• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Toolbox

DeletedUser4951

Gast
maar als ze al het achtergrond een beetje bruin maken enzo wordt het er nog niet beter op denk
 

DeletedUser15574

Gast
denk ik ook niet
maar ja dat kan je nu denk ik niet inschatten want dit is ongeveer hetzelfde volgensmij
alleen dan met wat meer details
 

DeletedUser4382

Gast
ik vind dit ding competitievervalsing. iphone users zijn dus makkelijker aan te pakken dan android gebruikers.....

ja ben er nu pas achter... wist dat er iets bestond en dat mensen ´s nachts ontstonden voor een aanval, belachelijk overigens. maar zie het nu pa smet me eigen ogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik vind dit ding competitievervalsing. iphone users zijn dus makkelijker aan te pakken dan android gebruikers.....

ja ben er nu pas achter... wist dat er iets bestond en dat mensen ´s nachts ontstonden voor een aanval, belachelijk overigens. maar zie het nu pa smet me eigen ogen.


Wat is dat nu weer voor gezaag?
En doe iets aan je spelling want van jou bericht kunnen we niet veel snappen.

Maar verder hier iets niets vervalsing aan, het is gratis en grootste deel van de mensen heeft toch een android mobiel/tablet/ apple toestel...
 

DeletedUser4382

Gast
Als je enkel commentaar op mijn spelling hebt, hou dan gewoon je mond.
apple toestellen hebben geen toegang tot deze app. check je feiten.

vind de functie van waarschuwing dat je aangevallen slecht. ouders maar klagen dat schoofcijfers achteruit gaan, dat ze slecht slapen. omdat mensen dus een telefoon naast hun bed hebben en zo aanvallen zien aankomen 24 uur per dag. triest
 

DeletedUser

Gast
vind de functie van waarschuwing dat je aangevallen slecht. ouders maar klagen dat schoofcijfers achteruit gaan, dat ze slecht slapen. omdat mensen dus een telefoon naast hun bed hebben en zo aanvallen zien aankomen 24 uur per dag. triest

Ze kunnen het ook uitzetten hoor het is echt niet verplicht. :)
De app voor Apple toestellen is in de maak, dus je zult nog even geduld moeten hebben.
 

DeletedUser4382

Gast
ik snap nu waarom een speler dag en nacht niet te pakken is.

ik persoonlijk vind die functie iets te ver gaan.
 

DeletedUser11295

Gast
De functie is fijn, tenminste dat vind ik als android gebruiker. Ik zou het wel zo eerlijk vinden als iedereen dit zou hebben of helemaal niemand dan ;)
 

DeletedUser19577

Gast
Na mijn weten is ieder mens nog zelfstandig genoeg om een app aan of uit te zetten. Of gaan wij zover dat school en privéleven gaat lijden vanwege een spel? Denk dan dat het niet ligt aan die app maar aan het kind...
 

DeletedUser4382

Gast
je hebt gelijk. maar ik zie het echt gebeuren. spelletjes domineren het leven van kinderen. of va volwassenen :)

dat betekend dat ik degene met die app maar is gek moet gaan maken in een nacht. ga hem ieder uur wakker maken.
 

DeletedUser19577

Gast
Misschien kun je de app dan aanpassen dat je bijv 16+ moet zijn, dat je eerst je leeftijd moet invullen. Valt te omzeilen, natuurlijk, maar het is een begin.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de toolbox handig, vooral in het begin van een wereld. Tijd = punten. Daarom probeer ik in iedere pauze te farmen (Van spelers als boerendorpen), en ook te bouwen/rekruteren. Dit is heel handig, en je wint er veel punten mee.
 

