• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Toolbox

DeletedUser

Gast
och - de smartphone heeft ook zijn nadelen - zo is het met de toolbox mogelijk om een kolo uit een stad die je belegert terug te trekken. einde belegering. was wel het hoogtepunt van een avondje weg.
gelukkig gaan zeer iets aan doen. Ik wordt echter niet gecompenseerd - op geen enkele manier. altijd lekker als je niet groeit opeen nieuwe wereld door foutjes in een toolbox (ik vind em dus niet zo handig)
 

DeletedUser18908

Gast
Is dat dan ook geen vervalsing? ik kan dit bv niet dus ik gebruik men smartphone.

dit is een voordeel die ik heb en nee dat is geen vervalsing
ik heb namelijk zelf de keuze om online te komen of niet
gaat met name om dat als ik niet online ben ik op geen enkele manier een waarschuwing krijg als ik word aangevallen en dat heb je dus wel met smatrphone
jij kan dankzij je smartphone dus ook op je werk online komen en daar heb ik ook niks op tegen
wel als je een alarmpje krijgt wanneer er een aanval onderweg is want op die manier ben je dus altijd op de hoogte van wat er gebeurd
 

DeletedUser18908

Gast
och - de smartphone heeft ook zijn nadelen - zo is het met de toolbox mogelijk om een kolo uit een stad die je belegert terug te trekken. einde belegering. was wel het hoogtepunt van een avondje weg.
gelukkig gaan zeer iets aan doen. Ik wordt echter niet gecompenseerd - op geen enkele manier. altijd lekker als je niet groeit opeen nieuwe wereld door foutjes in een toolbox (ik vind em dus niet zo handig)

je kan altijd een kolo terug trekken uit een belegerde stad dus aan dit argument hebben we niets
 

DeletedUser

Gast
Mag ik hier dan wel even mijn klacht op kwijt? Ik speel al enige tijd grepolis maar wat mij wel een beetje stoort is de oneerlijkheid hiervan.

Mensen met een Iphone ( zoals ik dus) zijn altijd in het tegendeel... Deze app is niet te installeren op deze telefoon en dus hebben wij geen ''alarm'' of er moet iets in omgang zijn waarvan ik niets weet?!

Beetje oneerlijk als je het mij vraagt.. als je iets uitbrengt breng het dan voor allen uit en niet zo..
Maar zoals altijd zal dit toch niet gelezen worden en zal het jullie een zorg zijn.

Groetjes Patrick.
 

DeletedUser

Gast
laat staan de mensen die nog in het bezit zijn van een telefoon zonder fatsoenlijk internet mogelijkheden. De mensen met de ouderwetse 'koelkasten' hebben dus helemaal een achterstand
 

DeletedUser18908

Gast
en mensen die helemaal geen internet op hun telefoon hebben en dus op de pc spelen?
als er al een alarmpje op je pc zit die stop je niet zomaar even in je broekzak
en je legt hem ook niet op je nachtkastje als je ligt te slapen wat je met je telefoon wel kan doen
 

DeletedUser

Gast
Vind het erg merkwaardig dat men via de telefoon gealarmeerd kan worden wanneer men aangevallen wordt, wist dit tot een maand geleden niet eens en hoop dat ze iig deze functie eruit halen aangezien dit puur spelbederf is en oneerlijk voor de mensen die dus geen smartphone hebben.

Tegelijkertijd verklaard het voor mij ook waarom sommige spelers altijd net op tijd zijn om een kolo te stoppen, ik altijd maar denken dat het gewoon sterke spelers waren, haha, App-N00BS
 

DeletedUser

Gast
je kan nog niet handelen maar je kan wel je handels actie's zien graag een update
 

