• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Interessepeiling Community Meeting

Heb je interesse om mee te gaan met een Community Meeting?


  • Totaal aantal stemmers
    65
  • Enquête gesloten .

DeletedUser23382

Gast
Ik wil wel maar leg aan de plek en datum.

Nijmeegse 4 daagse .. is dat geen optie ;) Zomerfeesten altijd leuk.
 

AriChibi

Hydra
Als jij ervoor kan zorgen dat er een pretpark (met achtbanen) in Gent komt zijn we van de partij!

Waarom moet dit per se? Lijkt me vrij duur en met zo'n breed publiek als de community van grepolis lijkt een pretpark me ook niet echt een geschikte keuze.
 

DeletedUser23053

Gast
Waarom moet dit per se? Lijkt me vrij duur en met zo'n breed publiek als de community van grepolis lijkt een pretpark me ook niet echt een geschikte keuze.

Precies, hiermee eens. Een kermis is misschien een goed alternatief.
 

DeletedUser10470

Gast
Waarom moet dit per se? Lijkt me vrij duur en met zo'n breed publiek als de community van grepolis lijkt een pretpark me ook niet echt een geschikte keuze.

Heb je zelf een idee wat een geschikte locatie zou kunnen zijn?
 

DeletedUser27047

Gast
Denk dat je het beste ergens in een oude fabriek afgelegen kan meeten,

Aangezien een groot deel van grepolis woont in de kelder bij pa en ma, en angst voor strangers hebben, vraag ik mij af of een meeting in bewoond gebied slim is.

Daarnaast gok ik dat er ook veel reaguurders onder ons zitten, als we dan ook nog eens vrouwen tegenkomen kunnen we net zo goed direct in onze kist kruipen. Dus ergens afgelegen is ideaal
 

DeletedUser6663

Gast
Gewoon een park om te picknicken oid. Iets wat wel makkelijk te bereiken is met het ov en de auto, maar ook iets waar iedereen aan mee kan doen.
Dat lijkt me ook wel wat, hoeft op deze manier ook niet veel te kosten, en een picnick is toch ook gezellig? :D
Misschien ergens in Utrecht ofzo? Dat ligt een beetje centraal...
 

DeletedUser10470

Gast
Dat lijkt me ook wel wat, hoeft op deze manier ook niet veel te kosten, en een picnick is toch ook gezellig? :D
Misschien ergens in Utrecht ofzo? Dat ligt een beetje centraal...

Houd er rekening mee dat we een NL én BE community zijn, dus het moet ook centraal liggen voor onze Belgen :)
 

DeletedUser10470

Gast
We hebben nog even overlegd met elkaar en zijn tot de conclusie gekomen dat een Pretpark toch de meest geschikte locatie is.

Verschillende redenen:
- Goede bereikbaarheid
- Er is iets "te doen", wat een lange(re) tijd kan vullen
- Zowel leuk voor mensen die durven en mensen die niet durven
- Mogelijkheid om te splitsen met een groepje (waarmee het klikt/je je goed in kan vinden)
- Er is een ruime mogelijkheid om met elkaar te praten en elkaar te leren kennen
 

DeletedUser23053

Gast
Maar wat vinden jullie dan van een kermis? Is in feite hetzelfde als een pretpark, alleen hoef je geen entree te betalen. (Wel per attractie ofc, maar imo voor degenen die niet in de attracties willen een veel beter alternatief)
 

DeletedUser10470

Gast
Maar wat vinden jullie dan van een kermis? Is in feite hetzelfde als een pretpark, alleen hoef je geen entree te betalen. (Wel per attractie ofc, maar imo voor degenen die niet in de attracties willen een veel beter alternatief)

In theorie is het hetzelfde, in de praktijk is een kermis echter veel lawaaieriger. Het is wel de bedoeling dat je met elkaar "normaal" kan praten, in plaats van te moeten schreeuwen.

Daarnaast is een pretpark centraler gelegen en zijn daar vaak meeting-points aanwezig en is het gemakkelijker om elkaar te vinden. Ook is daardoor het afspreken van een bepaalde tijd/locatie gemakkelijker.
 

AriChibi

Hydra
Vind het wel een beetje "exclusief" als je meer dan 30 euro moet betalen om op een meeting te komen, maar goed. Weet dat niet iedereen op grepo meteen of zoveel geld klaar heeft liggen of dat meteen van zijn ouders mee krijgt.

Ik bewaar dat geld wel voor mijn eigen vakantie, veel plezier iig.
 

DeletedUser10470

Gast
Is er al een datum vast gelegd?
Momenteel nog niet, het zal in de maanden juli, augustus of september zijn.

Vind het wel een beetje "exclusief" als je meer dan 30 euro moet betalen om op een meeting te komen, maar goed. Weet dat niet iedereen op grepo meteen of zoveel geld klaar heeft liggen of dat meteen van zijn ouders mee krijgt.

Ik bewaar dat geld wel voor mijn eigen vakantie, veel plezier iig.

De kosten zullen, mits het doorgaat, in elk geval onder de 30 euro zijn voor een pretpark. Weet niet waar van vandaan haalt dat een pretpark minimaal 30 euro moet kosten voor een meeting?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Uberhaupt naar een plaats gaan waar je geld moet betalen om binnen te mogen is geen meeting die voor iedereen openstaat. Het is niet omdat jij zomaar 5 euro op tafel kan leggen, dat iedereen dat kan.
 
Bovenaan