DeletedUser
Gast
AW: Islaam.
Eerste fout is een spelfout. Mijn oprechte excuses.
Ten tweede toon je niks aan met het feit door te zeggen dat iets evolueert genetisch veranderd. Dat is evolueren.
De conclusies zijn gewoon gezond verstand
Het voorbeeld van poep,
Jij zegt maakt van poep stinkt, je buurman stinkt. Het poep van je buurman stinkt misschien, maar niet hij. Daarnaast stinkt het poep van bepaalde vogels niet, en daarmee toon ik dan aan dat jouw stelling dat alle poep stinkt niet klopt. Daarnaast kun je zeggen dat bepaalde doden pas na twee weken gaan stinken, omdat zijn beter gekoeld zijn dan andere. Zoals sommige doden eerder stinken omdat ze in een warme omgeving liggen. Ook die stelling is dus simpel te weerleggen.
Nu jij weer op mijn stellingen.
De eerste fout is dat de wereld niet evalueert, maar evolueert.
De tweede fout is dat je uitgaat dat iets dat evolueert geschapen is. Iets dat evolueert is genetisch veranderd door foutjes in de doorgave van chromosomen. Sommige foutjes werken in het voordeel en deze variant zal dus beter kunnen leven in veranderende omstandigheden.
De derde fout is dat je conclusies trekt die nergens op gebaseerd zijn. Vergelijkbaar manier van conclusies trekken:
Mijn buurman poept.
Alle poep stinkt.
Mijn buurman stinkt.
Alle doden gaan na een week stinken.
Mijn buurman is dus een week dood.
Eerste fout is een spelfout. Mijn oprechte excuses.
Ten tweede toon je niks aan met het feit door te zeggen dat iets evolueert genetisch veranderd. Dat is evolueren.
De conclusies zijn gewoon gezond verstand
Het voorbeeld van poep,
Jij zegt maakt van poep stinkt, je buurman stinkt. Het poep van je buurman stinkt misschien, maar niet hij. Daarnaast stinkt het poep van bepaalde vogels niet, en daarmee toon ik dan aan dat jouw stelling dat alle poep stinkt niet klopt. Daarnaast kun je zeggen dat bepaalde doden pas na twee weken gaan stinken, omdat zijn beter gekoeld zijn dan andere. Zoals sommige doden eerder stinken omdat ze in een warme omgeving liggen. Ook die stelling is dus simpel te weerleggen.
Nu jij weer op mijn stellingen.