DeletedUser

Gast
Ik heb de app gedownload, maar heb nog wel een aantal verbeterpuntjes:
- Meer info in de rapporten laten zien, wat ik nu te zien krijg is vrij waardeloos. Ik kreeg bijv. een rapportje over mijn ondersteunende troepen en ik kreeg enkel te horen dat iemand mijn ondersteunende troepen had aangevallen. Niets over hoeveel verlies ik had gemaakt o.i.d.
- Op het alliantieforum: óf de paginanummers erbóven zetten zodat ik niet naar beneden hoef te scrollen, maar het beste is om gewoon automatisch naar het laatste bericht te gaan als ik een topic aanklik.
- Ook op het alliantieforum: Tonen in welke onderwerpen er nog ongelezen berichten zijn.
- Als je een knop aantikt, dat er dan ook een gele rand omheen komt (zoals in de normale internetbrowser) zodat ik ook echt weet wát ik heb aangeklikt (ook aangezien de knopjes nogal dicht bij elkaar zitten, druk bijv. regelmatig op 'afmelden' ipv 'aanmelden' en ik weet dan niet of ik het heb aangeklikt ja of nee tot er iets gebeurt.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16395

Gast
Ach weetje soms vraag ik me toch af waarom we hier nog klachten neerzetten, onze klachten en of ideeën worden volgens mij toch bijna altijd in de prullebak gegooid :(

Denk maar aan al die klachten die wij hier hebben neer gezet maar hoevaak daar ook ooit iets mee gedaan is volgens mij bijna nooit.



En dit is trouwens ook lekker eerlijk kunnen we dit niet gewoon voor Apple´s doen! En btw dat alarm is inderdaad verschikkelijk
 

DeletedUser

Gast
Ik ben het allereerst helemaal eens met het feit dat je door zo'n alarmbericht als aanbieder oneigenlijke voordelen geeft aan de smartphone bezitters. Je wordt wel geschorst als je voordeel bezorgende scripts gebruikt maar het voordeel van een alarmbericht is dan wel weer toegestaan. Over meten met 2 (of meerdere) maten gesproken ...

Maar goed het is er nu eenmaal en dan kan je er net zo goed ook maar gebruik van maken. Ik heb echter wel een opmerking vraag over het gebruik ... ik ben gewend om dit spelletje middels firefox te spelen en dan heb ik alle werelden (8) als tabblad vastgezet. Op deze manier kan ik snel van de ene wereld naar de andere. Is zoiets ook mogelijk met deze app of is dit alleen maar toepasbaar op 1 wereld?

Als dat laatste het geval zou ik willen zeggen dat ze het nog verder moeten ontwikkelen om uiteindelijk van alle actieve werelden op dezelfde manier de aanvalsberichten te mogen ontvangen.
 

DeletedUser10624

Gast
Ik vind het wel fijn eidenlijk heb ik ook de toolbox op mijn Iphone en kan ik overl alles checken !
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het ook erg jammer dat als er 1 persoon een klacht over je indient dat deze gelijk behandeld wordt.
En daarmee wordt ook je account geblokkeerd.

En als je zelf aangeeft dat er een compleet forum onderwerp is waarmee ze de regels overtreden dat daar niks aan gedaan wordt.

Je krijgt geen waarschuwing.
Je bent gelijk al je steden kwijt ( waar ze waarschijnlijk zelf onder een andere naam mee verder spelen ) en dus ook je motivatie voor het spel.

Ik had 2 steden en meer dan 5000 punten die kwijt zijn.
Of worden overgenomen door iemand van support die zelf wel een paar goeie steden kan gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
mss het alarm als premium functie gebruiken? Hoezeer ik ook tegen big spenders en tegen de toolbox ben zo filter je er een hoop mensen uit en is er een vals speel functie minder rendabel geworden
 

DeletedUser

Gast
Je kunt nu je smartphone gebruiken om je steden uit te bouwen, te handelen en onmiddellijk geinformeerd te worden over binnenkomende aanvallen met de gratis app – het werkt met je bestaande account!

Vetgedrukte deel is een beetje jammer...

Sinds de update werkt het gewoon niet meer. Ik krijg geen waarschuwing meer bij aanvallen. Hier heb je dus ook geen ruk aan, want dat vond ik het belangrijkste.
 
Bovenaan