• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Toolbox

DeletedUser

Gast
Ik zeg, goede toolbox. Enkel nog wat de (hoe zeg je dat) kinderziektes? Ik mis vooral de gedeelde fora en ook dat er niets als gelezen gemarkeerd word :)
en als laatste ook dat ieder bericht een nieuw word :s
 

DeletedUser19363

Gast
Ik zeg, goede toolbox. Enkel nog wat de (hoe zeg je dat) kinderziektes? Ik mis vooral de gedeelde fora en ook dat er niets als gelezen gemarkeerd word :)
en als laatste ook dat ieder bericht een nieuw word :s

dat mogen ze wel een keer oplossen maar verder is het idd. een goede toolbox
 

DeletedUser

Gast
Dan nogmaals mijn vraag aan de ontwikkelaars: Kom er ook een app voor Windows7 toestellen?
 

DeletedUser

Gast
een of andere toestel fabrikant heeft dat samen met windows volgens mij, maar weet alleen niet welke...
 

DeletedUser15574

Gast
ik wil echt dat er een app komt voor apple toestellen kan ik lekker op de ipad spelen
 

DeletedUser11295

Gast
-.-, waarom heb je dan een ipad. Zodat je nog steeds niet die map kunt zien. Ik zou via tablets op de normale site gaan ;)
 

DeletedUser13380

Gast
Zit nu via de iPod op het forum... Rotlastig! Misschien ook een mobiele site voor het forum?
 

DeletedUser4951

Gast
Zit nu via de iPod op het forum... Rotlastig! Misschien ook een mobiele site voor het forum?

die moet van de software uitgever (Vbulletin) af gemaakt worden het enige waar innogames recht hier op heeft is het een beetje veranderen net zoals op FoE FoE
 
Bovenaan