• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Inlogprobleem: /start?nosession

DeletedUser10893

Gast
Hallo,

Ik wil graag inloggen op Wereld Iota, maar als ik inlog en op Wereld Iota klik, kom ik weer terug naar de hoofdpagina van Grepolis. de domeinnaam eindigt dan met /start?nosession.

Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud en hoe ik dit eventueel op kan lossen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes Gargoylish
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik heb precies hetzelfde probleem. Het is behoorlijk irritant. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

welke browser gebruiken jullie?
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik heb precies hetzelfde probleem. Het is behoorlijk irritant. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben.

hoelang heb je het al? ik was vanochtend om half 8 nog online en nu ik net thuiskom kan ik niet meer inloggen, dus ik ben best wel benieuwd vanaf welk tijdstip 't niet meer mogelijk was.
 

DeletedUser8346

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik heb dat probleem ook, :rolleyes: heel vervelend.
 

DeletedUser8346

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

hoelang heb je het al? ik was vanochtend om half 8 nog online en nu ik net thuiskom kan ik niet meer inloggen, dus ik ben best wel benieuwd vanaf welk tijdstip 't niet meer mogelijk was.

Ik heb het echt net, 10 minuten geleden. Ik was er gewoon op. Was net een boerendorp aan het veroveren, maar opeens kwamen m'n ruiters niet terug. Dus ik dacht ik ga ff uit en in loggen, maar toen kon ik opeens niet meer inloggen.
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

wel vreemd; ik log nu in met internet explorer en hij doet het nu wel :( hopelijk kan ik wel weer google chrome gebruiken, dat vind ik veel prettiger werken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

bij mij werkt ie nog steeds niet op explorer
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

bij mij werkt hij neit op chrome en op firefox
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

vreemd; misschien dat ik er opeens doorkwam ofzo. hij werkt bij mij ook nog niet op andere browsers :(
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik heb zelf firefox, ik ga nu een poging wagen via IE
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

scherm bleef wit na het refreshen van mijn Grepolis pagina. Nu ben ik ook wederom uitgelogd en op al mijn browsers zegt die; nosession, dus aan de browsers ligt t hoogstwaarschijnlijk niet.

Ik hoop dat de mods dit lezen en het snel fixen 8-)
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Heb dat nu ook gehad op grepolis. Ik kon even inloggen met firefox en zodra ik wat aan klikte ging het op wit.
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

zal wel iets met servers te maken hebben o.i.d., of updates ofzo. wel spijtig dat het nergens wordt aangegeven op de mainpage :'(
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Idd beetje slecht ja. IE, FF en Chrome werken allemaal niet bij mij. Ik geef de hoop op en kijk dadelijk nog wel een keertje.
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

ik ook :) opera en safari werkt ook niet dus :( ik ga maar ff filmpje kijken om de tijd te doden haha
 

DeletedUser222

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Bij mij werken chrome en IE ook niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

We zijn op de hoogt van dit probleem. De Community Manager wordt op de hoogte gebracht waarna Innogames ook op de hoogte gebracht zal worden. We proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!

Onze excuses voor het ongemak!
 
Bovenaan