• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jelger's Puzzelcorner

DeletedUser

Gast
Kort vraagje over #6:
Kan de ezel lopen als hij geen mandarijnen bij zich heeft?
 

DeletedUser21204

Gast
7 is echt te makkelijk :p
4 deed ik ook even over, en 6 moet ik maar eens gaan beginnen met rekenen.

Ik heb 6 ook al een keer fout :p

Bij 6, kan je onderweg bijvullen? Dus als die ezel een mandarijn opeet, kan je er dan 1 bijgooien? Of komt het aantal mandarijnen na die 1000 km waarin hij 1 mandarijn per km opeet dus gewoon op 0 te staan? Of is het een ander trucje :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Kort vraagje over #6:
Kan de ezel lopen als hij geen mandarijnen bij zich heeft?

Hij eet één mandarijn voor íedere kilometer die hij reist, dus ook de terugreis eet hij deze per km.
Hij kan dus níet lopen wanneer hij géén mandarijnen heeft.
 

DeletedUser

Gast
over #6
Het antwoord is toch geen flauw antwoord als, hij gebruikt zijn auto om alles te vervoeren.
En ook niet -1000 toch?
 

DeletedUser19654

Gast
Denk het niet. Want er staat duidelijk in het verhaal dat hij ze wil vervoeren per ezel.

Anders is het inderdaad erg flauw.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb een antwoord op 6 gevonden, maar hij is al een lange tijd off, en weet dus nog steeds niet of het goed is of niet :confused:
 

DeletedUser

Gast
over #6
Het antwoord is toch geen flauw antwoord als, hij gebruikt zijn auto om alles te vervoeren.
En ook niet -1000 toch?

Ik ben altijd bloedserieus, dus nee, geen flauwe antwoorden, alleen op Nachtwaker :p ;x

Ik heb een antwoord op 6 gevonden, maar hij is al een lange tijd off, en weet dus nog steeds niet of het goed is of niet :confused:
Ik had mijn antwoord verstuurd 1 minuut nadat Jelgan offline ging. :p

Sorry, moest wat AutoCAD tekeningen afmaken (;
Life goes on voor een student eh :p
 
Bovenaan