• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Inlogprobleem: /start?nosession

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik heb het ook, ik zit op firefox.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

ik kan ook niet inloggen meer
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

ik kan nu weer spelen. Niet soepeltjes, maar dat kan komen door de drukte op de servers.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

ik kan nog steeds niet inloggen
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

waarschijnlijk zijn ze de bugs aan het verwijderen in de server
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

als ze problemen met servers moeten oplossen , dat ze dat dan s'nachts doen , dit is gewoon niet professioneel , als we hiervoor goud moeten kopen dan vrees ik dat het de laatste keer geweest is , beta werkt goed maar Iota helemaal niet , ligt dus niet aan ons maar aan hen , dit is niet de eerste keer , word tijd dat daar eens iets tegenover gezet word voor compensatie , grtz Luc
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik vind het wel zeer slecht maar er hoeft GEEN compensatie voor gegeven te worden. Geef dat geld dan maar uit aan betere servers enz.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

nou ik heb het ook hoor hij start niet door krijg alleen de voorpagina en verder niets en ik zit met firefox.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik zit ook met FF maar daar ligt het niet aan. De servers zijn eruit denk ik
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Ik geraak er soms op, soms niet maar volgens mij hebben ze problemen met het login systeem.
De server ligt er zeker niet uit ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Lol ik ervaar geen problemen hoor ^^
Ik farm al vanaf 's morgens 7h om de 5 minuten xD
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

Off: Moet je niet naar school?
On: Ik niet, ik was er net wel ff maar toen kon ik alleen naar senaat. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

het kan ook zijn dat ze de bugs uit lota halen?
(dit is wat ik denk! ik weet het niet zeker:p)
 

DeletedUser10893

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

het kan ook zijn dat ze de bugs uit lota halen?
(dit is wat ik denk! ik weet het niet zeker:p)

Een game moderator heeft al gereageerd; ze zijn bezig om 't probleem op te lossen. het heeft dus geen nut om hier nog te zeggen welke browser je gebruikt, of wat je denkt dat ze aan 't doen zijn. Ze proberen het op te lossen, ze doen hun best. Meer kunnen ze niet doen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

als ze problemen met servers moeten oplossen , dat ze dat dan s'nachts doen , dit is gewoon niet professioneel , als we hiervoor goud moeten kopen dan vrees ik dat het de laatste keer geweest is , beta werkt goed maar Iota helemaal niet , ligt dus niet aan ons maar aan hen , dit is niet de eerste keer , word tijd dat daar eens iets tegenover gezet word voor compensatie , grtz Luc

Zoals ik al gezegd heb ligt de server niet uit ik kan er op, soms krijg deze link(als ik me aanmeld):http://nl9.grepolis.com/game/index?login=1
En dan krijg ik die laat balk maar die blijft stilstaan dan doen ik vernieuwen van de pagina in mijn browser( soms meerdere keren) na dien werkt hij perfect.Of je moet deze URL gebruiken: http://nl9.grepolis.com/game/ (gaat ook, of de 1 veranderen in eender welk nummer:http://nl9.grepolis.com/game/index?login=1)
Je moet wel wachtwoord automatisch onthouden hebben in uw browser ingesteld hebben, als je u normaal zou inloggen.

Mvg, vinny1326
 

DeletedUser

Gast
AW: Inlogprobleem: /start?nosession

het kan ook zijn dat ze de bugs uit lota halen?
(dit is wat ik denk! ik weet het niet zeker:p)

Dat denk ik niet ;)
Updates worden altijd op het aankondigingsforum vermeld ;)
Ook krijg je een balkje te zien met even geduld ze werken aan de server ofzoiets als ze bugs fixen en dat zie je nu dus niet ;)

De server ligt gewoon op zijn gat omdat deze de grote update niet aankan ;)
Dus dit kan nog wel even duren ^^
 
Bovenaan