DeletedUser18908

Gast
ben sinds deze week achter het gebruik van de app gekomen doordat ik van iemand die ik aanviel hoorde dat hij een mooi alarmpje op zijn telefoon heeft die hem in de nacht wekt als er een aanval komt.
hij was in de veronderstelling dat ik ook gebruik maakte van de app schijnbaar omdat ik elke aanval die ik gehad heb altijd hebben kunnen opvangen door actief te zijn.
nu heb ik geen smatphone dus gebruik maken van dit soort spelbedervende dingen doe ik niet
alarmpjes als iets klaar is krijg ik dus niet.
en als ik wordt aangevallen zie ik dat gewoon als een knipperend zwaardje als ik online ben.
en zo is het spel oorspronkelijk ook bedoeld volgens mij.
dat dit soort dingen ingevoerd zijn is gewoon competitie vervalsing.
als je dus met een smartphone speelt word je gewoon bevoordeeld.
opmerkingen dat als je actief bent je toch wel ziet dat er een aanval komt vind ik dan ook belachelijk.
ik zie namelijk niet dat ik word aangevallen als ik niet achter de pc zit,
laat staan horen.
ook ik slaap wel eens en ben ook gewoon 5, 6 dagen per week aan het werk.
voor mij gelukkig in een positie dat ik zelf kan bepalen wanneer ik tijdens werk online kan komen
maar er zullen velen zijn die dat niet kunnen tijdens hun werk of school.
uiteraard zullen de meesten ook het gezonde verstand hebben om niet in de nacht gewekt te willen worden omdat iemand een aanval verstuurd.
maar het groepje no lifers die dat wel hebben zijn dus niet meer te verrassen .
ben er de afgelopen 2 week dus ook 3x achter gekomen doordat een aanval van mij werd opgevangen doordat ze gewaarschuwd werden door hun alarmpjes.
dat je voordeel ontvangt met goud gebruik vind ik niet meer dan logisch
daar betaal je immers voor.
maar voordeel ontvangen omdat je met een smartphone speelt en daarmee dus alamrpjes kan laten afgaan zie ik gewoon als spelbederf
en dit neemt bij mij een hoop spelplezier weg.
dat je op je smartphome wilt kunnen spelen is ook logisch
maar maak het spel daar dan niet anders dan voor de pc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19179

Gast
ben sinds deze week achter het gebruik van de app gekomen doordat ik van iemand die ik aanviel hoorde dat hij een mooi alarmpje op zijn telefoon heeft die hem in de nacht wekt als er een aanval komt.
hij was in de veronderstelling dat ik ook gebruik maakte van de app schijnbaar omdat ik elke aanval die ik gehad heb altijd hebben kunnen opvangen door actief te zijn.
nu heb ik geen smatphone dus gebruik maken van dit soort spelbedervende dingen doe ik niet
alarmpjes als iets klaar is krijg ik dus niet.
en als ik wordt aangevallen zie ik dat gewoon als een knipperend zwaardje als ik online ben.
en zo is het spel oorspronkelijk ook bedoeld volgens mij.
dat dit soort dingen ingevoerd zijn is gewoon competitie vervalsing.
als je dus met een smartphone speelt word je gewoon bevoordeeld.
opmerkingen dat als je actief bent je toch wel ziet dat er een aanval komt vind ik dan ook belachelijk.
ik zie namelijk niet dat ik word aangevallen als ik niet achter de pc zit,
laat staan horen.
ook ik slaap wel eens en ben ook gewoon 5, 6 dagen per week aan het werk.
voor mij gelukkig in een positie dat ik zelf kan bepalen wanneer ik tijdens werk online kan komen
maar er zullen velen zijn die dat niet kunnen tijdens hun werk of school.
uiteraard zullen de meesten ook het gezonde verstand hebben om niet in de nacht gewekt te willen worden omdat iemand een aanval verstuurd.
maar het groepje no lifers die dat wel hebben zijn dus niet meer te verrassen .
ben er de afgelopen 2 week dus ook 3x achter gekomen doordat een aanval van mij werd opgevangen doordat ze gewaarschuwd werden door hun alarmpjes.
dat je voordeel ontvangt met goud gebruik vind ik niet meer dan logisch
daar betaal je immers voor.
maar voordeel ontvangen omdat je met een smartphone speelt en daarmee dus alamrpjes kan laten afgaan zie ik gewoon als spelbederf
en dit neemt bij mij een hoop spelplezier weg.
dat je op je smartphome wilt kunnen spelen is ook logisch
maar maak het spel daar dan niet anders dan voor de pc

100% mee eens!
 
Bovenaan