• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Kerstwedstrijd

DeletedUser18836

Gast
Tja, en zo word je dubbel gepakt. 6 dagen vredestijd waarvoor ik goud heb uitgegeven.
Het aanmelden op andere werelden en het pakken van goud daar zou een mooie compensatie zijn geweest.

Support veegt mijn klacht van tafel. Ik laat het hier niet bij zitten, en zoek het hogerop.
Zo doe je als organisatie niet aan klantenbinding.

Helemaal mee eens! Geef dan gratis vakantiemodus weg aan spelers die niet kunnen, willen of mogen spelen tijdens de kerstdagen. Hebben we vakantie en voldoende tijd, gaat het spel effectief op slot, maar de kassa moet blijven rinkelen
 

DeletedUser

Gast
I'm in, 3000 goud betekent een nummer 1 plek voor mij op een toekomstige wereld :p!

niet per sé, er zijn altijd mensen die continue goud op overschot hebben, ook al hebben ze alles wat er te vinden is voor goud op grepolis...
 

DeletedUser

Gast
Tja, en zo word je dubbel gepakt. 6 dagen vredestijd waarvoor ik goud heb uitgegeven.
Het aanmelden op andere werelden en het pakken van goud daar zou een mooie compensatie zijn geweest.

Support veegt mijn klacht van tafel. Ik laat het hier niet bij zitten, en zoek het hogerop.
Zo doe je als organisatie niet aan klantenbinding.

Het is al twee weken bekend wanneer de vredestijd is, en met een beetje speurwerk had je ook kunnen ontdekken dat het elk jaar zo is, dus je had het allang kunnen weten, dit is echt je eigen schuld dat je zoveel goud uitgeeft en benadeelt wordt door de vredestijd.

En gratis vakantie voor kerst? Echt niet! Vrede op aard hoort bij kerst, dus het is goed dat dat op grepolis overal wordt doorgevoerd. Zelfst de soldaten uit de eerste wereldoorlog vierde met de vijand kerst, met mensen die ze twee dagen later weer probeerde dood te schieten. Geniet er van en profiteer er van, je kan je troepen opbouwen en spionages versturen en aanvallen goed voorbereiden!
 

DeletedUser19828

Gast
Helemaal mee eens met het bovenstaande, misschien is het iets minder leuk, maar het hoort er gewoon bij.
En het is idd een handige tijd om troepen op te bouwen.

Je kunt van de kerst-vrede goed profiteren.
 

DeletedUser19831

Gast
Balen.... Te laat om men kalender in te leveren voor de kerstwedstrijd....
Laatste dagen ook enkel maar op mijn mobiel gespeeld....

Wie verzint nou dat je die kalender enkel maar mag inleveren op de kerstdagen......
Pfff... Alles voor niets mooi gemaakt

3a69c149f0b62a315fb52c6e7e30a5ed.png


Hierbij mijn mooie kalender! Hij zit dus helaas niet tussen de lijst..
 

DeletedUser19361

Gast
Het is al twee weken bekend wanneer de vredestijd is, en met een beetje speurwerk had je ook kunnen ontdekken dat het elk jaar zo is, dus je had het allang kunnen weten, dit is echt je eigen schuld dat je zoveel goud uitgeeft en benadeelt wordt door de vredestijd.

En gratis vakantie voor kerst? Echt niet! Vrede op aard hoort bij kerst, dus het is goed dat dat op grepolis overal wordt doorgevoerd. Zelfst de soldaten uit de eerste wereldoorlog vierde met de vijand kerst, met mensen die ze twee dagen later weer probeerde dood te schieten. Geniet er van en profiteer er van, je kan je troepen opbouwen en spionages versturen en aanvallen goed voorbereiden!

Jij speurt dus altijd naar onderwerpen waarvan je nog niet weet dat ze bestaan? Knap hoor!

En het vergelijken van een spel als Grepolis met soldaten uit de eerste wereldoorlog raakt natuurlijk kant noch wal. Hier ben je de werkelijkheid toch echt volkomen kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan