• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Kerstwedstrijd

DeletedUser12913

Gast
Iedereen veel succes toegewenst!

Laat ons hopen dat iemand uit onze community de prijs van alle communities binnensleept! :D
 

DeletedUser

Gast
Dus, hoe open je een deur?
En hoe decoreer je een kalender?


Ben er al uit, die 'deuren' schijnen de pakjes te zijn. Geen idee waar het woord deur vandaan komt.

Maar wat een geweldige wedstrijd :rolleyes:, je hebt zelf nauwelijks invloed op de decoratie. Op deze manier zullen er zat kalenders hetzelfde of bijna hetzelfde eruit zien. Erg saai, hoe kan er nou een afbeelding uitspringen? Dat tafelkleed ipv de servetten gaat een verschil maken ja:rolleyes:. Een enorme goudprijs(niet dat dat erg is) voor een belabberde 'wedstrijd.'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18617

Gast
Iedereen heel veel geluk met de wedstrijd.

En iedereen gaat toch proberen om dat goud te winnen.. :)
 

DeletedUser

Gast
moet je nou gewoon elke dag een deur openen en kiezen wat je leuk vindt staan, plaatje hiernaar verzenden, en miss winnen?!
dat kan dus gewoon erg makkelijk je goud verdienen worden!
Beetje mazzel met of het leuk staat en floep: 3k goud!
Dat is wel een leuke actie!
of begrijp ik het verkeerd...?
 

DeletedUser

Gast
het is idd zo dat het wel erg snel zou kunnen gebeuren dat de platen gelijk worden. je hebt rond de 100 keuze mogelijkheden.
met zoveel spelers...
 

DeletedUser

Gast
Ik snap het niet echt. Als ik op de advent kalender rechts onder klik, krijg ik een leuk scherm van de goden op de Olympus, maar waar zijn dan die 3 cadeautjes waar ik uit kan kiezen.
 

DeletedUser

Gast
Oke laat maar ik kon pas een paar minuten geleden mijn eerste pakje openen :D.
 

DeletedUser9708

Gast
3000 goud ik ga het zeker proberen!!!
Wel denk ik ook dat veel plaatjes hetzelfde gaan zijn heel creatief kan er dus niet gewerkt worden :(
 

DeletedUser

Gast
Leuke wedstrijd, ook al zal er niet eerlijk een winnaar worden gekozen... *denkt aan de verhalenwedstrijd*

Gaan jullie ook meedoen met de kalenders? :p Ik tel alleszinds met mijn kalender af naar 't einde van de wereld (21/12/12) :p

Dan eindigt de kalender van de Maya's, niet de wereld. Alleen omdat hun inkt op was vergaan we, makes sense 9_9

Ik durf te wedden dat als ik 3000 goud heb en Jakke 70K, hij wss beter is, maar als ik 3K had en hij 5K zou ik denk ik wel winnen ;p

Nee :p
 
Bovenaan