times een strafkamp onder leiding van iemand die zelf over het algemeen slecht ingelicht is en niet kan schrijven. Wat voor voorbeeld is dat nou.
 

DeletedUser26004

Gast
Shoving alsof jij het beter kan dan. Doe het zelf maar als zo gaat praten. Tssssss #talktothehand #yousuck2k16

Ik ben zelf meerdere malen GT reporter geweest en tijd GT leider. Of ik het beter kan? Dat weet ik eerlijk gezegd niet en bovendien is dat niet eens aan mij om dat te bepalen.

Anyways, je hoeft geen blinde te zijn om te zien dat de GT gewoon berg afwaarts gaat. Dan kan je bij elk bericht wel gaan lopen janken en als tegenargument gebruiken dat wij het zelf moeten doen, uiteindelijk proberen wij de GT leiding ook alleen maar in te laten zien dat er gewoon stapels shit te voorschijn komt. En Ja, dit wordt vaak op een niet zo'n nette en subtiele manier verwoord, op een manier die vrij aanvallend is, maar eerlijk gezegd vind ik dat niet vreemd. Feit is dat er al meerdere malen dit soort feedback (op een subtielere en nettere manier verwoord) is gegeven; 0.0 meegedaan.
 

DeletedUser22926

Gast
Oke sorry jongens ik zal het als een grote verrassing bekend maken:
Shoving alsof jij het beter kan dan. Doe het zelf maar als zo gaat praten. Tssssss #talktothehand #yousuck2k16
Deze post is sarcastisch bedoelt!!!!! Echt waar!!! Ik hheb het al ongeveer in 3 van mn vorige posts duidelijk gemaakt maar blijkbaar is de onduidelijkheid nog steeds te groot. Ik dacht dat mn spoilers al genoeg zeiden maar nee toen mn bericht maar nee toen mn andere 2 posts maar nee.

Het is dus echt sarcasme :O een satire op toen dusdavid het zei tegen Jaspenia. Ik vraage echt af of jullie me nou zitten te trollen ofzo x)

Naja het was dus sarcastisch. Het was sarcastisch heus waar! Pure sarcasme. Is het nu wel duidelijk genoeg dat het sarcasme was jongens? :p
 

DeletedUser23442

Gast
Volgens mij is bovenstaande post sarcarstisch en meende hij dus wel wat hij zei over shoving :O
 

DeletedUser22289

Gast
Kunnen we het ook een beetje gezellig houden hier? met te zeggen dat het bergafwaarts gaat vertel je niets nieuws dat weet iedereen l een aantal maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan