• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Kerstwedstrijd

DeletedUser

Gast
ik heb wel een vraag:
je kunt op iedere wereld andere bonussen ontvagen, dat is prima.
Maar er zullen straks dus ook spelers zijn die bijvoorbeeld op 6 werelden spelen en ook 6 kalenders hebben terwijl er andere spelers maar op 1 wereld spelen en dus ook maar 1 kalender hebben. Betekent dit dat je per speler maar 1 kalender mag insturen of mogen de spelers met 6 werelden straks ook 6 kalenders inleveren? (wat in mijn ogen niet meer echt helemaal eerlijk is ;) )
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
ik heb wel een vraag:
je kunt op iedere wereld andere bonussen ontvagen, dat is prima.
Maar er zullen straks dus ook spelers zijn die bijvoorbeeld op 6 werelden spelen en ook 6 kalenders hebben terwijl er andere spelers maar op 1 wereld spelen en dus ook maar 1 kalender hebben. Betekent dit dat je per speler maar 1 kalender mag insturen of mogen de spelers met 6 werelden straks ook 6 kalenders inleveren? (wat in mijn ogen niet meer echt helemaal eerlijk is ;) )
1 kalender per speler natuurlijk. ;)
 

DeletedUser

Gast
ik doe zekker mee voor zo veel goud ben je gek als je niet mee doet :):(:D:O:p:confused::rolleyes::mad:8-):gunst:
 

DeletedUser

Gast
Ik vind de wedstrijd er tot nu toe erg mooi uitzien. Complimenten aan het team.
 

DeletedUser

Gast
Voor degene die klagen dat er waarschijnlijk veel opties hetzelfde zijn, inderdaad, die kans is er. Echter op basis van het aantal mogelijkheden ( 3^24, er van uitgaande dat je elke dag 3 keuzes hebt en 24 dagen tot en met kerst.)) zijn er genoeg unieke combinaties te verzinnen :)
 

DeletedUser19828

Gast
Als aan het einde van de advent de adventskalender af is, waar kun je hem dan insturen?
 

DeletedUser

Gast
Ben benieuwd wat iedereen er van heeft gemaakt.
Wat we nu wel zien is dat met die 100 goud iedereen gewoon op alle werelden een acc maakt en 100 goud meepakt, vind ik zelf een beetje jammer, maar als iedereen het heeft is het tegelijkertijd ook wel weer eerlijker
 

DeletedUser

Gast
niet toevallig dat het met goud op de advent te maken heeft?
Zonde van de nieuwe mensen die het spel zowel letterlijk als figuurlijk kunnen verrijken
 

DeletedUser19361

Gast
niet toevallig dat het met goud op de advent te maken heeft?
Zonde van de nieuwe mensen die het spel zowel letterlijk als figuurlijk kunnen verrijken

Tja, en zo word je dubbel gepakt. 6 dagen vredestijd waarvoor ik goud heb uitgegeven.
Het aanmelden op andere werelden en het pakken van goud daar zou een mooie compensatie zijn geweest.

Support veegt mijn klacht van tafel. Ik laat het hier niet bij zitten, en zoek het hogerop.
Zo doe je als organisatie niet aan klantenbinding.
 
Bovenaan