• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Islaam.

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Ik vrees dat ik daar een beetje oud voor ben. En ik toon zeker wel respect.

Voor mensen die het verdienen. Helaas heb jij al laten zien dat je niet een van die mensen bent, maarja daar kan ik verder ook niks aan doen.

Ben ik verplicht om iedereen te helpen dan?

Tenzij je een eigen bedrijf begint wel ja. Bovendien, als je mensen die je niet aanstaan niet gaan helpen, blijft er niet veel over... gezien het feit dat mensen die geen problemen hebben geen maatschappelijk werker nodig hebben. Wen maar vast aan het idee.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Islaam.

Je bent nergens te oud voor;)

Zeg maar weer wat jij tekort komt. Ik zeg toch ik kan het uit handen geven. Maar dan ken je zeker weer niet.
Had ook niet veel meer van je verwacht dat jij alleen meer dingen doet, die mensen jou opdragen.

Maar ik verzoek u nogmaals vriendelijk, kunnen we het verder hebben over de Islaam?
Anders maken we een topic aan discussies over "Personen" Wellicht zou je toestemming moeten vragen aan de forrum moderators of je mag beledigen;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Ik had het over de islam tot jij kwam met onzinnige dingen over hoe ik wel of geen discussie kon voeren en wat voor soort argumenten wel en niet toegestaan waren...
 

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

haha, inderdaad. Aandacht tekort;)
Zinnen beginnen met een hoofdletter.

Hoor hem gaan, wat doe je? Ik wed dat je een Bril hebt en dik bent:p
Hoofdletters gebruik je bij zelfstandige naamwoorden niet midden in een zin, in tegenstelling tot het Duits


Je haalt van alles door elkaar, dit is geen discussie meer. Als jij in de wetenschap zit, ben jij de laatste waar ik naar luister. Dit slaat nog kant nog al.
De juiste uitdrukking is: Dit raakt kant noch wal
Of ergens ga over meedenken.
Waarschijnlijk wordt hier bedoeld: Of ga ergens over nadenken. Hoewel de context van deze zin in het verhaal mij niet helemaal duidelijk is.

Verschil is ook jij beledig, ik niet.
In de tweede persoon enkelvoud komt in het Nederlands na de stam een t. Het moet dus beledigt zijn.
Zie je maar hoe ontwetend en achterbaks mensen zijn, jou zou ik ook nooit gaan helpen als social worker;)
Hier wordt dezelfde fout gemaakt. Na de stam hoort een t en geen d.

Maar verder over de Islaam. Graag zonder wiskundige stellingen en als je dit doe, zorg er dan voor dat het overtuigend over komt en dat er ook echt een logische logica inzit. Je hebt ook zoiets als onlogische logica;)
Islam wordt gespeld met een enkel a, niet met dubbel a

Ik heb even de vrijheid genomen om uw korte tekst te corrigeren op taal en stijlfouten. Ik kom op een totaal van 7 fouten. Uw cijfer voor dit korte stukje is een 3. U bent derhalve gezakt.
Voor iemand die pretendeert een MBO-opleiding te hebben afgerond en nu een opleiding volgt op HBO-niveau schiet u behoorlijk tekort in uw kennis van Nederland en de Nederlandse taal.

Ik draag een bril en ben iets te dik, als dat een voorwaarde is om fatsoenlijk Nederlands te kunnen lezen en schrijven, dan ben ik er blij mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11507

Gast
AW: Islaam.

Gaan we projecten schrijven, wat leuk. Vind het harstike goed, dat je naar de spelfouten kijkt van mij :p. Maar is nergens voor nodig en heeft ook weer niks met de islaam te maken.
Had het ook al een keer eerder toegelicht, waarom dit komt?

Ik moet alles meerdere keren doorlezen. Voordat het 200% goed is. Waar ik nu niet echt op sta te wachten, sorry.

Ik denk dat we beter dit topic kunnen sluiten en opnieuw beginnen. Want er zijn meer onzinnige post hier, zowel van mij als van de anderen dan echt post wat over het topic gaat.

Buiten dat Einstein was ook een dislect. Wil je ook kijken naar zijn spelfouten?
Nu krijg ik weer te horen dat ik mezelf vergelijk met einstein :O Dat zou alleen iemand doen die niet tof was en dat is niet het geval. Want je kan jezelf met niemand vergelijken. Of personen gaan vergelijken. Ja deels komen karakter trekjes misschien overeen;)

Wellicht zitten hier ook weer 100den spelfouten in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Gaan we projecten schrijven, wat leuk. Vind het harstike goed, dat je naar de spelfouten kijkt van mij :p. Maar is nergens voor nodig en heeft ook weer niks met de islaam te maken.
Had het ook al een keer eerder toegelicht, waarom dit komt?

Ik moet alles meerdere keren doorlezen. Voordat het 200% goed is. Waar ik nu niet echt op sta te wachten, sorry.

Ik denk dat we beter dit topic kunnen sluiten en opnieuw beginnen. Want er zijn meer onzinnige post hier, zowel van mij als van de anderen dan echt post wat over het topic gaat.

Buiten dat Einstein was ook een dislect. Wil je ook kijken naar zijn spelfouten?
Nu krijg ik weer te horen dat ik mezelf vergelijk met einstein :O Dat zou alleen iemand doen die niet tof was en dat is niet het geval. Want je kan jezelf met niemand vergelijken. Of personen gaan vergelijken. Ja deels komen karakter trekjes misschien overeen;)

Wellicht zitten hier ook weer 100den spelfouten in.

Een aantal van jouw fouten heeft niets te maken met dyslexie, zo blijf je in elk topic islam met dubbel a schrijven (een van de kenmerken van dyslexie is namelijk dat ze fouten de ene keer wel an de andere keer niet maken) en het spreekwoord dat je verkeerd gebruikte heeft ook niets met dyslexie te maken. Ik wil er alleen mee aantonen dat je dom bent. Je roept een hoop, maar in 90% van de gevallen is het feitelijk onjuist. Je baseert je op bronnen die niet betrouwbaar zijn of je kunt ze niet geven.
Je klaagt dat je beledigd wordt, maar gooit zelf met vooroordelen dat het een lieve lust is. Omdat iemand slimmer is dan jij heeft ie meteen bril en is hij dik.
Mocht dat het geval zijn, is het slecht nieuws voor de Nederlandse bevolking, dan loopt namelijk binnenkort iedereen bij de opticien en de grote matenwinkel.
 

DeletedUser8129

Gast
AW: Islaam.

Een aantal van jouw fouten heeft niets te maken met dyslexie, zo blijf je in elk topic islam met dubbel a schrijven (een van de kenmerken van dyslexie is namelijk dat ze fouten de ene keer wel an de andere keer niet maken) en het spreekwoord dat je verkeerd gebruikte heeft ook niets met dyslexie te maken. Ik wil er alleen mee aantonen dat je dom bent. Je roept een hoop, maar in 90% van de gevallen is het feitelijk onjuist. Je baseert je op bronnen die niet betrouwbaar zijn of je kunt ze niet geven.
Je klaagt dat je beledigd wordt, maar gooit zelf met vooroordelen dat het een lieve lust is. Omdat iemand slimmer is dan jij heeft ie meteen bril en is hij dik.
Mocht dat het geval zijn, is het slecht nieuws voor de Nederlandse bevolking, dan loopt namelijk binnenkort iedereen bij de opticien en de grote matenwinkel.
Waarschijnlijk is het gewoon een jochie uit groep 7, laat hem toch met tust joh :p

Nu weer on-topic plz
 

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

On topic: Ik verwijs naar mijn reactie in het andere discussië topic over God en de steen. (Briljante contradictie trouwens.)

Mijn reactie aldaar is van toepassing op het bovenstaande.
 

DeletedUser

Gast
AW: Re: AW: Islaam.

Eindelijk wordt er weer een poging gedaan om inhoudelijk ergens op in te gaan. Dank hiervoor.

Ook al lijkt de tekst uit het bericht gekopieerd van een andere site, geeft het inzicht in een x-aantal leefregels (klopt dat?). Het sluit alleen niet aan op de vraag waarom je in deze religie zou gaan geloven. Zou je daar iets over kunnen vertellen Tunisianstar?
Volgens mij is hier nog niet op gereageerd, dus dat zou ik graag willen doen.

Ik denk dat Allaah mijn Schepper is. Hij heeft mij gemaakt, dus Hij weet wat goed voor mij is. Hij heeft de Profeet Mohammed (en andere Profeten!) gezonden, met leefregels die goed voor mij zijn. Als ik in de Hemel wil komen, moet ik doen wat Allaah van mij verlangt, dus moet ik de regels volgen.

Als ik het goed begrijp, vraag je ook waarom ik nou in de Islaam zou moeten geloven, in plaats van een andere godsdienst of ideologie.
Voor mij is dat omdat ik weet dat de Qoer'aan het woord van Allaah is. Ik weet dat Hij bestaat en ik weet dat de Qoer'aan Zijn woord is. Er zijn wetenschappelijke bewijzen in de Qoer'aan te vinden voor dingen die men onmogelijk wist in de 7e eeuw in het Arabisch Schiereiland. En verder is het voor mij gevoel. Het lampje gaat branden, het kwartje valt, de puzzelstukjes vallen op hun plaats. Als je dat gevoel niet hebt, tja, dan gaat het moeilijk worden inderdaad.

Allaah is het Licht van de hemelen en de aarde. De gelijkenis van Zijn Licht is als een nis waarin een lamp staat. De lamp is door een glas omsloten; het glas is als een schitterende ster. Het wordt, aangestoken met olie van een gezegende boom, een olijfboom, die van het Oosten noch van het Westen is, welks olie bijna zou lichten, zelfs al raakte vuur haar niet. Licht op Licht. Allaah leidt tot Zijn Licht wie Hij wil.
soerat an Noer; 35
 

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Het is altijd wel zo prettig om op dit forum gewoon Nederlands te praten. Dan voelen anderen zich minder buitengesloten, enzo.
 

DeletedUser11507

Gast
AW: Islaam.

Zoiets heet /sarcasme. Ik ga er niet serieus op in als jij een of andere arabische taal gaat lopen schreeuwen.
Krijg je van mij domme opmerkingen, zie je hoe labiel het staat;)

Sarcasme staat ook in het woordenboek.
 

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Uh. Als je in een andere taal spreekt kom je buitensluitend en groepjesvormend over.

Als je domme opmerkingen maakt kom je (dit wordt een 'duh' moment voor iedereen behalve Gozilla) dom over. Dat is wat anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Islaam.

Zoiets heet /sarcasme. Ik ga er niet serieus op in als jij een of andere arabische taal gaat lopen schreeuwen.
Krijg je van mij domme opmerkingen, zie je hoe labiel het staat;)

Sarcasme staat ook in het woordenboek.
Hoeft ook niet, de reactie was niet aan jou gericht.
 
Bovenaan