• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Inlogprobleem: /start?nosession

DeletedUser

Gast
hey
ik kan zins gister avond niet meer in loggen op mijn pc, de brouwers dei ik gebruik zijn firefox/chrome/internet expoler.
enig idee wat het probleem kan zijn?

op moment verder spelen met de app die werkt wel, al die stadsfeesten kosten zo veel tijd
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser20232

Gast
hey
ik kan zins gister avond niet meer in loggen op mijn pc, de brouwers dei ik gebruik zijn firefox/chrome/internet expoler.
enig idee wat het probleem kan zijn?

op moment verder spelen met de app die werkt wel, al die stadsfeesten kosten zo veel tijd
smiley_emoticons_lol.gif

Als je problemen hebt dan verwijs ik je graag door naar het "Fouten, bugs & problemen topic". Daar zullen ze je beter kunnen helpen :D
Fouten, bugs & problemen (klik). Gebruik dit om je probleem zo goed mogelijk te omschrijven: Hoe meld ik een fout (klik).
 

DeletedUser24788

Gast
na dat ik dio-tool uit had gezet werkt alles weer,
bedankt voor de hulp en de tip om daar even te kijken.


mvg Daniel

Dio-tool is niet van Inno, kunnen ze wel naar kijken maar dan zien ze hetzelfde als ons, een website.
 
Bovenaan