• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Kerstwedstrijd

DeletedUser

Gast
xmas_banner.png
Grepolis Kerstkalender 2012


Beste spelers,


De feestdagen komen er weer aan en de goden van Grepolis zijn altijd in de stemming voor een feestje! Maar deze keer ben jij degene die aan de touwtjes trekt en de machtige Olympiërs naar jouw pijpen laat dansen.


Op 1 december zal je een uitpuilende zak met cadeautjes opmerken rechtsonder in het spelvenster. Door op de zak te klikken zal je de Grepolis Kerstmis Kalender 2012 openen!


Elke dag tijdens het aftellen tot Kerst kan je een nieuwe deur openen in de kalender. Dan kan je een decoratie kiezen waardoor je de kalender (en de goden!) je eigen persoonlijke stijl kan geven. Daarnaast zal je ook een geschenk ontvangen.


Je kan een deur voor het eerst openen op de correcte dag in december – als je hem te lang dicht laat kan je hem niet meer openen, voor een kleine hoeveelheid goudmunten kan dit wel. De kalender zal actief zijn tot het einde van 31 december.


Tegen de tijd dat het kerst is zal je een mooie gepersonaliseerde kalender hebben. Je kan er voor kiezen om je kalender te plaatsen op je alliantieforum, of je kan meedoen met de Kerst Kalender Wedstrijd om kans te maken op goudmunten of Grepolis hebbedingetjes!


Meer informatie hieromtrent zal, met dank aan onze wikimanager Fascination, beschikbaar zijn op onze wiki.


We wensen jullie allemaal het beste met kerstmis,
Jullie Grepolis.nl team


xmas_banner.png


Kalender Wedstrijd

Na kerstmis zal je kalender compleet zijn en kan je meedoen aan onze wedstrijd. Als je inzending echt bij ons opvalt zal deze deel uitmaken van de tien geselecteerde kalenders waarop gestemd kan worden in een publieke stemming. De beste drie kalenders zullen goudmunten winnen.


Prijzen

Eerste plaats: 3000
coinsv.png

Tweede plaats: 2000
coinsv.png

Derde plaats: 1000
coinsv.png



Daarnaast zal de kalender met de meeste stemmen meedoen met een wereldwijde competitie tussen de winnaars van andere Grepolis communities. De beste van deze zal een Grepolis pakket met allerlei hebbedingetjes winnen.


Dus, begin met het verzamelen van versieringen en bouw je kalender op. Binnenkort zal er meer wedstrijdinformatie vrijkomen, dus zorg dat je op de hoogte blijft.


We wensen jullie allemaal veel plezier met deze wedstrijd,
Jullie Grepolis.nl team

Gaan jullie ook meedoen met de kalenders? :p Ik tel alleszinds met mijn kalender af naar 't einde van de wereld (21/12/12) :p
 

DeletedUser

Gast
klinkt leuk, ik ben misschien niet de meest creatieve persoon op het forum, maar het is toch al leuk om het voor jezelf te maken en als de kalender een beetje gelukt is ga ik het ook zeker hier proberen
 

DeletedUser15593

Gast
klinkt leuk, ik ben misschien niet de meest creatieve persoon op het forum, maar het is toch al leuk om het voor jezelf te maken en als de kalender een beetje gelukt is ga ik het ook zeker hier proberen

Ik ben ook niet creatief maar 3000 gouden munten laat ik niet zitten daar wil ik best wat voor doen :p


Kan er eigenlijk een voorbeeld komen hoe die kalender eruit moet komen te zien??
 

DeletedUser

Gast
I'm in, 3000 goud betekent een nummer 1 plek voor mij op een toekomstige wereld :p!
 

DeletedUser

Gast
3000! kapot veel! ik weet niet hoe creatief anderen zijn, maar ik ga zeker mijn creatiefste ik naar boven halen :p
 

DeletedUser

Gast
Ik ben redelijk Creatief, ik ga veel tekenwerk hebben.
Daar heers ik wel in, als ik het zelf mag zeggen.
 

DeletedUser15574

Gast
Ik ben redelijk Creatief, ik ga veel tekenwerk hebben.
Daar heers ik wel in, als ik het zelf mag zeggen.

volgens mij kan je niet tekenen en alleen maar kiezen tussen de decoraties in de cadeau's
maar dat weet ik niet hoor moet je eigenlijk aan fascination of kroenuh vragen

ik ga echt proberen die 3000 goud binnen te halen, ik stuur gewoon van elke wereld 1 kalender dus dan heb ik er 6
 

DeletedUser

Gast
Leuke wedstrijd, leuke prijs!
Denk dat hier veel animo voor zal zijn.

Moge de mooiste winnen:)
 

sjaak 1515

Hopliet
Het lijkt mij ook echt een leuke opdracht en er zullen denk ik veel mensen mee doen voor de eerste prijs.

Maar ik heb een vraag je kunt dus op elke dag een deurtje openen maar hoeft nog niet de decoratie te kiezen die zou je ook op de laatste dag kunnen kiezen allemaal of moet je op die dag die decoratie kiezen.
 
Bovenaan