• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Geheime Spel - Het Kasteel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20686

Gast
Dan heeft iemand vast een actie uitgevoerd waardoor deze personen stierven?
 

DeletedUser20686

Gast
Ik had sowieso al het idee dat het een soort van murdermystery achtig spel zou worden.
 

DeletedUser19654

Gast
Geen idee ik moet sanhal in leven houden maar hoe weet ik niets eens :p
Tenminste als ik de pm van rabbid goed gelezen had. Maar snap er gewoon niks van dus doe maar gewoon wat.
 

DeletedUser22163

Gast
Geen idee ik moet sanhal in leven houden maar hoe weet ik niets eens :p
Tenminste als ik de pm van rabbid goed gelezen had. Maar snap er gewoon niks van dus doe maar gewoon wat.

bij mij stonden alleen mensen die mijn "vijanden" in de pm :(
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mensen die er de ballen van snappen en graag wat uitleg willen mogen altijd even op skype porren. Wees alleen niet teleurgesteld wanneer je merkt dat ik geen nieuwe info deel.
 

DeletedUser20686

Gast
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een bepaald type persoon die graag verder in het spel wil komen.
Deze persoon moet erg intelligent zijn. Voldoe jij aan deze beschrijving? Neem dan contact op in een PM.
 

DeletedUser19654

Gast
Goedemiddag, ik ben op zoek naar een bepaald type persoon die graag verder in het spel wil komen.
Deze persoon moet erg intelligent zijn. Voldoe jij aan deze beschrijving? Neem dan contact op in een PM.
Ik werk alleen via skype ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan